LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #25221 Del Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, Ann Christin skrev: Jeg har blitt gjenkjent fra KG før, men overraskende nok har de fleste KG som guilty pleasure og holder seg unna å si at de er her inne. Jeg har det jo tilogmed på CV'en min Ja det er du Haha, Kg på Cven. Kult . Kanskje min sjef hadde synes jeg ga god reklame for butikken hans med å stille meg ut som en reklame for butikken her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 5. mai 2016 #25222 Del Skrevet 5. mai 2016 @EventyrFredrik Så fantastisk herlig bildet!! @incognita Burde vært forbudt å ha så flotte øyne som du har;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #25223 Del Skrevet 5. mai 2016 For en tråd! Anonymkode: a6209...5ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2016 #25224 Del Skrevet 5. mai 2016 11 minutter siden, LineHearty skrev: Haha, Kg på Cven. Kult . Kanskje min sjef hadde synes jeg ga god reklame for butikken hans med å stille meg ut som en reklame for butikken her inne Jupp, er man moderator så er man moderator. Er jo et verv og Egmont er jo et rimelig stort firma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #25225 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) 8 minutter siden, Ann Christin skrev: Jupp, er man moderator så er man moderator. Er jo et verv og Egmont er jo et rimelig stort firma! Jeg har garantert sikkert mange kunder her inne. Sånn er det når man har 1000 vis av kunder. . Av og til kunne jeg ønske at jeg satt på et kontor alene . Men elsker at dere poster. Post i vei. Alle er flotte! Synes alle mennesker har hver sin sjarm jeg Endret 5. mai 2016 av LineHearty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2016 #25226 Del Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, LineHearty skrev: Jeg har garantert sikkert mange kunder her inne. Sånn er det når man har 1000 vis av kunder. . Av og til kunne jeg ønske at jeg satt på et kontor alene Har heldigvis ikke så mange, eller kommer ann på. Dagligvarebutikk på det største senteret i Drammen, da er det nok en del folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #25227 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) 1 minutt siden, Ann Christin skrev: Har heldigvis ikke så mange, eller kommer ann på. Dagligvarebutikk på det største senteret i Drammen, da er det nok en del folk jeg kan røpe at jeg jobber i dagligvarebransjen. Jeg prater med alt og alle. Både i butikken og dersom jeg treffer kunder på gaten og hvor som helst. Koselig faktisk Endret 5. mai 2016 av LineHearty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2016 #25228 Del Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, LineHearty skrev: jeg kan røpe at jeg jobber i dagligvarebransjen. Så mye av det samme da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #25229 Del Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, Ann Christin skrev: Så mye av det samme da! Ja man føler seg som en kjendis når man jobber i butikk. Men vi er nødvendigvis ikke så kjente som vi tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. mai 2016 #25230 Del Skrevet 5. mai 2016 27 minutter siden, Ann Christin skrev: Ja det er du Det er vondt å bli mobba av moderatorene, Ann Christin. Jeg som ha lært deg alt, her i livet, så er dette takken jeg får. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mai 2016 #25231 Del Skrevet 5. mai 2016 Usannsynlig sliten etter eksamenslesing. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 5. mai 2016 #25232 Del Skrevet 5. mai 2016 3 minutter siden, KaDust skrev: Usannsynlig sliten etter eksamenslesing. Pen! De øynene og leppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 5. mai 2016 #25233 Del Skrevet 5. mai 2016 6 minutter siden, KaDust skrev: Usannsynlig sliten etter eksamenslesing. Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 5. mai 2016 #25234 Del Skrevet 5. mai 2016 Så flott jente @KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #25235 Del Skrevet 5. mai 2016 16 minutter siden, KaDust skrev: Usannsynlig sliten etter eksamenslesing. Uff, litt sliten her ja :/ Husk at det er viktig med mat og drikke. Stå på! Anonymkode: ecf7d...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2016 #25236 Del Skrevet 5. mai 2016 51 minutter siden, Yme skrev: Det er vondt å bli mobba av moderatorene, Ann Christin. Jeg som ha lært deg alt, her i livet, så er dette takken jeg får. Nemlig, du som har lært meg alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 5. mai 2016 #25237 Del Skrevet 5. mai 2016 2 timer siden, incognita skrev: Her har dere litt incognita Enjoy! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mai 2016 #25238 Del Skrevet 5. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, litt sliten her ja :/ Husk at det er viktig med mat og drikke. Stå på! Anonymkode: ecf7d...f7d Jeg spiser, drikker og trener hver dag selvom jeg studerer så det går nok bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #25239 Del Skrevet 5. mai 2016 3 timer siden, Mysticgirl skrev: Så søt på håret og fine øyne 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen øyne! Anonymkode: 5a126...97d 2 timer siden, LineHearty skrev: Vakker jente 2 timer siden, Tasia skrev: Vakker! Og veldig kul frisyre ;-) 2 timer siden, minister-mio skrev: Jeg vil gjerne låne øyenfargen til @incognita når jeg skal pynte meg 2 timer siden, Hindenburg skrev: Peneste jenta som har postet bilde på side 1263! (Og i tråden forøvrig ) 1 time siden, Pjokkeline skrev: @EventyrFredrik Så fantastisk herlig bildet!! @incognita Burde vært forbudt å ha så flotte øyne som du har;) 32 minutter siden, Lady skrev: 😍 1000 takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. mai 2016 #25240 Del Skrevet 5. mai 2016 Veldig kult hår, inco, hadde deff gått slik annet enn i barnebursdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg