AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #25981 Del Skrevet 23. juni 2016 1 minutt siden, Severin skrev: Veldig risikabelt... men i det minste så kan jeg kanskje få høre en tjukkasvits jeg aldri før har hørt. Stump røyken. Anonymkode: 7af84...228 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 23. juni 2016 #25982 Del Skrevet 23. juni 2016 Innlegg nr. 26000 @Severin du er en kjekk mann i ruteskjorte. Du og den campingvogna får forsiden på vogue til å se ut som et klassebilde for 86-årgangen fra Tsjernobyl. Ikke bry deg om de som sier du skal stumpe røyken. De er bare misunnelige for at de også vil ha svartlilla lunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juni 2016 #25983 Del Skrevet 23. juni 2016 3 timer siden, Severin skrev: Veldig risikabelt... men i det minste så kan jeg kanskje få høre en tjukkasvits jeg aldri før har hørt. Tjukkasvits? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #25984 Del Skrevet 23. juni 2016 Den 22. juni 2016 at 15.26, Yme skrev: Legg ut noen bilder da, hvis det blir kjedelig for deg. Jeg har lagt ut ganske mange. Hva med deg? Er du en bidragsyter, eller en klagebøtte? Hvorfor tyr du til personangrep? Det er revnende likegyldig at du har lagt ut mange bilder tidligere. Det du har malt oppover sidene her er vås. Anonymkode: a6209...5ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2016 #25985 Del Skrevet 23. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tyr du til personangrep? Det er revnende likegyldig at du har lagt ut mange bilder tidligere. Det du har malt oppover sidene her er vås. Anonymkode: a6209...5ac BlaaaablaaaaablaaaaaAAAAAAaaaa! Legg ut et bilde du, din klage i menneskelig form. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #25986 Del Skrevet 23. juni 2016 4 timer siden, Severin skrev: Veldig risikabelt... men i det minste så kan jeg kanskje få høre en tjukkasvits jeg aldri før har hørt. Veldig kjekk! Anonymkode: e0739...77d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 23. juni 2016 #25987 Del Skrevet 23. juni 2016 4 timer siden, Severin skrev: Veldig risikabelt... men i det minste så kan jeg kanskje få høre en tjukkasvits jeg aldri før har hørt. Det blir kanskje litt feil å si at du er søt, jeg forstår at de færreste tar det som et kompliment. Men for meg er det absolutt det, og det er du også. Tjukkasvitser har jeg dessverre ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #25988 Del Skrevet 23. juni 2016 34 minutter siden, Yme skrev: BlaaaablaaaaablaaaaaAAAAAAaaaa! Legg ut et bilde du, din klage i menneskelig form. I alle dager? Anonymkode: 6e7a2...bc9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2016 #25989 Del Skrevet 23. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I alle dager? Anonymkode: 6e7a2...bc9 Annet enn å få plusser, hva tenkte du at du kom til å oppnå da du skrev det der? Det var kanskje et håp om at jeg skulle forandre mine forkastelige vaner, og bli et bedre menneske? Eller ville du bare at verden skulle se dine tre ord? Det er jo ganske opplagt at jeg svarer, når folk siterer meg, så hvis det blir litt i det meste laget for deg, tenker jeg at du også kanskje heller skal legge ut et bilde... Jeg mener, det er jo akkurat den typen innlegg som du har der, som starter disse grusomme avsporingene, og sørger for at folk må trykke "neste side" en gang, før de får sett det nyeste bilde av en ung jente som henger på kg... Jeg forstå jo at det er forferdelig, og dere har min sympati, men det er liksom.... Litt ironisk å klage på avsporinger ved å starte en ny avsporing, noe du er med på nå, ved å fortsette å svare på mitt svar til hennes svar. Jeg ser at du ikke direkte har klagd på avsporingen min, men jeg tenkte at grunnen til reaksjonen din sikkert var fordi du ikke forsto hvorfor jeg svarte som jeg svarte, så da slang jeg med den forklaringen der, fordi jeg er så hinsides snill, og har perfekte bryster jeg gjerne vil at verden skal få nyte godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. juni 2016 #25990 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) *Slettet pga posterbarn for depresjoner* Endret 24. juni 2016 av Severus 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 23. juni 2016 #25991 Del Skrevet 23. juni 2016 Den 21.6.2016 at 18.46, Yme skrev: Okei, så når damene her inne omtaler Cyrus som uoppnåelig, har det ingen ting med følelsen av uoppnåelighet å gjøre, og heller at de greier å se at han er det, egentlig basert på ingen ting? Du forstår at det går an å føle at noe, eller noen, er uoppnåelig, sant? Det er feks mange som har følt at en jobbstilling har vært uoppnåelig, men etter å ha jobba hardt for det, har de greid å få stillingen. Det er ganske utrolig at man skal måtte beskrive noe såpass enkelt, i så stor detalj, for at det skal bli forstått... Er nok ikke jeg som er dum her, gitt. Nå overdriver vi sterkt den magiske virkningen av skjegg og tattis på et bilde, folkens 😛 Michael Fassbender er uoppnåelig. Men han er også konemishandler, så da har iallefall jeg konkludert med at det er helt greit at jeg aldri får ligge med ham ala Shame-stil(nesten iallefall) Ansees noen seriøst å være uoppnåelig eller ikke basert på bilder? Fascinerende. Begge veier, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 23. juni 2016 #25992 Del Skrevet 23. juni 2016 4 minutter siden, Fjotteri skrev: Nå overdriver vi sterkt den magiske virkningen av skjegg og tattis på et bilde, folkens 😛 Michael Fassbender er uoppnåelig. Men han er også konemishandler, så da har iallefall jeg konkludert med at det er helt greit at jeg aldri får ligge med ham ala Shame-stil(nesten iallefall) Ansees noen seriøst å være uoppnåelig eller ikke basert på bilder? Fascinerende. Begge veier, altså. Jeg har tatt skjegget. Vil noen se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2016 #25993 Del Skrevet 23. juni 2016 15 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har tatt skjegget. Vil noen se? Så vidt jeg har forstått, er det ganske mange som vil se 19 minutter siden, Fjotteri skrev: Nå overdriver vi sterkt den magiske virkningen av skjegg og tattis på et bilde, folkens 😛 Michael Fassbender er uoppnåelig. Men han er også konemishandler, så da har iallefall jeg konkludert med at det er helt greit at jeg aldri får ligge med ham ala Shame-stil(nesten iallefall) Ansees noen seriøst å være uoppnåelig eller ikke basert på bilder? Fascinerende. Begge veier, altså. Åja, så nå er det plutselig ikke greit å være konemishandler heller?? Hva var det som skjedde i livet ditt, som gjorde deg til en så bitter mannehater, Fjotteri? Hvilken ugudelig handling er det som har ført til at du har blitt denne innskrumpa, salte, makabre skyggen av det du en gang var? Du kunne blitt hva som helst, du.... Hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 23. juni 2016 #25994 Del Skrevet 23. juni 2016 41 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har tatt skjegget. Vil noen se? Døh, nå hører du her: det eneste stedet mannfolk skal barbere seg er nedentil. Man tar IKKE SKJEGGET for faen! @Yme I`m boss(&feminist) everywhere but the bed. Det betyr at konemishandlere dessverre blir dumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 23. juni 2016 #25995 Del Skrevet 23. juni 2016 7 minutter siden, Fjotteri skrev: Døh, nå hører du her: det eneste stedet mannfolk skal barbere seg er nedentil. Man tar IKKE SKJEGGET for faen! @Yme I`m boss(&feminist) everywhere but the bed. Det betyr at konemishandlere dessverre blir dumpa. Sikker på at man ikke skal ta skjegget? Jeg liker det bedre slik 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2016 #25996 Del Skrevet 23. juni 2016 15 minutter siden, Fjotteri skrev: Døh, nå hører du her: det eneste stedet mannfolk skal barbere seg er nedentil. Man tar IKKE SKJEGGET for faen! @Yme I`m boss(&feminist) everywhere but the bed. Det betyr at konemishandlere dessverre blir dumpa. Veeeent nå litt.... Did you just si at konemishandling egentlig er litt ok, så lenge det holder seg innenfor de fire skittene soveromsveggene dine? Ju døøøørti ass, Fjotteri! (Med norsk "ass") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2016 #25997 Del Skrevet 23. juni 2016 13 minutter siden, Cyrus skrev: Sikker på at man ikke skal ta skjegget? Jeg liker det bedre slik 😄 Har du prøvd å gro langt skjegg før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #25998 Del Skrevet 23. juni 2016 15 minutter siden, Cyrus skrev: Sikker på at man ikke skal ta skjegget? Jeg liker det bedre slik 😄 Du er så jævla, fuckings heit, din hingst! Alder? Anonymkode: 7af84...228 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 23. juni 2016 #25999 Del Skrevet 23. juni 2016 20 minutter siden, Cyrus skrev: Sikker på at man ikke skal ta skjegget? Jeg liker det bedre slik 😄 Å herregud, jeg døde litt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 23. juni 2016 #26000 Del Skrevet 23. juni 2016 6 minutter siden, Yme skrev: Har du prøvd å gro langt skjegg før? Har hatt noen halvhjertede forsøk. Tror jeg skal knekke til med full sparing til vinteren 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg