AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #26281 Del Skrevet 28. juni 2016 5 timer siden, applestories skrev: Mange vakre mennesker her. Men jeg lurer litt på om det er noen som har sett bilde av noen her inne og kjent dem igjen fra 'utsiden'? Har sett et par på Tinder, lol. Sa nei. Anonymkode: c6592...d6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. juni 2016 #26282 Del Skrevet 28. juni 2016 5 timer siden, applestories skrev: Mange vakre mennesker her. Men jeg lurer litt på om det er noen som har sett bilde av noen her inne og kjent dem igjen fra 'utsiden'? Jeg har aldri kjent igjen noen, men har av og til lurt på om noen har kjent igjen meg, basert på stirring og sånn. Eller så er jeg bare paranoid og bare har hatt majones på haka eller noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #26283 Del Skrevet 28. juni 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg har aldri kjent igjen noen, men har av og til lurt på om noen har kjent igjen meg, basert på stirring og sånn. Eller så er jeg bare paranoid og bare har hatt majones på haka eller noe Det er nok flere som har kjent igjen deg. Det gjelder vel de fleste som jevnlig legger ut bilde her i tråden. Jeg har kjent igjen et par stykker. Anonymkode: 25d1c...6c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 28. juni 2016 #26284 Del Skrevet 28. juni 2016 5 timer siden, applestories skrev: Men jeg lurer litt på om det er noen som har sett bilde av noen her inne og kjent dem igjen fra 'utsiden'? En god del, faktisk. Noen fra andre forum eller samfunn, noen fra datingsider på nett og mobil, og noen fordi de er fra steder jeg har bodd/er fra. Ennå ikke sett noen jeg kjenner personlig da - bare som jeg vet hvem er. Fine folk, forresten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. juni 2016 #26285 Del Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok flere som har kjent igjen deg. Det gjelder vel de fleste som jevnlig legger ut bilde her i tråden. Jeg har kjent igjen et par stykker. Anonymkode: 25d1c...6c9 Koselig egentlig. Skulle ønske folk kom bort og sa hei eller sendte en PM i ettertid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 28. juni 2016 #26286 Del Skrevet 28. juni 2016 5 timer siden, applestories skrev: Mange vakre mennesker her. Men jeg lurer litt på om det er noen som har sett bilde av noen her inne og kjent dem igjen fra 'utsiden'? Ja, jeg har sett to personer fra kg ute og kommet over flere på Facebook 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 28. juni 2016 #26287 Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg kjenner ingen her fra virkeligheten. Og om noen kjenner noen igjen, hvorfor ikke sende pm istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2016 #26288 Del Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Koselig egentlig. Skulle ønske folk kom bort og sa hei eller sendte en PM i ettertid. Jeg kan forstå at man muligens ikke tør å si hei, men hadde absolutt syns det var gøy å få en pm. Bor man i nærheten av hverandre, kan man jo henge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. juni 2016 #26289 Del Skrevet 28. juni 2016 Et øyeblikk siden, Yme skrev: Jeg kan forstå at man muligens ikke tør å si hei, men hadde absolutt syns det var gøy å få en pm. Bor man i nærheten av hverandre, kan man jo henge Enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #26290 Del Skrevet 28. juni 2016 2 minutter siden, Sitronvann skrev: Jeg kjenner ingen her fra virkeligheten. Og om noen kjenner noen igjen, hvorfor ikke sende pm istedenfor? Hvorfor skal man gjøre det? Jeg regner med at det bare er en forbipasserende tanke for de fleste. Eller er det slik at mange føler på å ville ta kontakt med noen de kjenner igjen? Anonymkode: 25d1c...6c9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2016 #26291 Del Skrevet 28. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man gjøre det? Jeg regner med at det bare er en forbipasserende tanke for de fleste. Eller er det slik at mange føler på å ville ta kontakt med noen de kjenner igjen? Anonymkode: 25d1c...6c9 Om det er noen man har snakka litt med, er det jo hyggelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 28. juni 2016 #26292 Del Skrevet 28. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man gjøre det? Jeg regner med at det bare er en forbipasserende tanke for de fleste. Eller er det slik at mange føler på å ville ta kontakt med noen de kjenner igjen? Anonymkode: 25d1c...6c9 Fordi det kan være noen som skriver at en bruker er gjenkjent her bare for å lage piss, og at det er bedre å skrive pm istedenfor å avspore tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. juni 2016 #26293 Del Skrevet 28. juni 2016 8 minutter siden, Sitronvann skrev: Fordi det kan være noen som skriver at en bruker er gjenkjent her bare for å lage piss, og at det er bedre å skrive pm istedenfor å avspore tråden. Når man legger ut bilder i bildetråden har vel de fleste tatt med i vurderinga at man kan bli gjenkjent. Man har jo heller ikke noe krav til å si fra at man har kjent igjen noen, men jeg hadde syntes det var kjempehyggelig om de kom bort og hilsa på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 28. juni 2016 #26294 Del Skrevet 28. juni 2016 27 minutter siden, Yme skrev: Jeg kan forstå at man muligens ikke tør å si hei, men hadde absolutt syns det var gøy å få en pm. Bor man i nærheten av hverandre, kan man jo henge Hinter du til noe her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2016 #26295 Del Skrevet 28. juni 2016 Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev: Hinter du til noe her nå? Jepp. Når kommer du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 28. juni 2016 #26296 Del Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Jepp. Når kommer du? Når du slutter å henge utenfor 7 - Eleven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2016 #26297 Del Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, Pjokkeline skrev: Når du slutter å henge utenfor 7 - Eleven! Misunnelig over at du ikke er en av de kule gutta som får henge der? Det burde du være, for du kommer aldri til å bli en av oss... Eller, en av... en av meg... Siden det bare er jeg som henger der, fordi jeg ikke har venner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #26298 Del Skrevet 28. juni 2016 Har kjent igjen ei som poster bilde nå og da i denne tråden, hun bor i nabobygda, men kunne aldri tenkt meg å fortelle (eller tyste, alt ettersom) om det til felles bekjente. Anonymkode: b16ca...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 28. juni 2016 #26299 Del Skrevet 28. juni 2016 7 minutter siden, Yme skrev: Misunnelig over at du ikke er en av de kule gutta som får henge der? Det burde du være, for du kommer aldri til å bli en av oss... Eller, en av... en av meg... Siden det bare er jeg som henger der, fordi jeg ikke har venner Du har meg! ❤ (men, siden ingen andre henger der, kan det være fordi de henger på trikkeholdeplassen?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 28. juni 2016 #26300 Del Skrevet 28. juni 2016 Glad i rosa, men ikke redd for å knekke negler eller skitne klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg