Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Den 1.7.2016 at 17.36, Pjokkeline skrev:

Fredagsselfie rett fra sofaen! Nettopp kommet hjem fra jobb, og godt var det! Overlevde så vidt øspøs regnværet :bond:

Du har så flott og åpent ansikt! Kjempepen!

Anonymkode: 71ef1...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@FruKG Får vi se ansiktet ditt ?;)

Anonymkode: b3f85...e16

Er det så mange som vil se det da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, FruKG skrev:

Er det så mange som vil se det da?

Jeg vil i hvert fall. :)

Anonymkode: b3f85...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, FruKG skrev:

Slettes plutselig :)

Vakkert ansikt, ikke overkill med sminke, og en lysende hvit, flott tannrekke. Takk for delingen :dagens-rose::blomst::tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Vakkert ansikt, ikke overkill med sminke, og en lysende hvit, flott tannrekke. Takk for delingen :dagens-rose::blomst::tommelopp:

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fin du er, @FruKG! Er du naturlig blond?

Anonymkode: b16ca...955

Tusen takk til dere begge :blomst:

Ja jeg er naturlig blond, men jeg bleker det litt av og til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Jeg vil gjerne se ansiktet til Frukg :)  Synes du har veldig fin kropp, selvom du får masse stygge kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, marizz skrev:

Jeg vil gjerne se ansiktet til Frukg :)  Synes du har veldig fin kropp, selvom du får masse stygge kommentarer.

De som slenger dritt til henne er garantert bare sjalu ;)  Damer kan være utrolig stygge med hverandre. Hvertfall når de er sjalu på en som er penere eller har bedre kropp enn de selv.

Anonymkode: d87d9...a09

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som slenger dritt til henne er garantert bare sjalu ;)  Damer kan være utrolig stygge med hverandre. Hvertfall når de er sjalu på en som er penere eller har bedre kropp enn de selv.

Godt mulig,men må bare påpeke at det ikke alltids skyldes sjalusi. Tror grunnen er både sjalusi, og det at hun kanskje skiller seg litt ut, og folk takler det dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer er også utrolig raske med å kalle andre sjalu. Noen som er uenig? De er sjalu. Noen som ikke liker kjolen? De er sjalu. Negativ kommentar på hva som helst? De er sjalu.

Jeg er ikke den som kommer med negative kommentarer om folk på anonyme forum på nett - jeg tror på den der "har du ikke noe positivt å si så ikke si noe i det hele tatt" (selv om jeg ikke alltid holder meg meg til den). Jeg får ikke "du er sjalu"-kommentarer rettet mot meg. Men jeg er så utrolig lei av å høre dette "argumentet", denne forsvarsmekanismen! Folk er IKKE sjalu selv om om de er uenige med deg! Folk er IKKE sjalu bare fordi de kommer med negative kommentarer.

Klart det er dårlig gjort, folk er bitchy. Men man er da ikke nødvendigvis SJALU av den grunn! Klart det skjer, men det å kalle andre sjalu er for meg like mye drittslenging som noe annet.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, applestories skrev:

Damer er også utrolig raske med å kalle andre sjalu. Noen som er uenig? De er sjalu. Noen som ikke liker kjolen? De er sjalu. Negativ kommentar på hva som helst? De er sjalu.

Jeg er ikke den som kommer med negative kommentarer om folk på anonyme forum på nett - jeg tror på den der "har du ikke noe positivt å si så ikke si noe i det hele tatt" (selv om jeg ikke alltid holder meg meg til den). Jeg får ikke "du er sjalu"-kommentarer rettet mot meg. Men jeg er så utrolig lei av å høre dette "argumentet", denne forsvarsmekanismen! Folk er IKKE sjalu selv om om de er uenige med deg! Folk er IKKE sjalu bare fordi de kommer med negative kommentarer.

Klart det er dårlig gjort, folk er bitchy. Men man er da ikke nødvendigvis SJALU av den grunn! Klart det skjer, men det å kalle andre sjalu er for meg like mye drittslenging som noe annet.

Helt enig. Bitterkortet og sjalukortet slenges rundt over en lav sko. Det er ikke vits i å si ting lenger, for da er man bitter og sjalu. Eller stygg. Absolutt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, Silfen skrev:

Helt enig. Bitterkortet og sjalukortet slenges rundt over en lav sko. Det er ikke vits i å si ting lenger, for da er man bitter og sjalu. Eller stygg. Absolutt.

Jeg synes menn som går med sånn super utringa singlet (som nesten viser brystvortene)- gjerne i pastellfarver, ser dumme ut. (Jepp. Jeg har en skjult fordomsfull og ond side) .. Men er jeg da SJALU på disse mannfolka? hmmm.. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg synes menn som går med sånn super utringa singlet (som nesten viser brystvortene)- gjerne i pastellfarver, ser dumme ut. (Jepp. Jeg har en skjult fordomsfull og ond side) .. Men er jeg da SJALU på disse mannfolka? hmmm.. :sprettoy:

Eller når folk sier; Silfen, du er så teit og dum.

DU ER SJALU!

Eh ... hvorfor skulle jeg tro at noen som syns jeg er blåst i trynet er SJALU på meg? Hvor er logikken?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Silfen skrev:

Eller når folk sier; Silfen, du er så teit og dum.

DU ER SJALU!

Eh ... hvorfor skulle jeg tro at noen som syns jeg er blåst i trynet er SJALU på meg? Hvor er logikken?

Det er nok et argument for pene piker. Jeg vil tro det er sjelden mindre attraktive jenter sier til hverandre at de andre bare er sjalu. 

Men det er kanskje sånt som kommer med alderen. Jo eldre vi blir, jo styggere ser vi ut til å bli med hverandre. På den annen side finner vi jo også flere unnskyldninger og bortforklaringer.. det er jo ikke meg det er noe galt med - selvsagt er det ikke det.

Men det er mulig jeg undervurderer ungdomens ondskap. Aldri undervurder ungdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av de? Er de pene pikene sjalu eller bare de stygge jentene som sier noe negativt om pene jenter?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida

Men dere mener vel misunnelige, ikke sjalu? :)

Lister meg ut av tråden igjen... :ph34r:

Endret av Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...