AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25161 Del Skrevet 1. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal folk lære å sitere uten å ta med bilde?? Herregud, så tungnemne enkelte er. Anonymkode: c60b3...fb2 Bildet i siteringene forsvinner når bildet slettes. Anonymkode: a6209...5ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25162 Del Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bildet i siteringene forsvinner når bildet slettes. Anonymkode: a6209...5ac Unødvendig likevel. Anonymkode: c60b3...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 1. mai 2016 #25163 Del Skrevet 1. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Unødvendig likevel. Anonymkode: c60b3...fb2 Hvorfor? Når det faktisk fjernes om hun sletter det? Det som er unødvendig er å henge seg opp i slikt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25164 Del Skrevet 1. mai 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hva er det du snakker om? Sjekk AB-koden litt mer nøye før du bare skriver i vei. Var ikke jeg som ville vise meg frem, det var en annen AB'er. Jeg hintet til at Katten tydeligvis ville se når han svarte vedkommende og det var det jeg kommenterte. Anonymkode: 2c7dd...213 Beklager så mye. Anonymkode: 204dd...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25165 Del Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, Fireball skrev: Hvorfor? Når det faktisk fjernes om hun sletter det? Det som er unødvendig er å henge seg opp i slikt. Er en annen som har skrevet mere utdypende om dette med å sitere med bilder noen sider bak i tråden. Les der så skjønner du kanskje hva jeg mener. Og: hvor vanskelig er det egentlig å fjerne bildet før man siterer? Krever ikke så høy IQ akkurat. Anonymkode: c60b3...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25166 Del Skrevet 1. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager så mye. Anonymkode: 204dd...129 Alt i orden! Fort gjort å ta feil😊 Anonymkode: 2c7dd...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 1. mai 2016 #25167 Del Skrevet 1. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en annen som har skrevet mere utdypende om dette med å sitere med bilder noen sider bak i tråden. Les der så skjønner du kanskje hva jeg mener. Og: hvor vanskelig er det egentlig å fjerne bildet før man siterer? Krever ikke så høy IQ akkurat. Anonymkode: c60b3...fb2 Haha, blande inn IQ-kortet Pleier forøvrig å fjerne bildet om jeg siterer, bare skjønner ikke hvorfor man henger seg oppi sånt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25168 Del Skrevet 1. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en annen som har skrevet mere utdypende om dette med å sitere med bilder noen sider bak i tråden. Les der så skjønner du kanskje hva jeg mener. Og: hvor vanskelig er det egentlig å fjerne bildet før man siterer? Krever ikke så høy IQ akkurat. Anonymkode: c60b3...fb2 Det er jo du som er en tosk her. Argumentet til denne personen forsvinner da bildet uansett forsvinner i siteringen ved sletting av bildet i det aktuelle innlegget. Anonymkode: a6209...5ac 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #25169 Del Skrevet 2. mai 2016 9 timer siden, Fireball skrev: Haha, blande inn IQ-kortet Pleier forøvrig å fjerne bildet om jeg siterer, bare skjønner ikke hvorfor man henger seg oppi sånt. Helt enig, snakk om å drite seg selv på leggen Anonymkode: 3e5b7...b47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. mai 2016 #25170 Del Skrevet 2. mai 2016 Når det er lagt opp som bildelink slik jeg har gjort det så fjernes det ikke fra siteringer faktisk. Men så er ikke jeg en sånn en som fjerner bildene etterhvert uansett. Er jo profilbildet mitt på facebook, så alle kan se det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #25171 Del Skrevet 2. mai 2016 Den 23. april 2016 at 0.33, Kappa skrev: 😍 Anonymkode: e2b4c...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 3. mai 2016 #25172 Del Skrevet 3. mai 2016 Har fjerna bilde nå fra siteringen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EventyrFredrik Skrevet 4. mai 2016 #25173 Del Skrevet 4. mai 2016 EventyrFredrik ut på eventyr. Ene tispa hadde nettopp fjerna livmora, stakkaren måtte allikevel få bli med selvsagt! Hu elsker tur og er ikke noe veskehund. Den dag i dag bruker hu vektsele og drar på fjellturer igjen <3 Good dogs. Og ja - det er papegøyen min Kilo. Han elsker også turer, enten det er i fjell/skog/strand. Klem og varme tanker fra mig 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mai 2016 #25174 Del Skrevet 4. mai 2016 Den 02.05.2016 at 11.32, Ann Christin skrev: Når det er lagt opp som bildelink slik jeg har gjort det så fjernes det ikke fra siteringer faktisk. Men så er ikke jeg en sånn en som fjerner bildene etterhvert uansett. Er jo profilbildet mitt på facebook, så alle kan se det uansett! Det fjernes når man fjerner kilden. Om bildet ditt er lasta opp på en annen side, vil det forsvinne når du fjerner det derfra. Det er akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 4. mai 2016 #25175 Del Skrevet 4. mai 2016 @EventyrFredrik Utrolig kult bilde og brukernavn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 4. mai 2016 #25176 Del Skrevet 4. mai 2016 1 time siden, EventyrFredrik skrev: EventyrFredrik ut på eventyr. Ene tispa hadde nettopp fjerna livmora, stakkaren måtte allikevel få bli med selvsagt! Hu elsker tur og er ikke noe veskehund. Den dag i dag bruker hu vektsele og drar på fjellturer igjen <3 Good dogs. Og ja - det er papegøyen min Kilo. Han elsker også turer, enten det er i fjell/skog/strand. Klem og varme tanker fra mig Så søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EventyrFredrik Skrevet 4. mai 2016 #25177 Del Skrevet 4. mai 2016 10 minutter siden, Summers skrev: @EventyrFredrik Utrolig kult bilde og brukernavn. Takk for det trofaste følger. Og i lige måde - jeg er glad i sommeren! 4 minutter siden, SophiaLoren skrev: Så søtt! Thanks Ms. Sophia! Ha en fin dag videre folkens, her driver jeg å vurderer å lage en sang som kanskje lanseres senere.. Må vise litt ting fra mine eventyr. Det blir trolig bråk - men shit au, man er bare ung en gang Usikker på om jeg får legge ut den her på KG isåfall, sist ble jeg rapportert for reklame (selv om jeg ikke tjener noe..) men men. Kanskje i skravleforumet? Forstod ikke helt reglene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #25178 Del Skrevet 4. mai 2016 2 timer siden, EventyrFredrik skrev: EventyrFredrik ut på eventyr. Ene tispa hadde nettopp fjerna livmora, stakkaren måtte allikevel få bli med selvsagt! Hu elsker tur og er ikke noe veskehund. Den dag i dag bruker hu vektsele og drar på fjellturer igjen <3 Good dogs. Og ja - det er papegøyen min Kilo. Han elsker også turer, enten det er i fjell/skog/strand. Klem og varme tanker fra mig Flott mann og flotte hunder Stilig med papegøye på tur! Fint at lille frøkna fikk være med i vogn Anonymkode: e137b...d80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #25179 Del Skrevet 4. mai 2016 2 timer siden, EventyrFredrik skrev: EventyrFredrik ut på eventyr. Ene tispa hadde nettopp fjerna livmora, stakkaren måtte allikevel få bli med selvsagt! Hu elsker tur og er ikke noe veskehund. Den dag i dag bruker hu vektsele og drar på fjellturer igjen <3 Good dogs. Og ja - det er papegøyen min Kilo. Han elsker også turer, enten det er i fjell/skog/strand. Klem og varme tanker fra mig Digger den rosa vogna og båndene og duck facen din, stillig! Anonymkode: 56320...a4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EventyrFredrik Skrevet 4. mai 2016 #25180 Del Skrevet 4. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott mann og flotte hunder Stilig med papegøye på tur! Fint at lille frøkna fikk være med i vogn Anonymkode: e137b...d80 Takk for det, takk for det. Ja, alle får bli med på tur her i huset. Så smått begynt å latt fuglen fly ute, har fått to flyturer. Litt skummelt men har gått veldig fint. Kun korte avstander. Og alle dyra her eeelsker tur, så da var det en selvfølge at Molly måtte få bli med selv om hu hadde sting og lignende. Stakkars måtte da få bli med sin søster Mina og søskenbarnet Emma når de også skal på tur med oss. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Digger den rosa vogna og båndene og duck facen din, stillig! Anonymkode: 56320...a4f Many thanks! Vogna fikk vi låne av et vennepar. Båndene må da matche outfitten - når man er i rampelyset må ting stå til stil. Duckfacen er et must når man er up-and-coming toppblogger såvidt jeg har forstått det. De på toppen har duckfaces har jeg observert! Eksperimenterer med litt av hvert her, det er gøy å være på eventyr. :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg