Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Tasia
2 timer siden, EventyrFredrik skrev:

EventyrFredrik ut på eventyr. Ene tispa hadde nettopp fjerna livmora, stakkaren måtte allikevel få bli med selvsagt! Hu elsker tur og er ikke noe veskehund. Den dag i dag bruker hu vektsele og drar på fjellturer igjen <3 Good dogs. Og ja - det er papegøyen min Kilo. Han elsker også turer, enten det er i fjell/skog/strand.

Klem og varme tanker fra mig

Herlig gjeng! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl
8 timer siden, EventyrFredrik skrev:

EventyrFredrik ut på eventyr. Ene tispa hadde nettopp fjerna livmora, stakkaren måtte allikevel få bli med selvsagt! Hu elsker tur og er ikke noe veskehund. Den dag i dag bruker hu vektsele og drar på fjellturer igjen <3 Good dogs. Og ja - det er papegøyen min Kilo. Han elsker også turer, enten det er i fjell/skog/strand.

Klem og varme tanker fra mig

Flott mann og flotte hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tasia skrev:

Herlig gjeng! :) 

31 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Flott mann og flotte hunder :)

Så snille folk var i dag da, takk for det alle sammen, gøy å høre at folk liker bildet.

Var trolig en del av de vi møtte på turen som trodde jeg var spinngal, og at fruen min og jeg burde oppsøke hjelp - kanskje vi ble oppfatta som ufrivillige barnløse som brukte bikkja som barn og dro det litt vel langt med barnevogn i rosa og mer til? :P

Men bikkjene og papegøya er faktisk barna våre inntil videre, og herremintid så glade vi er i de uansett <3 er liv og røre her i hus selv om det ikke er noe barn enda, for å si det sånn ;) utrolig at vi ikke får noen naboklager tenker jeg av og til! :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know i am HOT, men jeg ligger ikke ut bilder her. Tenker på kollegaer, og kunder på jobben hehe. Men våg dem som tør ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Heldigvis så er hotness ikke et kriterie for å legge ut bilder.

Nei heldigvis for det. Det er ikke det som betyr noe. Det er ikke det jeg sier. Jeg sier at jeg vet at jeg er en flott jente tiltross for at jeg har blitt brukt, kastet, og ignorert før av det motsatte kjønn haha ;) . Man må få lov å gi seg selv litt god selvtillit av og til. Man behøver det, derfor kaller jeg meg hot. Ikke fordi jeg er det, men fordi jeg behøver å si det til meg selv.  Var ikke meningen å si at jeg var hot for å gjøre meg høy. For jeg mener at alle mennesker er fine som de er så lenge de er snille. Det er godheten som betyr noe. Derfor så mener jeg at dere får heller nøye dere med å se bilder av ordet godhet fra meg ;) hehe. Men jeg ligger ikke ut bilder med hensyn til yrket mitt :). Det er årsaken :) . Skulle gjerne lagt ut, men tør ikke hehehe. Vil nok da bare få noen kommentarer om at jeg er sett på kg av kundene mine på jobben... 

Men for å stille dere et spørsmål: Legger dere ut bilder av dere her for at dere har høy tro på dere selv,? Eller gjør dere det bare på gøy? 

Beklager , men forstår det slik at du forsøker å kritisere meg for å fortelle meg at jeg er en selvgod type ;) haha. Men nei jeg er slett ikke selvgod, men forsøker å se positivt på meg selv ( til tross for at jeg har opplevd mye dritt også) . Jeg er finere på innsiden enn på utsiden. 

"Vi er alle hotte så lenge vi er snille og gode mot andre, og ikke skaper drama mot/for hveandre" ;) 

Endret av LineHearty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Silfen skrev:

Heldigvis så er hotness ikke et kriterie for å legge ut bilder.

Anonymkode: fecc3...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@LineHearty Enig med deg. Vil ikke at noen skal kjenne meg igjen. Er lov å si at man føler seg hot. Jeg har ingen problemer med å si det selv. Jeg føler meg hot hot hot 😂👌🏻 F*** janteloven 😁😁😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, sweety pie skrev:

@LineHearty Enig med deg. Vil ikke at noen skal kjenne meg igjen. Er lov å si at man føler seg hot. Jeg har ingen problemer med å si det selv. Jeg føler meg hot hot hot 😂👌🏻 F*** janteloven 😁😁😁

Ja, jeg er nødvendigvis ikke hot, men jeg føler meg HOT! ;) .  I am hot , and i know it , no matter what! ;) Enig med deg !

Endret av LineHearty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LineHearty skrev:

Nei heldigvis for det. Det er ikke det som betyr noe. Det er ikke det jeg sier. Jeg sier at jeg vet at jeg er en flott jente tiltross for at jeg har blitt brukt, kastet, og ignorert før av det motsatte kjønn haha ;) . Man må få lov å gi seg selv litt god selvtillit av og til. Man behøver det, derfor kaller jeg meg hot. Ikke fordi jeg er det, men fordi jeg behøver å si det til meg selv.  Var ikke meningen å si at jeg var hot for å gjøre meg høy. For jeg mener at alle mennesker er fine som de er så lenge de er snille. Det er godheten som betyr noe. Derfor så mener jeg at dere får heller nøye dere med å se bilder av ordet godhet fra meg ;) hehe. Men jeg ligger ikke ut bilder med hensyn til yrket mitt :). Det er årsaken :) . Skulle gjerne lagt ut, men tør ikke hehehe. Vil nok da bare få noen kommentarer om at jeg er sett på kg av kundene mine på jobben... 

Men for å stille dere et spørsmål: Legger dere ut bilder av dere her for at dere har høy tro på dere selv,? Eller gjør dere det bare på gøy? 

Beklager , men forstår det slik at du forsøker å kritisere meg for å fortelle meg at jeg er en selvgod type ;) haha. Men nei jeg er slett ikke selvgod, men forsøker å se positivt på meg selv ( til tross for at jeg har opplevd mye dritt også) . Jeg er finere på innsiden enn på utsiden. 

"Vi er alle hotte så lenge vi er snille og gode mot andre, og ikke skaper drama mot/for hveandre" ;) 

Jeg synes det virker som om du unnskylder deg for det du skriver. Det er så overdrevet med så mange smiletegn og haha, hehe.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Jeg synes det virker som om du unnskylder deg for det du skriver. Det er så overdrevet med så mange smiletegn og haha, hehe.

Skal jeg legge ut bilde da, istedet for å si unnskyld for at jeg ikke legger ut ;)? Hva stemmer dere for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LineHearty skrev:

Skal jeg legge ut bilde da, istedet for å si unnskyld for at jeg ikke legger ut ;)? Hva stemmer dere for? 

Du behøver da slett ikke unnskylde deg for ikke å legge ut bilde. Det gjør du som du vil med. Men hvorfor gikk du inn i tråden bare for å fortelle at du ikke vil vise deg frem?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella skrev:

Du behøver da slett ikke unnskylde deg for ikke å legge ut bilde. Det gjør du som du vil med. Men hvorfor gikk du inn i tråden bare for å fortelle at du ikke vil vise deg frem?

:) : jeg gikk inn fordi jeg synes det er morsomt men jeg tør ikke ;) . Sånn er det bare. Sier ikke unnskyld for det, men hadde jeg jobbet med noe annet enn jeg gjør så hadde alt vært anderledes. 

Nei har ikke issue :)

Og til deg som sier at at jeg overdriver smileyfjesene mine, så vennligst aksepter meg for den jeg er, takk!. Vis respekt. 

Endret av LineHearty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
3 minutter siden, incognita skrev:

Her har dere litt incognita

Så søt på håret og fine øyne :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest incognita

:fnise:  Håret er bare på gøy da. Hadde aldri vist meg slik blant folk, utenom kanskje barnebursdag eller Disneyworld liksom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, incognita skrev:

Her har dere litt incognita :ninja:

IMG_20160505_184214.jpg

Enjoy! :strix:

For noen øyne!

i-came-pope.jpg

Anonymkode: 5a126...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, incognita skrev:

Her har dere litt incognita :ninja:

IMG_20160505_184214.jpg

Enjoy! :strix:

Vakker jente :hjerte::) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, incognita skrev:

:fnise:  Håret er bare på gøy da. Hadde aldri vist meg slik blant folk, utenom kanskje barnebursdag eller Disneyworld liksom. :P

Det var kjedelig. Liker folk som tør å skille seg ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...