Gjest Vause Skrevet 18. juni 2016 #25801 Del Skrevet 18. juni 2016 @Nordavind og @Cyrus.... Kjekke karer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. juni 2016 #25802 Del Skrevet 18. juni 2016 Kjekke nordavind. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 18. juni 2016 #25803 Del Skrevet 18. juni 2016 Den Wednesday, June 15, 2016 at 18.57, Silfen skrev: Fredagsbilde, nesten en uke for sent. Du er så flott! Hvor har du kjøpt suiten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #25804 Del Skrevet 18. juni 2016 Den 29.3.2016 at 12.22, AnonymBruker skrev: Har bladd litt i denne tråden også fant jeg deg, er veldig sikker på at du var mye på forumet på topp.no for mange år siden? Het Faan eller noe? Nydelig uansett, forresten. <3 Anonymkode: d572f...5d2 Loka i tråden og fant tilbake. Nei, jeg var Sattan. Tusen takk skal du ha Anonymkode: b2018...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. juni 2016 #25805 Del Skrevet 18. juni 2016 Bikbok, rusket, 299. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 18. juni 2016 #25806 Del Skrevet 18. juni 2016 25 minutter siden, Silfen skrev: Bikbok, rusket, 299. Nais! Håper skattepengene kommer onsdag 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 18. juni 2016 #25807 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) 7 timer siden, Cyrus skrev: Slankekur-selfie Gleder meg til å få litt rundere kinn igjen 😄 Åh herregud og hjelp - du er jo åndssvakt KJEKK! Nå må jeg snoke i innleggene dine for å se om du er smart og Kort prosess: alt var (åndssvakt) fint. Hilsen gammel dame. Endret 18. juni 2016 av Fjotteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 18. juni 2016 #25808 Del Skrevet 18. juni 2016 26 minutter siden, Fjotteri skrev: Åh herregud og hjelp - du er jo åndssvakt KJEKK! Nå må jeg snoke i innleggene dine for å se om du er smart og Kort prosess: alt var (åndssvakt) fint. Hilsen gammel dame. Hva mente du med (åndssvakt) fint? Hilsen mann i sin beste alder 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 18. juni 2016 #25809 Del Skrevet 18. juni 2016 Kjekke menn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 18. juni 2016 #25810 Del Skrevet 18. juni 2016 9 minutter siden, Cyrus skrev: Hva mente du med (åndssvakt) fint? Hilsen mann i sin beste alder 😄 Som i at jeg hadde blitt betatt rent estetisk iallefall om jeg så deg på gata lissom(litt høflig versjon av "hadde tenkt at jeg burde ligge med han der" 😛) Neida. Joda. Men for å være konkret siden du fisker: Veldig fine øyne, generelt fint ansikt. SKJEGG superfint med sånn kragebengreie(hvordan forklarer man det?)- fint hår, og selv om det ikke er viktig: så jo ut som du ikke trenger skjems akkurat av kroppen heller. Fårråsidetsånn. Jeg vet ikke, du så bare mandig ut- og det liker jo damer Flere her bedriver jo seksuell trakassering mot deg *ras av pm' er* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. juni 2016 #25811 Del Skrevet 18. juni 2016 19 minutter siden, Cyrus skrev: Hva mente du med (åndssvakt) fint? Hilsen mann i sin beste alder 😄 Hu mener at det er veldig bra greier, så hu syns du både er skikkelig deilig, og har gode holdninger. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 18. juni 2016 #25812 Del Skrevet 18. juni 2016 24 minutter siden, Cyrus skrev: Hva mente du med (åndssvakt) fint? Hilsen mann i sin beste alder 😄 Tror det er best du ikke legger ut flere bilder på en stund, damene går jo helt bananas (men enig i det om holdninger da, legger mye bedre merke til det enn utseende på et slikt forum, tross alt. ihvertfall de av oss som ikke har noe spesielt behov for å sitte på deg..) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. juni 2016 #25813 Del Skrevet 18. juni 2016 9 minutter siden, Fjotteri skrev: Som i at jeg hadde blitt betatt rent estetisk iallefall om jeg så deg på gata lissom(litt høflig versjon av "hadde tenkt at jeg burde ligge med han der" 😛) Neida. Joda. Men for å være konkret siden du fisker: Veldig fine øyne, generelt fint ansikt. SKJEGG superfint med sånn kragebengreie(hvordan forklarer man det?)- fint hår, og selv om det ikke er viktig: så jo ut som du ikke trenger skjems akkurat av kroppen heller. Fårråsidetsånn. Jeg vet ikke, du så bare mandig ut- og det liker jo damer Flere her bedriver jo seksuell trakassering mot deg *ras av pm' er* Hvordan tror du det får ham til å føle når du reduserer ham til et sexobjekt for gamle damer? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 18. juni 2016 #25814 Del Skrevet 18. juni 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Hvordan tror du det får ham til å føle når du reduserer ham til et sexobjekt for gamle damer? Jeg hadde tenkt å invitere ham med på trekant med deg og meg, men DER tenkte jeg at grensen for hva gamliser kan tillate seg var nådd. Jeg tror han føler seg litt skitten. .........(nå er jeg blitt en av de damene som kun er ute på byen på julebord, månefulle og slitne og roper med whiskeystemmen sin "kom an så skal du få erfare ei moden dame i sin beste alder" etter yngre gutter mens kebaben sklir nedover den rakna strømpebuksa og alt for kort miniskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. juni 2016 #25815 Del Skrevet 18. juni 2016 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Hvordan tror du det får ham til å føle når du reduserer ham til et sexobjekt for gamle damer? Hehe, jeg tipper han enten syns det er litt hyggelig, eller at han ikke bryr seg så mye. Vi menn har ingen sånne klin gærne femmenazier som tror alt automatisk er kjønnsdiskriminering, så vi tåler litt mer enn kvinnsa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vause Skrevet 18. juni 2016 #25816 Del Skrevet 18. juni 2016 17 minutter siden, Fjotteri skrev: Som i at jeg hadde blitt betatt rent estetisk iallefall om jeg så deg på gata lissom(litt høflig versjon av "hadde tenkt at jeg burde ligge med han der" 😛) Neida. Joda. Men for å være konkret siden du fisker: Veldig fine øyne, generelt fint ansikt. SKJEGG superfint med sånn kragebengreie(hvordan forklarer man det?)- fint hår, og selv om det ikke er viktig: så jo ut som du ikke trenger skjems akkurat av kroppen heller. Fårråsidetsånn. Jeg vet ikke, du så bare mandig ut- og det liker jo damer Flere her bedriver jo seksuell trakassering mot deg *ras av pm' er* Haha, dette er søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. juni 2016 #25817 Del Skrevet 18. juni 2016 2 minutter siden, Fjotteri skrev: mens kebaben sklir nedover den rakna strømpebuksa og alt for kort miniskjørt. Betyr det at skjørtet ligger sånn halvveis rundt anklene, siden kebaben treffer strømpene først? Ser ikke noe galt i det, så kjør på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. juni 2016 #25818 Del Skrevet 18. juni 2016 4 minutter siden, Fjotteri skrev: Jeg hadde tenkt å invitere ham med på trekant med deg og meg, men DER tenkte jeg at grensen for hva gamliser kan tillate seg var nådd. Jeg tror han føler seg litt skitten. .........(nå er jeg blitt en av de damene som kun er ute på byen på julebord, månefulle og slitne og roper med whiskeystemmen sin "kom an så skal du få erfare ei moden dame i sin beste alder" etter yngre gutter mens kebaben sklir nedover den rakna strømpebuksa og alt for kort miniskjørt. Kan jeg trekke tilbake saboteringa, så trekker du tilbake antennene litt, og så går vi for det første du tenkte der? Og sender du bilde av det tilgrisa miniskjørtet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #25819 Del Skrevet 18. juni 2016 7 minutter siden, Fjotteri skrev: Jeg hadde tenkt å invitere ham med på trekant med deg og meg, men DER tenkte jeg at grensen for hva gamliser kan tillate seg var nådd. Jeg tror han føler seg litt skitten. .........(nå er jeg blitt en av de damene som kun er ute på byen på julebord, månefulle og slitne og roper med whiskeystemmen sin "kom an så skal du få erfare ei moden dame i sin beste alder" etter yngre gutter mens kebaben sklir nedover den rakna strømpebuksa og alt for kort miniskjørt. Haha Hadde du vært mann du Fjotteri (basert på en annen tråd der du ramset opp det noen kalte venstre feminazi) da hadde jeg glatt glidd ned på fanget ditt. Og blitt der. Anonymkode: abeed...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #25820 Del Skrevet 18. juni 2016 6 minutter siden, Yme skrev: Betyr det at skjørtet ligger sånn halvveis rundt anklene, siden kebaben treffer strømpene først? Ser ikke noe galt i det, så kjør på! Du jeg venter fortsatt på å få se deg. Du var søt, men nå var det den voksne versjonen jeg ble interessert i. Anonymkode: abeed...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg