Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Tasia skrev:

Mandagsselfie med litt filterhjelp ;-) 

:blomst: Kjempesøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinneguiden er litt som Hollywood- man begynner å lure på hvorfor alle er så fine :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, toothfairy skrev:

Kvinneguiden er litt som Hollywood- man begynner å lure på hvorfor alle er så fine :hjerte:

Fine meg her og fine meg der. Jeg har ikke stelt hårveksten min på flere måneder, og skjegget mitt har blitt rødt :'(

ugress.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Yme skrev:

Fine meg her og fine meg der. Jeg har ikke stelt hårveksten min på flere måneder, og skjegget mitt har blitt rødt :'(

ugress.jpg

Dååån! Holdt på å sette isen i halsen her.. Var ikke forberedt på eyecandyattack nå..Akkurat sånn utseende jeg liker jo.. :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, toothfairy skrev:

Dååån! Holdt på å sette isen i halsen her.. Var ikke forberedt på eyecandyattack nå..Akkurat sånn utseende jeg liker jo.. :rodmer:

Vent, vent, vent... La oss gjøre en ting klar her! Du har is, sier du? Hvilken type?? Er det noe med karamell eller pistasj?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Yme skrev:

Du ligner litt på han Scherven (vet ikke helt skrivemåten) som har hatt "Typisk norsk" og slike programmer.. 

Kjekkere og yngre da... 

Anonymkode: 9a06f...619

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ligner litt på han Scherven (vet ikke helt skrivemåten) som har hatt "Typisk norsk" og slike programmer.. 

Kjekkere og yngre da... 

Jah, veit hvem du mener. Jeg har ikke like flott skjegg som han da. Hans er jo tykt og fyldig som en løvemanke, mens mitt ser ut som en positiv utgave av slitt rumpehår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
24 minutter siden, Yme skrev:

ugress.jpg

Kjekkas! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Yme skrev:

Vent, vent, vent... La oss gjøre en ting klar her! Du har is, sier du? Hvilken type?? Er det noe med karamell eller pistasj?

Häagen-Dazs, chocolate salted caramel... Den står og smelter litt her nå, akkurat som sin eier. Tihi :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
25 minutter siden, Yme skrev:

Barsking ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjekkere og yngre da... 

Synes han minner litt om Therese Johaugs kjæreste(han roer-Jakob) i ansiktet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Veldig moderne, Yme.

Det er det som er så trist. Hvorfor har det blitt sånn at man plutselig skal være trendy, bare fordi man er en slask :ler:

2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Barsking ;)

Takk, takk!

3 minutter siden, toothfairy skrev:

Häagen-Dazs, chocolate salted caramel... Den står og smelter litt her nå, akkurat som sin eier. Tihi :smilorange:

Den er jo driiiiiit god! Jeg tror den er på delt førsteplass, sammen Ben and Jerrys Peanut buttercup... Utrolig lite sympatisk å la den stå og smelte sånn der, når man tenker på alle barna i Afrika, eller stakkars meg, som sitter her og ikke har så mye som en fnugg med iskrem.

Ps. En veldig positiv ting med bart, er at når man har spist iskrem, får man plutselig litt mer iskrem, når man sleiker seg i barten et par timer etterpå. Misunnelig??

3 minutter siden, Tasia skrev:

Kjekkas! 

Takk, takk! Jeg har øvd meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Yme skrev:

ugress.jpg

Ikke fjern bilde med engang da :(

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...