Yme Skrevet 6. august 2016 #27381 Del Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Tja, har jo hørt før at jeg har maskuline trekk, så. Takk for at du pirka borti det igjen og åpna det såret. Det er jo det oss aspergere er til, veit du 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. august 2016 #27382 Del Skrevet 6. august 2016 22 minutter siden, Yme skrev: Trenger ikke sminke når man ser sånn der ut Men, om angeren og usikkerheten skulle komme snikende, er det jo bare å mæææænspreadde litt. Finn en benk, sett deg ned, og spre beina så mye du greier... Så mye at det gjør vondt! Da kommer selvtilliten tilbake, med et smell! Haha, nei det er sant. Oppskriften på det meste det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. august 2016 #27383 Del Skrevet 6. august 2016 15 minutter siden, Teriyaki skrev: Haha, nei det er sant. Oppskriften på det meste det der Men er det sånn at du har lest noe om det et eller annet sted? Skal det ha en slags underbevisst effekt? 20 minutter siden, Mysticgirl skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #27384 Del Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Yme skrev: Anonymkode: d43ef...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. august 2016 #27385 Del Skrevet 6. august 2016 44 minutter siden, Yme skrev: Men er det sånn at du har lest noe om det et eller annet sted? Skal det ha en slags underbevisst effekt? Ja, har lest om det. Mener det er forsket på faktisk, men jeg husker ikke hva og hvor jeg leste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 6. august 2016 #27386 Del Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Yme skrev: Heh, tror du han har lest at man er mer "alfa" om han tar mer plass? Har en kompis som holdt på med det der også, utrolig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 6. august 2016 #27387 Del Skrevet 6. august 2016 10 timer siden, Katten.2.0 skrev: Prøver å starte en ny filter-trend, her! Det ligner verken på meg eller kjæresten, men satan så stygt det er! Den perfekte kombinasjonen 😍 Har et bidrag jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. august 2016 #27388 Del Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Yme skrev: Det er jo det oss aspergere er til, veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 6. august 2016 #27389 Del Skrevet 6. august 2016 14 timer siden, Katten.2.0 skrev: Prøver å starte en ny filter-trend, her! Det ligner verken på meg eller kjæresten, men satan så stygt det er! Dette var egentlig litt creepy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. august 2016 #27390 Del Skrevet 6. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d43ef...e8a 5 timer siden, Teriyaki skrev: Ja, har lest om det. Mener det er forsket på faktisk, men jeg husker ikke hva og hvor jeg leste det. Send meg link, om du kommer over noe sånt igjen da! Er så spennende med atferd og psykologi. 4 timer siden, Minesveiper skrev: Heh, tror du han har lest at man er mer "alfa" om han tar mer plass? Har en kompis som holdt på med det der også, utrolig slitsomt. Sånne folk er så jævli plagsomme... De skal være så alfa, også blir det så ekstremt påtatt. Ender bare med at man ikke vil henge med dem mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 6. august 2016 #27391 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Endret 7. august 2016 av Fotballflue borte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. august 2016 #27392 Del Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Yme skrev: Send meg link, om du kommer over noe sånt igjen da! Er så spennende med atferd og psykologi. Sånne folk er så jævli plagsomme... De skal være så alfa, også blir det så ekstremt påtatt. Ender bare med at man ikke vil henge med dem mer Det kan jeg gjøre vettu! Kanskje i morgen når jeg er bakfull og bare ligger heeelt i ro! Akkurat nå har jeg tatt på med den trangeste Pølseskinn-kjolen, og sitter på bussen på vei til en kollega på vors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 6. august 2016 #27393 Del Skrevet 6. august 2016 7 timer siden, Teriyaki skrev: Lo godt da jeg så bildet i går Ikke noe filter på meg i dag, ikke noe sminke heller. Spørs om jeg blir å angre når jeg står i prøverommet med lite flatterende lys da. Jaja Jeg er enig med Yme, du trenger virkelig ikke sminke! Naturlig pen 7 timer siden, Silfen skrev: Folk er flotte både med og uten filter her. Verste er at bangbangkatten faktisk så kul ut og. Jeg er ute på tur. Du er fin, Silfen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 6. august 2016 #27394 Del Skrevet 6. august 2016 @The Silence Blir alltid litt satt ut når brukere med skumle profilbilder ser så pene ut i virkeligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 6. august 2016 #27395 Del Skrevet 6. august 2016 30 minutter siden, Summers skrev: @The Silence Blir alltid litt satt ut når brukere med skumle profilbilder ser så pene ut i virkeligheten. Takk Jeg er litt sær og relaterer meg litt for ofte til spesielle karakterer i filmer og serier, godt jeg ikke ser like ille ut i virkeligheten! Flott kropp @Teriyaki ! Du trenger ingen sminke for å se pen ut. Misunner deg på padletur @Silfen. Det så kjempe koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. august 2016 #27396 Del Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Teriyaki skrev: Det kan jeg gjøre vettu! Kanskje i morgen når jeg er bakfull og bare ligger heeelt i ro! Akkurat nå har jeg tatt på med den trangeste Pølseskinn-kjolen, og sitter på bussen på vei til en kollega på vors Uten å legge ut bilde.... Makan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziljenh Skrevet 6. august 2016 #27397 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg gjorde som @Silfen i dag og tok meg en tur! Gode padlemuligheter i bakgrunnen min, men jeg holdt meg til fots. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 7. august 2016 #27398 Del Skrevet 7. august 2016 9 timer siden, Fotballflue skrev: Føler meg fresh i dag Aldri sett deg flottere! Come to me mama 😍😘 5 timer siden, Ziljenh skrev: Jeg gjorde som @Silfen i dag og tok meg en tur! Gode padlemuligheter i bakgrunnen min, men jeg holdt meg til fots. Veldig pen! Den 6.8.2016 at 2.47, Katten.2.0 skrev: Prøver å starte en ny filter-trend, her! Det ligner verken på meg eller kjæresten, men satan så stygt det er! Future kids? 15 timer siden, Teriyaki skrev: Ikke noe filter på meg i dag, ikke noe sminke heller. Spørs om jeg blir å angre når jeg står i prøverommet med lite flatterende lys da. Jaja Hei Jessica Biel!😘 15 timer siden, Silfen skrev: Folk er flotte både med og uten filter her. Verste er at bangbangkatten faktisk så kul ut og. Jeg er ute på tur. Hadde lett vært med på en romantisk båttur med deg ja 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2016 #27399 Del Skrevet 7. august 2016 13 timer siden, Yme skrev: Uten å legge ut bilde.... Makan!! Ja, kan jo ikke legge ut TO bilder på en dag. DET blir i overkant altså! Siden siteringsfunksjonen er elendig på mobil: tusen takk dere andre for hyggelige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. august 2016 #27400 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Teriyaki skrev: Ja, kan jo ikke legge ut TO bilder på en dag. DET blir i overkant altså! Det er da aldri i overkant, med flotte damer i pølseskinn-kjole. Det veit du godt selv, Teriyaki! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg