Gjest anonym2233 Skrevet 1. juli 2016 #26441 Del Skrevet 1. juli 2016 Fredagsselfie rett fra sofaen! Nettopp kommet hjem fra jobb, og godt var det! Overlevde så vidt øspøs regnværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 1. juli 2016 #26442 Del Skrevet 1. juli 2016 3 minutter siden, Pjokkeline skrev: Fredagsselfie rett fra sofaen! Nettopp kommet hjem fra jobb, og godt var det! Overlevde så vidt øspøs regnværet Du er såååå fin du pjokkis, veldig fin hud. Hva slags dekk krem bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juli 2016 #26443 Del Skrevet 1. juli 2016 Veldig fin som alltid, pjokkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. juli 2016 #26444 Del Skrevet 1. juli 2016 Takk @sweety pieog @Silfen Må jo passe på at jeg passer inn blant alle dere flotte damene her inne @sweety pie Jeg bruker Mac liquid foundation, pro longwear Veldig fornøyd med den, og trenger ikke "pumpe ut en stor klatt" for å få en jevn påføring i hele ansiktet. Må jobbes med lenge, men blir veldig fint til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camliiaa Skrevet 1. juli 2016 #26445 Del Skrevet 1. juli 2016 16 timer siden, Cyrus skrev: Ehrmm.. Tu eres una niña muy bella 😉😉 muchos grasias😙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camliiaa Skrevet 1. juli 2016 #26446 Del Skrevet 1. juli 2016 16 timer siden, Charmander skrev: Så fint smil! Ble faktisk glad her jeg lå i sengen og scrollet gjennom interwebs :-) Så koselig å høre 😃☀️ Tusen takk 😃 10 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahahahahahah. Hva er greia med å spørre alle menn som poster her om de liker eldre menn... ? Ikke at jeg ber deg slutte, cuz you just made my day. Fiiiin og sååååå sjalu på brunfargen din nå.... when will it be my turn? Får vel avslutte med selfie av meg. Gikk for Vikings-type skjegg, endte opp med Isis. #thanksobama Tusen takk😃 Får håpe sola snart titter litt frem her nede 😃 8 timer siden, Miklo Velka skrev: Skikkelig glad-bilde! Qué guapa! Hvor i Spania var du? Takk😃 Var i torrevieja👏🏼☀️ Kjempe deilig 😊 3 timer siden, Mysticgirl skrev: Åh så nydelig du er Like vakker enda, ser jeg Så fin du er og for et nydelig hår! Misunnelig Aww. Tusen takk!😙 2 timer siden, Pjokkeline skrev: Kjempe fin! Og, for et nydelig smil da Jeg syns du skal slutte å være så kjekk Kledelig med vernebriller da Kjekk mann! Haha, likte den siste kommentaren.. 😂 Ser bra ut med skjegget! Så flott du er, hyggelig p se deg igjen her 😊 Er så godt når en får ordnet litt på frisyren eller fargen, kledelig og flott 😊 Så hyggelig å høre, tusen takk😙😙 så hyggelige alle her inne er 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaugrana Skrevet 1. juli 2016 #26447 Del Skrevet 1. juli 2016 2 timer siden, Pjokkeline skrev: Fredagsselfie rett fra sofaen! Nettopp kommet hjem fra jobb, og godt var det! Overlevde så vidt øspøs regnværet Damn! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. juli 2016 #26448 Del Skrevet 1. juli 2016 5 timer siden, Pjokkeline skrev: @Uchiha Madbrah Du kan ta et screenshot av kommentaren, og tegne pluss over 😂😂 @Yme Eller bitterjente22/pervomann48 : Ikke rart det er krig i verden Du folk tror jeg er sær nok fra før av. Trenger ikke å ta det et hakk videre med å være super-duper selvdigger som SS sine egne kommentarer, hahaha, men takk for forslaget 5 timer siden, Pjokkeline skrev: Fredagsselfie rett fra sofaen! Nettopp kommet hjem fra jobb, og godt var det! Overlevde så vidt øspøs regnværet Ikke meningen å double-quote deg altså, men kjempefint av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 1. juli 2016 #26449 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Nydelige @camliiaa , @Fashionistaen og @Pjokkeline! Endret 1. juli 2016 av toothfairy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. juli 2016 #26450 Del Skrevet 1. juli 2016 @Blaugrana @Uchiha Madbrah Hvordan våger du å dobbelquote meg? Det er fy fy! Tusen takk @toothfairy Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 1. juli 2016 #26451 Del Skrevet 1. juli 2016 4 timer siden, Pjokkeline skrev: @sweety pie Jeg bruker Mac liquid foundation, pro longwear Veldig fornøyd med den, og trenger ikke "pumpe ut en stor klatt" for å få en jevn påføring i hele ansiktet. Må jobbes med lenge, men blir veldig fint til slutt Ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camliiaa Skrevet 1. juli 2016 #26452 Del Skrevet 1. juli 2016 28 minutter siden, toothfairy skrev: Nydelige @camliiaa , @Fashionistaen og @Pjokkeline! Tusen takk😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 1. juli 2016 #26453 Del Skrevet 1. juli 2016 6 timer siden, Pjokkeline skrev: Fredagsselfie rett fra sofaen! Nettopp kommet hjem fra jobb, og godt var det! Overlevde så vidt øspøs regnværet Så nydelig! Jeg hadde gjerne tatt litt lettere regnvær akkurat nå, i en begrenset periode. Har du lyst til å bytte bort 20% av regnet ditt, mot 20% av solen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. juli 2016 #26454 Del Skrevet 1. juli 2016 8 minutter siden, Miklo Velka skrev: Så nydelig! Jeg hadde gjerne tatt litt lettere regnvær akkurat nå, i en begrenset periode. Har du lyst til å bytte bort 20% av regnet ditt, mot 20% av solen min? Veldig gjerne! Vi kan bytte fra 11.juli ( skal jeg på fjellet i 2uker), men da mot at jeg får 40% av sola istedenfor, så kan du få så mye regn Du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 1. juli 2016 #26455 Del Skrevet 1. juli 2016 17 timer siden, Cyrus skrev: Trøtt fredagsselfie for å feire at det er 4 uker til neste gang jeg skal ha på meg hjelm og vernebriller 😄 16 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahahahahahah. Hva er greia med å spørre alle menn som poster her om de liker eldre menn... ? Ikke at jeg ber deg slutte, cuz you just made my day. Fiiiin og sååååå sjalu på brunfargen din nå.... when will it be my turn? Får vel avslutte med selfie av meg. Gikk for Vikings-type skjegg, endte opp med Isis. #thanksobama 2 kjekke menn! 10 timer siden, Fashionistaen skrev: Så koselig å se nye ansikter her Lenge siden jeg har postet noe i denne tråden, så da poster jeg en klein fredagsselfie fra før pollensesongen startet og jeg ikke liknet på en narkis. Har også farget håret mitt siden den gang (og nå ser jeg at fargen begynner å bli blass), så poster bilde fra da det var nyfarget og pent. Med andre ord ser jeg fæl ut atm med stygt hår, hovne øyne og en nese der huden faller av pga. for mye snyting. Herregud, håret ditt er kjempe fin! Misunner alle dere heldiggriser med tykt hår 7 timer siden, Pjokkeline skrev: Fredagsselfie rett fra sofaen! Nettopp kommet hjem fra jobb, og godt var det! Overlevde så vidt øspøs regnværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. juli 2016 #26456 Del Skrevet 1. juli 2016 7 timer siden, Pjokkeline skrev: Fredagsselfie rett fra sofaen! Nettopp kommet hjem fra jobb, og godt var det! Overlevde så vidt øspøs regnværet Drømmedama 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 2. juli 2016 #26457 Del Skrevet 2. juli 2016 11 timer siden, Fashionistaen skrev: Så koselig å se nye ansikter her Lenge siden jeg har postet noe i denne tråden, så da poster jeg en klein fredagsselfie fra før pollensesongen startet og jeg ikke liknet på en narkis. Har også farget håret mitt siden den gang (og nå ser jeg at fargen begynner å bli blass), så poster bilde fra da det var nyfarget og pent. Med andre ord ser jeg fæl ut atm med stygt hår, hovne øyne og en nese der huden faller av pga. for mye snyting. Du er så vakker. Ikke snakk deg selv ned. Nydelig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. juli 2016 #26458 Del Skrevet 2. juli 2016 Den 1.7.2016 at 2.23, camliiaa skrev: Kom hjem fra Spania i dag! Så veldig deilig å komme hjem Så vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 2. juli 2016 #26459 Del Skrevet 2. juli 2016 Is this real lyf or is this just fantasy??? Så god stemning her jo! Pls ikke la meg jinxe det da... 10 timer siden, ElizabethTaylor skrev: 2 kjekke menn! Herregud, håret ditt er kjempe fin! Misunner alle dere heldiggriser med tykt hår tusen takk! 11 timer siden, Pjokkeline skrev: @Blaugrana @Uchiha Madbrah Hvordan våger du å dobbelquote meg? Det er fy fy! Tusen takk @toothfairy Takk halloooo unnskyld da!!! plisss ikke bruk tøffelen mot meg! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. juli 2016 #26460 Del Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, Uchiha Madbrah skrev: halloooo unnskyld da!!! plisss ikke bruk tøffelen mot meg! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg