Gjest Ajax Skrevet 7. august 2016 #27421 Del Skrevet 7. august 2016 35 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Kan vi fortsette natur-trenden vi har fått gående her? Elsker sånne bilder. Her er mitt bidrag. Skogstur ifra forrige uke (elsker skogsturer og tar dem nesten daglig). Ikke like fin utsikt som @Silfen eller @Ziljenh, meeeen vi fant noen supersøte froskeunger rett etter at vi tok bildet, så slå det dere! Sprek og sterk mann!! Får håpe ingen slenger dritt om trøya di den gangen her da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 7. august 2016 #27422 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Uchiha Madbrah skrev: Kan vi fortsette natur-trenden vi har fått gående her? Elsker sånne bilder. Her er mitt bidrag. Skogstur ifra forrige uke (elsker skogsturer og tar dem nesten daglig). Ikke like fin utsikt som eller meeeen vi fant noen supersøte froskeunger rett etter at vi tok bildet, så slå det dere! Fint bilde av deg! Du er en kjekk mann 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. august 2016 #27423 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Sprek og sterk mann!! Får håpe ingen slenger dritt om trøya di den gangen her da 😄 Må være at den ikke matcher capsen veldig bra da. Kjempefint bilde @Uchiha Madbrah Det er så fint å se bilder av deg, for du er fin å se på. Noen som tidligere skrev i tråden her at du har snille øyne, og det er jeg enig i. Vakre er de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 7. august 2016 #27424 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Gått glipp av en del ansikter her, ser jeg Skjønne og flotte jenter, @Sophiee @Silfen @marizz @Ziljenh @Teriyaki Sprekt og kjekk bildet av deg @Uchiha Madbrah @Cyrus Kjekk som alltid, og teksten på singletten var skikkelig spot on Endret 7. august 2016 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 7. august 2016 #27425 Del Skrevet 7. august 2016 10 minutter siden, Pjokkeline skrev: @Cyrus Kjekk som alltid, og teksten på singletten var skikkelig spot on Det var snilt sagt 😄 Jeg tror jeg og Kurt hadde kommet godt overens 😎💉💊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 7. august 2016 #27426 Del Skrevet 7. august 2016 2 timer siden, Ziljenh skrev: Helt enig i at det er nydelig hær Har i dag vært på en liten tur i lysløypa på øya, og det er nesten like flott som å gå på fjellet. Det bildet der er faktisk nesten utsikten fra stuevinduet mitt, bare at jeg bor helt nede ved havet Åååååå så kooooos For å få til dette bildet måtte vi gå et stykke i oppoverbakke, men det var absolutt verdt det! This view... 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde du var singel jeg. Anonymkode: 7af84...228 Hahahaha. Man blir ikke automatisk kjærestepar bare fordi man drar på en skogstur sammen. Eller har jeg gått glipp av noe nå?? Isåfall har jeg veldig mange kjærester som jeg må skrive til og "dumpe" idag - og mange av dem er menn. Jaja, får vel si til folk at jeg er bifil fra og med nå. 59 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Fint bilde av deg! Du er en kjekk mann 😄 Tusen takk, heavenly blessed beauty! 1 time siden, Cyrus skrev: Sprek og sterk mann!! Får håpe ingen slenger dritt om trøya di den gangen her da 😄 Hahahaha. Ja, hvis noen begynner igjen idag så tror jeg at jeg bare kommer til å gå til hjørnet i rommet og gråte. I sånn fetal-posisjon. 41 minutter siden, Polly Ester skrev: Må være at den ikke matcher capsen veldig bra da. Kjempefint bilde @Uchiha Madbrah Det er så fint å se bilder av deg, for du er fin å se på. Noen som tidligere skrev i tråden her at du har snille øyne, og det er jeg enig i. Vakre er de også. Hahaha. Sant det. Kan ikke både bruk svart skjorte og svart caps samtidig. LOVER å ikke poste sånn igjen. (hadde også på svart joggebukse). Men kjempehyggelig sagt av deg! Varmer hjertet mitt, du! 40 minutter siden, Pjokkeline skrev: Gått glipp av en del ansikter her, ser jeg Skjønne og flotte jenter, @Sophiee @Silfen @marizz @Ziljenh @Teriyaki Sprekt og kjekk bildet av deg @Uchiha Madbrah @Cyrus Kjekk som alltid, og teksten på singletten var skikkelig spot on Tusen takk kjære! Så, noen andre som også har lyst til å dele bilder av seg selv i naturen? Kjempespent på å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #27427 Del Skrevet 7. august 2016 Så fine dere er alle sammen! Har enda ikke sett en eneste stygg person i tråden her. Anonymkode: 26848...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. august 2016 #27428 Del Skrevet 7. august 2016 Nå blir det bildespamming her, og jeg får sikkert sure ABere på nakken, men siden Uchiha etterlyste naturbilder såååååh deler jeg fra gårsdagens blåbærplukking: 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 7. august 2016 #27429 Del Skrevet 7. august 2016 Nååååw det var rett og slett et herlig bilde @Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 7. august 2016 #27430 Del Skrevet 7. august 2016 3 minutter siden, sweety pie skrev: Nååååw det var rett og slett et herlig bilde @Silfen Helt enig!! Supersøtt av deg, Silfen!! Og elsker bakgrunnen. Let's keep these comin' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. august 2016 #27431 Del Skrevet 7. august 2016 39 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahaha. Sant det. Kan ikke både bruk svart skjorte og svart caps samtidig. LOVER å ikke poste sånn igjen. (hadde også på svart joggebukse). Men kjempehyggelig sagt av deg! Varmer hjertet mitt, du! Så, noen andre som også har lyst til å dele bilder av seg selv i naturen? Kjempespent på å se! På bildet ditt så capsen grønn ut, så det var jeg som tok feil ang. farger. Sorry 'bout that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 7. august 2016 #27432 Del Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, Polly Ester skrev: På bildet ditt så capsen grønn ut, så det var jeg som tok feil ang. farger. Sorry 'bout that. Åh herregud, nå føler jeg meg SÅ DUM! Capsen er grønn.... bare jeg som er fargeblind (er faktisk det, men ingen unnskyldning for å gå full-retard) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. august 2016 #27433 Del Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, Uchiha Madbrah skrev: Åh herregud, nå føler jeg meg SÅ DUM! Capsen er grønn.... bare jeg som er fargeblind (er faktisk det, men ingen unnskyldning for å gå full-retard) Nå lo jeg høyt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #27434 Del Skrevet 7. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvem er "vi"? Anonymkode: 7af84...228 Kanskje han dater kg crushet sitt? så i en annen tråd at han har crush på ei og hu har kommentert bildet hans Anonymkode: de4a0...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #27435 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Silfen skrev: Nå blir det bildespamming her, og jeg får sikkert sure ABere på nakken, men siden Uchiha etterlyste naturbilder såååååh deler jeg fra gårsdagens blåbærplukking: Du har et veldig vakkert smil Anonymkode: 688aa...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 7. august 2016 #27436 Del Skrevet 7. august 2016 Litt sein med å hive meg på den der snapchatfilter trenden. Men jeg er alltid sein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 7. august 2016 #27437 Del Skrevet 7. august 2016 6 minutter siden, Krigerunge skrev: Litt sein med å hive meg på den der snapchatfilter trenden. Men jeg er alltid sein. Ah, du var skikkelig pen Også er du heldig, for du er litt sånn "mørk og mystisk". Det vil jeg også være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. august 2016 #27438 Del Skrevet 7. august 2016 13 minutter siden, Krigerunge skrev: Litt sein med å hive meg på den der snapchatfilter trenden. Men jeg er alltid sein. Crush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #27439 Del Skrevet 7. august 2016 14 minutter siden, Krigerunge skrev: Litt sein med å hive meg på den der snapchatfilter trenden. Men jeg er alltid sein. Du er den snille AB'en 😍 Anonymkode: b16ca...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 7. august 2016 #27440 Del Skrevet 7. august 2016 17 minutter siden, Krigerunge skrev: Litt sein med å hive meg på den der snapchatfilter trenden. Men jeg er alltid sein. Gøy å få se ansiktet til en av de oppegående og empatiske KG-brukerne. Pen er du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg