Gjest Krigerunge Skrevet 7. august 2016 #27441 Del Skrevet 7. august 2016 16 minutter siden, calavi skrev: Ah, du var skikkelig pen Også er du heldig, for du er litt sånn "mørk og mystisk". Det vil jeg også være Tusen takk! 😍 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Crush. Right back at you! 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er den snille AB'en 😍 Anonymkode: b16ca...955 Stemmer! Jeg er alltid snill! 2 minutter siden, Summers skrev: Gøy å få se ansiktet til en av de oppegående og empatiske KG-brukerne. Pen er du også. Kjekt å ha et fjes å forholde seg til vet du. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. august 2016 #27442 Del Skrevet 7. august 2016 Oisann! @Krigerunge du er heit! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #27443 Del Skrevet 7. august 2016 11 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Crush. Orginalt. Har ikke du crush på typ alle jenter her inne? Anonymkode: 71b91...366 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 7. august 2016 #27444 Del Skrevet 7. august 2016 Utrolig søt @Ziljenh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. august 2016 #27445 Del Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Orginalt. Har ikke du crush på typ alle jenter her inne? Anonymkode: 71b91...366 Du skriver skikkelig gjenkjennelig, i tilfelle du ikke vet det 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 7. august 2016 #27446 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Tenkte jeg skulle bryte barrierene, å være den første til å poste en video her, So here you go, En butcha versjon av Pink Panther på bass i halvmørket bare for dere! x) Ps, dere finner ingen flere videoer på kanalen min x) Endret 7. august 2016 av Freakingawesome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 7. august 2016 #27447 Del Skrevet 7. august 2016 34 minutter siden, Krigerunge skrev: Litt sein med å hive meg på den der snapchatfilter trenden. Men jeg er alltid sein. Det er noe jævlig kjent ved det. Haaaaar du vært på TV? Ikke ment som en cheesy replikk. Ok, bare litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 7. august 2016 #27448 Del Skrevet 7. august 2016 7 minutter siden, Freakingawesome skrev: Tenkte jeg skulle bryte barrierene, å være den første til å poste en video her, So here you go, En butcha versjon av Pink Panther på bass i halvmørket bare for dere! x) Ps, dere finner ingen flere videoer på kanalen min x) Dyktig! Er det plutselig lov med musikalske innslag også nå da? I så fall må du bare kjøre på for min del 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 7. august 2016 #27449 Del Skrevet 7. august 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Dyktig! Er det plutselig lov med musikalske innslag også nå da? I så fall må du bare kjøre på for min del 😄 Haha takker, Har ikke spilt mer enn 1 og et halvt år så langt. Prøver å bevise for meg selv at man aldri er for gammel til å lære noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. august 2016 #27450 Del Skrevet 7. august 2016 12 minutter siden, Freakingawesome skrev: Tenkte jeg skulle bryte barrierene, å være den første til å poste en video her, So here you go, En butcha versjon av Pink Panther på bass i halvmørket bare for dere! x) Ps, dere finner ingen flere videoer på kanalen min x) Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 7. august 2016 #27451 Del Skrevet 7. august 2016 43 minutter siden, Krigerunge skrev: Litt sein med å hive meg på den der snapchatfilter trenden. Men jeg er alltid sein. Rip inbox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. august 2016 #27452 Del Skrevet 7. august 2016 13 minutter siden, Freakingawesome skrev: Tenkte jeg skulle bryte barrierene, å være den første til å poste en video her, So here you go, En butcha versjon av Pink Panther på bass i halvmørket bare for dere! x) Ps, dere finner ingen flere videoer på kanalen min x) Du har i hvert fall et brukernavn som er veldig passende syns jeg. Veldig kult med video. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 7. august 2016 #27453 Del Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, Freakingawesome skrev: Haha takker, Har ikke spilt mer enn 1 og et halvt år så langt. Prøver å bevise for meg selv at man aldri er for gammel til å lære noe Det er ikke bare deg selv du beviser ting for her 😄 *Brofist med såre pingertupper og tennisalbue etter all strumminga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziljenh Skrevet 7. august 2016 #27454 Del Skrevet 7. august 2016 27 minutter siden, Summers skrev: Utrolig søt @Ziljenh Takker 😁 23 minutter siden, Freakingawesome skrev: Tenkte jeg skulle bryte barrierene, å være den første til å poste en video her, So here you go, En butcha versjon av Pink Panther på bass i halvmørket bare for dere! x) Ps, dere finner ingen flere videoer på kanalen min x) Kult med video! Du var flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 7. august 2016 #27455 Del Skrevet 7. august 2016 39 minutter siden, FantasDick skrev: Oisann! @Krigerunge du er heit! <3 Nå ble jeg varm, takk! 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Orginalt. Har ikke du crush på typ alle jenter her inne? Anonymkode: 71b91...366 Jeg er spesiell. 27 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det er noe jævlig kjent ved det. Haaaaar du vært på TV? Ikke ment som en cheesy replikk. Ok, bare litt. Da vet jeg i så tilfelle ikke noe om det! Men har posta bilde av meg i denne tråden før. 19 minutter siden, PetterPanne skrev: Rip inbox Ja, er stappfull av deg. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 7. august 2016 #27456 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Krigerunge skrev: Litt sein med å hive meg på den der snapchatfilter trenden. Men jeg er alltid sein. vakker er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 7. august 2016 #27457 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Freakingawesome skrev: Tenkte jeg skulle bryte barrierene, å være den første til å poste en video her, So here you go, En butcha versjon av Pink Panther på bass i halvmørket bare for dere! x) Ps, dere finner ingen flere videoer på kanalen min x) Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 7. august 2016 #27458 Del Skrevet 7. august 2016 28 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: vakker er du! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #27459 Del Skrevet 8. august 2016 10 timer siden, Freakingawesome skrev: Tenkte jeg skulle bryte barrierene, å være den første til å poste en video her, So here you go, En butcha versjon av Pink Panther på bass i halvmørket bare for dere! x) Ps, dere finner ingen flere videoer på kanalen min x) Omg. Sjukt kjekk. Anonymkode: d572f...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. august 2016 #27460 Del Skrevet 8. august 2016 Ser bra ut, awesome. Kjekt å se en person live her og. God ide! Krigerungen: pretty pretty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg