Gjest Jacklost Skrevet 11. mars 2016 #24481 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke, mener bare å ha lest det en gang. Tror bildene som er direkte opplastet er lagret med en kode eller et filnavn som røper brukeren. Anonymkode: 875a3...66d Røper hva med brukeren? O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 11. mars 2016 #24482 Del Skrevet 11. mars 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Høres komplisert ut Nei? Hvorfor det? Greit nok med bildene her,det er ikke det altså. Men ingen i trærne,ingen fulle av maling,ingen med situasjonsbilder. Det er det jeg mente: --) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #24483 Del Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: Røper hva med brukeren? O: Navnet eller en form for identifikasjon. Men er som sagt ikke helt sikker, har bare lest om dette i tidligere diskusjoner. Har lastet opp tidligere så håper de bare skrønte Anonymkode: 875a3...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24484 Del Skrevet 11. mars 2016 5 minutter siden, Karou skrev: Takk atter ein gong Eg rakk dessverre ikkje sjå deg... En dag skal du få se meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 11. mars 2016 #24485 Del Skrevet 11. mars 2016 10 minutter siden, Cartman skrev: En dag skal du få se meg Du er en bra mann. Det sier jeg utfra det jeg har lest her,så jeg VET ikke. Selv har jeg overhodet ingen interesse av å se hvordan du ser ut. Mye fordi du er altfor ung: -) for mine referanser altså. Tenker at de fleste av mitt kjønn liker deg her inne. Du er ikke for rund,men har heller ingen skarpe kanter(som de i selvforsvar oftest får). Du er en bra person som du fremstår her. En av de konfliktløsende. En som går fram som et eksempel de fleste av oss syns er bra. Håper folk setter mer pris på det,enn et bilde. Med mindre du klatrer i trær: -D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24486 Del Skrevet 11. mars 2016 3 minutter siden, Blomsterert skrev: Du er en bra mann. Det sier jeg utfra det jeg har lest her,så jeg VET ikke. Selv har jeg overhodet ingen interesse av å se hvordan du ser ut. Mye fordi du er altfor ung: -) for mine referanser altså. Tenker at de fleste av mitt kjønn liker deg her inne. Du er ikke for rund,men har heller ingen skarpe kanter(som de i selvforsvar oftest får). Du er en bra person som du fremstår her. En av de konfliktløsende. En som går fram som et eksempel de fleste av oss syns er bra. Håper folk setter mer pris på det,enn et bilde. Med mindre du klatrer i trær: -D Takk Du er bare altfor god Jeg er bare meg selv. I det "virkelige" liv er det eldre kvinner som liker meg best (typisk 60+). Tror det har noe med at jeg ser snill ut (er snill også). Noen er unge kvinners drøm, noen er svigermors drøm og jeg er bestemors drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 11. mars 2016 #24487 Del Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, Cartman skrev: Takk Du er bare altfor god Jeg er bare meg selv. I det "virkelige" liv er det eldre kvinner som liker meg best (typisk 60+). Tror det har noe med at jeg ser snill ut (er snill også). Noen er unge kvinners drøm, noen er svigermors drøm og jeg er bestemors drøm du forfornekter deg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #24488 Del Skrevet 11. mars 2016 59 minutter siden, Charlotteh skrev: du minner meg litt om Megan Fox Heller Cher. Anonymkode: 7feb4...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24489 Del Skrevet 11. mars 2016 14 minutter siden, Blomsterert skrev: du forfornekter deg ikke! klem fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 11. mars 2016 #24490 Del Skrevet 11. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: klem fra meg til deg! Jo takk du: -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. mars 2016 #24491 Del Skrevet 11. mars 2016 1 time siden, Karou skrev: Eg posta som AB tidlegare, no er eg tøff nok til å ta det på nicket mitt Ingenting å skamme deg over du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #24492 Del Skrevet 11. mars 2016 Skal vi ikke få se ElizabethTaylor ikveld 😭? Anonymkode: 81bad...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. mars 2016 #24493 Del Skrevet 11. mars 2016 Men hva i!? Her drar man ut for en liten tår på en fredagskveld og så går man glipp av bilde av @Cartman 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 11. mars 2016 #24494 Del Skrevet 11. mars 2016 2 timer siden, Blomsterert skrev: Jo,sånn litt om hva de forteller om hvem de er. Ah, skjønner! Kan ikke snakke for alle her, men jeg syns det hørtes vanskelig ut. Jeg aner ikke hvordan jeg kan fortelle hvem jeg er gjennom et bilde Enklere å bare poste et selfie og heller bare skrive om meg selv under om folk vil vite hvem jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 12. mars 2016 #24495 Del Skrevet 12. mars 2016 3 timer siden, Blomsterert skrev: Du er en bra mann. Det sier jeg utfra det jeg har lest her,så jeg VET ikke. Selv har jeg overhodet ingen interesse av å se hvordan du ser ut. Mye fordi du er altfor ung: -) for mine referanser altså. Tenker at de fleste av mitt kjønn liker deg her inne. Du er ikke for rund,men har heller ingen skarpe kanter(som de i selvforsvar oftest får). Du er en bra person som du fremstår her. En av de konfliktløsende. En som går fram som et eksempel de fleste av oss syns er bra. Håper folk setter mer pris på det,enn et bilde. Med mindre du klatrer i trær: -D Jeg er helt enig med deg i at @Cartman virker til å være en fin person. Enig i hele innlegget bortsett fra at jeg er nysgjerrig på hvordan han ser ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 12. mars 2016 #24496 Del Skrevet 12. mars 2016 9 timer siden, NonJuan skrev: Ingenting å skamme deg over du! Takk og det gjer eg heller ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2016 #24497 Del Skrevet 12. mars 2016 7 timer siden, Polly Ester skrev: Jeg er helt enig med deg i at @Cartman virker til å være en fin person. Enig i hele innlegget bortsett fra at jeg er nysgjerrig på hvordan han ser ut. 10 timer siden, minister-mio skrev: Men hva i!? Her drar man ut for en liten tår på en fredagskveld og så går man glipp av bilde av @Cartman Takk. Dere er snille du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #24498 Del Skrevet 12. mars 2016 13 timer siden, Blomsterert skrev: Mange vakre her! Men,ærlig,litt sånne "typiske"bilder. Skulle gjerne sett noen som tok litt mer talende bilder. Men ok. Faller for Severus. Hehe,for et sjarmerende uttrykk. Nå legger jeg ikke ut bilde av meg selv da. Føler ikke helt for det pga div. Er det ingen som klatrer i trær her da? :-))) Jeg la ut et "typisk" bilde fordi noe annet føltes for personlig... Anonymkode: fc896...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #24499 Del Skrevet 12. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Navnet eller en form for identifikasjon. Men er som sagt ikke helt sikker, har bare lest om dette i tidligere diskusjoner. Har lastet opp tidligere så håper de bare skrønte Anonymkode: 875a3...66d Ok, det er bare creepy O: Nå er jeg redd for å laste opp bilder igjen, det siste jeg vil er at folket på kg vet hva jeg heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. mars 2016 #24500 Del Skrevet 12. mars 2016 14 timer siden, powski skrev: Og sånn ser trynet mitt ut Så nydelig du er. Minner meg om en ung Cher! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg