camliiaa Skrevet 1. juli 2016 #26421 Del Skrevet 1. juli 2016 Kom hjem fra Spania i dag! Så veldig deilig å komme hjem 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 1. juli 2016 #26422 Del Skrevet 1. juli 2016 Et øyeblikk siden, camliiaa skrev: Kom hjem fra Spania i dag! Så veldig deilig å komme hjem Ehrmm.. Tu eres una niña muy bella 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 1. juli 2016 #26423 Del Skrevet 1. juli 2016 2 minutter siden, camliiaa skrev: Kom hjem fra Spania i dag! Så veldig deilig å komme hjem Så fint smil! Ble faktisk glad her jeg lå i sengen og scrollet gjennom interwebs :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 1. juli 2016 #26424 Del Skrevet 1. juli 2016 Trøtt fredagsselfie for å feire at det er 4 uker til neste gang jeg skal ha på meg hjelm og vernebriller 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 1. juli 2016 #26425 Del Skrevet 1. juli 2016 7 minutter siden, Cyrus skrev: Trøtt fredagsselfie for å feire at det er 4 uker til neste gang jeg skal ha på meg hjelm og vernebriller 😄 Vernebriller som ser litt ut som vanlige briller! Heldig, jeg må gå med sånne store stygge Du ser hvertfall veldig bra ut god ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 1. juli 2016 #26426 Del Skrevet 1. juli 2016 7 minutter siden, Fotballflue skrev: Vernebriller som ser litt ut som vanlige briller! Heldig, jeg må gå med sånne store stygge Du ser hvertfall veldig bra ut god ferie Vernebriller med styrke, for oss handikappede 😎 Takk takk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. juli 2016 #26427 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Den 30.6.2016 at 22.34, AnonymBruker skrev: Du øverst og jeg under, hehe. Liker du eldre menn? Anonymkode: 873f5...762 Hahahahahahahahah. Hva er greia med å spørre alle menn som poster her om de liker eldre menn... ? Ikke at jeg ber deg slutte, cuz you just made my day. 23 timer siden, camliiaa skrev: Kom hjem fra Spania i dag! Så veldig deilig å komme hjem Fiiiin og sååååå sjalu på brunfargen din nå.... when will it be my turn? Får vel avslutte med selfie av meg. *too late :(* Gikk for Vikings-type skjegg, endte opp med Isis. #thanksobama Endret 1. juli 2016 av Uchiha Madbrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 1. juli 2016 #26428 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) 8 timer siden, camliiaa skrev: Kom hjem fra Spania i dag! Så veldig deilig å komme hjem Skikkelig glad-bilde! Qué guapa! Hvor i Spania var du? Endret 1. juli 2016 av Miklo Velka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 1. juli 2016 #26429 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Så koselig å se nye ansikter her Lenge siden jeg har postet noe i denne tråden, så da poster jeg en klein fredagsselfie fra før pollensesongen startet og jeg ikke liknet på en narkis. Har også farget håret mitt siden den gang (og nå ser jeg at fargen begynner å bli blass), så poster bilde fra da det var nyfarget og pent. Med andre ord ser jeg fæl ut atm med stygt hår, hovne øyne og en nese der huden faller av pga. for mye snyting. Endret 11. juli 2016 av Fashionistaen 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. juli 2016 #26430 Del Skrevet 1. juli 2016 13 timer siden, camliiaa skrev: Kom hjem fra Spania i dag! Så veldig deilig å komme hjem Åh så nydelig du er 7 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahahahahahah. Hva er greia med å spørre alle menn som poster her om de liker eldre menn... ? Ikke at jeg ber deg slutte, cuz you just made my day. Fiiiin og sååååå sjalu på brunfargen din nå.... when will it be my turn? Får vel avslutte med selfie av meg. Gikk for Vikings-type skjegg, endte opp med Isis. #thanksobama Like vakker enda, ser jeg 1 time siden, Fashionistaen skrev: Så koselig å se nye ansikter her Lenge siden jeg har postet noe i denne tråden, så da poster jeg en klein fredagsselfie fra før pollensesongen startet og jeg ikke liknet på en narkis. Har også farget håret mitt siden den gang (og nå ser jeg at fargen begynner å bli blass), så poster bilde fra da det var nyfarget og pent. Med andre ord ser jeg fæl ut atm med stygt hår, hovne øyne og en nese der huden faller av pga. for mye snyting. Så fin du er og for et nydelig hår! Misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. juli 2016 #26431 Del Skrevet 1. juli 2016 6 minutter siden, Mysticgirl skrev: Åh så nydelig du er Like vakker enda, ser jeg Så fin du er og for et nydelig hår! Misunnelig Blir alltid så glad hver gang jeg ser deg kommentere. Så hyggelig og positiv, alltid og mot alle! Du er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. juli 2016 #26432 Del Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, Uchiha Madbrah skrev: Blir alltid så glad hver gang jeg ser deg kommentere. Så hyggelig og positiv, alltid og mot alle! Du er herlig! Åh, det var koselig å høre Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 1. juli 2016 #26433 Del Skrevet 1. juli 2016 Den Wednesday, June 29, 2016 at 23.33, Yvonne skrev: Det er hyggelig at man tror jeg er slik en flott dame, men det er altså ikke meg. Men for å være grei denne gangen så har bilde av meg her, med og uten briller (jeg fjerner bildene i morgen). Mvh Yvonne Nydelig dame 6 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Blir alltid så glad hver gang jeg ser deg kommentere. Så hyggelig og positiv, alltid og mot alle! Du er herlig! Helt enig. Hun er fantastisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. juli 2016 #26434 Del Skrevet 1. juli 2016 14 minutter siden, Mysticgirl skrev: Åh, det var koselig å høre Tusen takk Du er koselig! 8 minutter siden, Ragnar89 skrev: Nydelig dame Helt enig. Hun er fantastisk Jaaaaa litt off-topic nå, men guuuuuuuuud kan ikke S4 part 2 komme ut snart da!? ELSKER Vikings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 1. juli 2016 #26435 Del Skrevet 1. juli 2016 2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Du er koselig! Jaaaaa litt off-topic nå, men guuuuuuuuud kan ikke S4 part 2 komme ut snart da!? ELSKER Vikings Ja venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. juli 2016 #26436 Del Skrevet 1. juli 2016 17 timer siden, Cyrus skrev: Jeg elsker KG ass 😄 Det er bare her man leser sånt 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. juli 2016 #26437 Del Skrevet 1. juli 2016 13 timer siden, camliiaa skrev: Kom hjem fra Spania i dag! Så veldig deilig å komme hjem Kjempe fin! Og, for et nydelig smil da 8 timer siden, Cyrus skrev: Trøtt fredagsselfie for å feire at det er 4 uker til neste gang jeg skal ha på meg hjelm og vernebriller 😄 Jeg syns du skal slutte å være så kjekk Kledelig med vernebriller da 7 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahahahahahah. Hva er greia med å spørre alle menn som poster her om de liker eldre menn... ? Ikke at jeg ber deg slutte, cuz you just made my day. Fiiiin og sååååå sjalu på brunfargen din nå.... when will it be my turn? Får vel avslutte med selfie av meg. Gikk for Vikings-type skjegg, endte opp med Isis. #thanksobama Kjekk mann! Haha, likte den siste kommentaren.. 😂 Ser bra ut med skjegget! 1 time siden, Fashionistaen skrev: Så koselig å se nye ansikter her Lenge siden jeg har postet noe i denne tråden, så da poster jeg en klein fredagsselfie fra før pollensesongen startet og jeg ikke liknet på en narkis. Har også farget håret mitt siden den gang (og nå ser jeg at fargen begynner å bli blass), så poster bilde fra da det var nyfarget og pent. Med andre ord ser jeg fæl ut atm med stygt hår, hovne øyne og en nese der huden faller av pga. for mye snyting. Så flott du er, hyggelig p se deg igjen her 😊 Er så godt når en får ordnet litt på frisyren eller fargen, kledelig og flott 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. juli 2016 #26438 Del Skrevet 1. juli 2016 6 minutter siden, Pjokkeline skrev: Kjempe fin! Og, for et nydelig smil da Jeg syns du skal slutte å være så kjekk Kledelig med vernebriller da Kjekk mann! Haha, likte den siste kommentaren.. 😂 Ser bra ut med skjegget! Så flott du er, hyggelig p se deg igjen her 😊 Er så godt når en får ordnet litt på frisyren eller fargen, kledelig og flott 😊 Tusen takk Pjokke, du er alltid så søt og grei du og jaaaaa likte siste kommentaren sjææææl ass, synd jeg ikke kan + meg selv :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. juli 2016 #26439 Del Skrevet 1. juli 2016 Å FYTTIHELVETE!!! Jeg ser folk snakker sammen og har det hyggelig her, istedenfor å bare poste bilde og holde kjeft, ja... Sykt provoserende og avsporende! Hilsen Bitterjente22 og Pervomann48 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. juli 2016 #26440 Del Skrevet 1. juli 2016 @Uchiha Madbrah Du kan ta et screenshot av kommentaren, og tegne pluss over 😂😂 @Yme Eller bitterjente22/pervomann48 : Ikke rart det er krig i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg