kisskissbangbang Skrevet 30. juni 2016 #26401 Del Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Dette skal jeg svare på! Fordi jeg synes det var litt vittig at mennesker er så rare og slemme, og jeg ble nysgjerrig på hva det ordet var, og hvordan ellers spørre om det uten å dra det ut av et svar til AB. Dessuten så er litt mindre kleint å komplementere noens pupper når det er et litt sånn forkledd kompliment i en reaksjon til AB, enn helt direkte "digge pupper da KaDust!". (Og her angret jeg litt på at jeg tok på meg oppgaven å svare på det retoriske spørsmålet ditt.) Ellers, jeg leste, lo, kommenterte, og så gikk jeg videre med livet mitt. Dessuten, for det er et interessant spørsmål du stiller, så ser jeg på det å ignorere menneskers kvalme, usaklighet og stygghet som litt feigt, noen ganger i alle fall. De får masse plusser, før det blir fjernet (fordi jeg og andre rapporterer), og de går videre i den tro at folk synes det er helt OK, morsomt og bra, og derfor svarer jeg for å si tydelig at hei, det der er ikke greit. Jeg er så idealist at jeg tror den beste måten å møte negativ atferd er med åpen, undrende men bestemt reaksjon som viser at man er uenig, og ikke ignorering, som ikke gir mennesket mulighet til endring. I tillegg så innrømmer jeg at jeg er oppriktig nysgjerrig på hvorfor mennesker gjør det, og jeg tror de kan endre seg hvis de forstår at det er feil, og ignorering gjør ikke det. (Jada, jeg tar ting for seriøst.) Enig!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. juni 2016 #26402 Del Skrevet 30. juni 2016 1 time siden, Rainstorm skrev: Jeg lo høyt! Takk for det! Hvorfor er det dessverre for deg? Men jeg bare lurer, siden vi er inne på det med å stille dumme spørsmål. Er puppene så digge, at de derfor må være silikon? Du skjønner jeg har tenkt litt på det bildet (hver gang jeg har sett det, sorry KaDust for at jeg har tenkt på puppene dine), det er jo perfekt kløft uten å være skvist sammen! Et til spørsmål hva er det det heter nå igjen, lærte det i en annen tråd for et halvt år siden eller noe, kløft, og når de er skvist sammen så heter det? Det er så vilt mange her inne som burde lært seg at av og til holder man stilt, burde være barnelærdom at om noen ting så "har du ikke noe fint å si så kan du holde kjeft". Så jeg burde altså lært det litt mer jeg også. Så hyggelig at du har tenkt på puppene mine! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 30. juni 2016 #26403 Del Skrevet 30. juni 2016 22 timer siden, Yvonne skrev: Det er hyggelig at man tror jeg er slik en flott dame, men det er altså ikke meg. Men for å være grei denne gangen så har bilde av meg her, med og uten briller (jeg fjerner bildene i morgen). Mvh Yvonne Kjempefin er du! Og du har skikkelig fine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26404 Del Skrevet 30. juni 2016 4 minutter siden, Fotballflue skrev: Kjempefin er du! Og du har skikkelig fine øyne Og du er også veldig pen, @Fotballflue! Hvis det er deg på bildet Anonymkode: 02b7b...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 30. juni 2016 #26405 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du er også veldig pen, @Fotballflue! Hvis det er deg på bildet Anonymkode: 02b7b...b9f Kan du fortsatt se bildet mitt? Og jeg som har rapportert om å få fjernet siteringene men tusen takk (ja, hvis det er meg på bildet da, såklart Skal se nå ) edit: jeg ser ingen bilder av meg, så tror ikke det er meg du ser Endret 30. juni 2016 av Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26406 Del Skrevet 30. juni 2016 18 timer siden, Cyrus skrev: Er det en god gammeldags køyeseng jeg skimter i bakgrunnen? Du øverst og jeg under, hehe. Liker du eldre menn? Anonymkode: 873f5...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 30. juni 2016 #26407 Del Skrevet 30. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du øverst og jeg under, hehe. Liker du eldre menn? Anonymkode: 873f5...762 Jeg elsker KG ass 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 30. juni 2016 #26408 Del Skrevet 30. juni 2016 37 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg elsker KG ass 😄 Jeg kan tippe navnet på brukeren som skrev det der. Gotta luv KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 30. juni 2016 #26409 Del Skrevet 30. juni 2016 1 time siden, KaDust skrev: Så hyggelig at du har tenkt på puppene mine! Hadde drept for dine pupper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. juni 2016 #26410 Del Skrevet 30. juni 2016 13 timer siden, Silfen skrev: Du ser ut som du har blomstret siden sist jeg så du delte bilder, yvonne. Ditt "nye" liv har visst gjort deg godt. Takk for det Silfen, det var veldig hyggelig å lese! Ja, jeg vil absolutt si at mitt "nye" liv har gjort meg godt. Det hjelper å ha en samboer man har det godt med, en jobb man er glad i - og ikke minst at man har blitt flink til å ta vare på seg selv og lytte til ens egne behov. 5 timer siden, applestories skrev: Du er jo en flott dame! Og dere ligner jo på hverandre, så ikke rart folk trodde du var hun andre Takk for det. 1 time siden, Fotballflue skrev: Kjempefin er du! Og du har skikkelig fine øyne Takk skal du ha, og i like måte! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 30. juni 2016 #26411 Del Skrevet 30. juni 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du silikon pupper.....ser dessverre slik ut. Anonymkode: ee6e3...d5d Du får neppe kloa i de vakre puppene til @KaDust likevel, AB. Så du kan slutte å sutre/sikle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 30. juni 2016 #26412 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Halla duckface (beklager for veldig stort bilde, er ikke så datakyndig) *borte* Endret 1. juli 2016 av marizz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 30. juni 2016 #26413 Del Skrevet 30. juni 2016 14 minutter siden, marizz skrev: Halla duckface (beklager for veldig stort bilde, er ikke så datakyndig) Absolutt kyssbare lepper. (Flott dame ellers også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26414 Del Skrevet 30. juni 2016 1 time siden, Ferny skrev: Hadde drept for dine pupper. Hvis du kan bla opp ca. 50 000, så slipper du å drepe noen . Anonymkode: 6c063...a6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 30. juni 2016 #26415 Del Skrevet 30. juni 2016 Den 29.3.2016 at 12.22, AnonymBruker skrev: Har bladd litt i denne tråden også fant jeg deg, er veldig sikker på at du var mye på forumet på topp.no for mange år siden? Het Faan eller noe? Nydelig uansett, forresten. <3 Anonymkode: d572f...5d2 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26416 Del Skrevet 30. juni 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du kan bla opp ca. 50 000, så slipper du å drepe noen . Anonymkode: 6c063...a6d Haha ja tror også de er silikon Anonymkode: a1185...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26417 Del Skrevet 30. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha ja tror også de er silikon Anonymkode: a1185...457 OGSÅ? Skulle tro det var snakk om liv og død her. Hva SÅ om hun har silikon? Er det virkelig noe å spekulere i? Anonymkode: b0011...e71 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26418 Del Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: OGSÅ? Skulle tro det var snakk om liv og død her. Hva SÅ om hun har silikon? Er det virkelig noe å spekulere i? Anonymkode: b0011...e71 Nei, men det som er fortærende, er at menn flest i teorien bannlyser silikonpupper. De sier at naturlige pupper er best, men hva skjer i praksis? Hvis de naturlige puppene har litt heng, er litt "tomme", whatever, er damene uinteressante. Menn flest sikler etter silikonfylte pupper, men vil ikke innrømme det. Anonymkode: 6c063...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 30. juni 2016 #26419 Del Skrevet 30. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det som er fortærende, er at menn flest i teorien bannlyser silikonpupper. De sier at naturlige pupper er best, men hva skjer i praksis? Hvis de naturlige puppene har litt heng, er litt "tomme", whatever, er damene uinteressante. Menn flest sikler etter silikonfylte pupper, men vil ikke innrømme det. Anonymkode: 6c063...a6d Jeg kan fint innrømme at jeg synes silikon pupper kan være veldig fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 1. juli 2016 #26420 Del Skrevet 1. juli 2016 Den 29.6.2016 at 1.41, Cyrus skrev: Fortsett uten sminke i ca 80 år til. Stalltips fra en gammel traver 😉 Skal gjøre det 👌 Den 29.6.2016 at 1.43, Belbus skrev: Så gøy å endelig se deg! Helskjønn! Fantastisk pen Takk det samme 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg