RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #26181 Del Skrevet 25. juni 2016 Ok, siden det er lørdag og alt.. No filtej, lovej! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. juni 2016 #26182 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) 5 minutter siden, RompeRusk skrev: Ok, siden det er lørdag og alt.. No filtej, lovej! Vakreste mennesket jeg har sett i hele mitt liv... Du minner meg mye om meg selv, da jeg bar på din aldre! Jeg hadde heller ikke filter på den tiden. Du har bedre pecks da. Endret 25. juni 2016 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. juni 2016 #26183 Del Skrevet 25. juni 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Like ved området der moren min er fra. Elsker nordland Så gøy! Hvor er hun fra? Det er nydelig her oppe. Hadde det ikke vært så himla kaldt så hadde det vært perfekt. (Fordelen er at pilsa holder seg iskald gjennom hele fisketuren da ) 2 timer siden, Sitronvann skrev: Veldig fin jente Kos deg på fisketur! Tusen takk for det. 2 timer siden, Liima skrev: Fine dere er @Fotballflue @kisskissbangbang @KaDust @Skelly @Sh999 Takk! 43 minutter siden, Pjokkeline skrev: Magisk bildet!! Nordnorsk natur gjør seg godt på bilder! Og nordlandspils og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 25. juni 2016 #26184 Del Skrevet 25. juni 2016 20 minutter siden, RompeRusk skrev: Ok, siden det er lørdag og alt.. No filtej, lovej! Ser ikke bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #26185 Del Skrevet 25. juni 2016 17 minutter siden, Yme skrev: Vakreste mennesket jeg har sett i hele mitt liv... Du minner meg mye om meg selv, da jeg bar på din aldre! Jeg hadde heller ikke filter på den tiden. Du har bedre pecks da. Takk. Personlig synes jeg all denne fillterbruken er så falsk. Burde være forbudt lizm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. juni 2016 #26186 Del Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, RompeRusk skrev: Takk. Personlig synes jeg all denne fillterbruken er så falsk. Burde være forbudt lizm Det er lett for deg å si da, når du er såpas vakker. Vi andre MÅ faktisk jukse, om vi skal ha mulighet til å konkurrere... Jeg mener, se de fantastiske øynene da! For ikke å snakke om sugeleppene. Dæææven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #26187 Del Skrevet 25. juni 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Det er lett for deg å si da, når du er såpas vakker. Vi andre MÅ faktisk jukse, om vi skal ha mulighet til å konkurrere... Jeg mener, se de fantastiske øynene da! For ikke å snakke om sugeleppene. Dæææven! Jo takk for det. Har vurdert å melde meg på miss universe, men følte det ville bli grådig urettferdig for de andre deltagerne. Så har valgt å holde meg unna av medfølelse og solidaritet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 25. juni 2016 #26188 Del Skrevet 25. juni 2016 8 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Så gøy! Hvor er hun fra? Det er nydelig her oppe. Hadde det ikke vært så himla kaldt så hadde det vært perfekt. (Fordelen er at pilsa holder seg iskald gjennom hele fisketuren da ) Helgelandskysten 💙 Kunne lett bosatt meg i nordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. juni 2016 #26189 Del Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, RompeRusk skrev: Jo takk for det. Har vurdert å melde meg på miss universe, men følte det ville bli grådig urettferdig for de andre deltagerne. Så har valgt å holde meg unna av medfølelse og solidaritet Du er et veldig godt menneske, RompeRusk. Det er godt du bærer byrden av å være så mye bedre enn alle andre, med et snev av ydmykhet, syns jeg. Du blir jo litt som en gudinne i en verden av feilskapte poteter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #26190 Del Skrevet 25. juni 2016 9 minutter siden, Sitronvann skrev: Ser ikke bilde. Slettet men liten spoiler: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #26191 Del Skrevet 25. juni 2016 3 minutter siden, Yme skrev: Du er et veldig godt menneske, RompeRusk. Det er godt du bærer byrden av å være så mye bedre enn alle andre, med et snev av ydmykhet, syns jeg. Du blir jo litt som en gudinne i en verden av feilskapte poteter. Gudinnepotet? Potinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. juni 2016 #26192 Del Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, RompeRusk skrev: Gudinnepotet? Potinne? Gutet, kanskje? Potud... Jeg veit ikke helt, men umenneskelig vakre ting er ikke noe man skal forstå, føler jeg. Man skal bare observere det, og ta det til seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #26193 Del Skrevet 25. juni 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Gutet, kanskje? Potud... Jeg veit ikke helt, men umenneskelig vakre ting er ikke noe man skal forstå, føler jeg. Man skal bare observere det, og ta det til seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. juni 2016 #26194 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) 37 minutter siden, RompeRusk skrev: Ok, siden det er lørdag og alt.. No filtej, lovej! Ble litt frika ut nå faktisk. Lurer på om vi kanskje kan være i slekt?! Mulig det bare er ønsketenkning fra min side, som Yme sier har du noe spesielt ved deg. Endret 25. juni 2016 av kisskissbangbang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 25. juni 2016 #26195 Del Skrevet 25. juni 2016 7 minutter siden, RompeRusk skrev: Slettet men liten spoiler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #26196 Del Skrevet 25. juni 2016 5 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Ble litt frika ut nå faktisk. Lurer på om vi kanskje kan være i slekt?! Mulig det bare er ønsketenkning fra min side, som Yme sier har du det noe spesielt ved deg. Phø, ønsketenkning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaugrana Skrevet 25. juni 2016 #26197 Del Skrevet 25. juni 2016 1 time siden, Silfen skrev: Gjesp, at folk ikke går lei. Anyways, det er SOL, jeg tror jeg tar en tur ut. Siste bytur i så fall denne sommeren, sukk! Strålende vakker @Silfen! ☺️ Så mange varsler, men sååå få bilder 😩😩 Til dere som druknet i alt fjaset: fine folk! 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. juni 2016 #26198 Del Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, RompeRusk skrev: Phø, ønsketenkning! Ja, kanke måle meg. Orka ikke ydmykelsen så jeg sletta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juni 2016 #26199 Del Skrevet 25. juni 2016 5 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Ja, kanke måle meg. Orka ikke ydmykelsen så jeg sletta. Skjønner jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #26200 Del Skrevet 25. juni 2016 11 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Ja, kanke måle meg. Orka ikke ydmykelsen så jeg sletta. 7 minutter siden, RompeRusk skrev: Skjønner jeg godt! Jeg også Anonymkode: 4a8c7...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg