Silfen Skrevet 11. mars 2016 #24421 Del Skrevet 11. mars 2016 Jaggu, du var en smule yngre enn jeg hadde forestilt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24422 Del Skrevet 11. mars 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Da må du jo ta det til deg når noen prøver å si at du er kjekk da! Jeg er en av de som har spurt (men jeg?) så takk for at du roa nysgjerrigheta! Mente ikke å være frekk og takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2016 #24423 Del Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, Cartman skrev: Mente ikke å være frekk og takk skal du ha Mente ikke å virke sur jeg heller, hadde kanskje gjort seg med en smiley. Nå er jeg ferdig, lover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24424 Del Skrevet 11. mars 2016 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Mente ikke å virke sur jeg heller, hadde kanskje gjort seg med en smiley. Nå er jeg ferdig, lover. Du kan få et mer normalt bilde. Så skal jeg ikke poste flere noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24425 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) . Endret 11. mars 2016 av Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. mars 2016 #24426 Del Skrevet 11. mars 2016 5 minutter siden, Cartman skrev: Du ser jo ikke stygg ut Jeg skjønner det med å ikke like utseende sitt. Jeg hater mitt eget utseende selv og husker bare de negative ordene framfor de positive. Jeg synes du er modig som lastet opp bilde Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24427 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Du ser jo ikke stygg ut Jeg skjønner det med å ikke like utseende sitt. Jeg hater mitt eget utseende selv og husker bare de negative ordene framfor de positive. Jeg synes du er modig som lastet opp bilde Cartman Takk Tenkte det var greit. Når man skriver til "fremmede" mennesker, så er det greit å vite "hvem" man skriver til. En bruker uten bilde kan være hvem som helst. Jeg har sett bilder av deg. Synes du så bra ut jeg. Det var litt ubehagelig, men det er greit som et engangstilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 11. mars 2016 #24428 Del Skrevet 11. mars 2016 6 minutter siden, Jacklost skrev: Du ser jo ikke stygg ut Jeg skjønner det med å ikke like utseende sitt. Jeg hater mitt eget utseende selv og husker bare de negative ordene framfor de positive. Jeg synes du er modig som lastet opp bilde Cartman Jeg har ikke sett deg. Legg ut bilde på nytt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. mars 2016 #24429 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, Cartman skrev: Takk Tenkte det var greit. Når man skriver til "fremmede" mennesker, så er det greit å vite "hvem" man skriver til. En bruker uten bilde kan være hvem som helst. Jeg har sett bilder av deg. Synes du så bra ut jeg. Det var litt ubehagelig, men det er greit som et engangstilfelle. Må si jeg begynte nå nylig å frykte å legge ut når 2 brukere bak her i tråden begynte å diskutere hvordan man automatisk får bildene som lastes opp direkte på pcen med navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. mars 2016 #24430 Del Skrevet 11. mars 2016 No har eg bladd meg gjennom sider tilbake sidan julafta, og dei fleste bileta er jo tatt vekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteh Skrevet 11. mars 2016 #24431 Del Skrevet 11. mars 2016 pleier folk a slette bildene sine? kanskje jeg må gjøre det men kan ikke finne bildet jeg poste en måned siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24432 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Må si jeg begynte nå nylig å frykte å legge ut når 2 brukere bak her i tråden begynte å diskutere hvordan man automatisk får bildene som lastes opp direkte på pcen med navn Da får de bare gjøre det. Jeg har et svært vanlig fornavn og etternavn. Men folk kan selvfølgelig bla gjennom tusenvis av facebook-profiler og finne meg. Bryr meg ikke om den slags. Er ikke redd for mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24433 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, Charlotteh skrev: pleier folk a slette bildene sine? kanskje jeg må gjøre det men kan ikke finne bildet jeg poste en måned siden Du må ikke slette bildene. Du er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 11. mars 2016 #24434 Del Skrevet 11. mars 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: Må si jeg begynte nå nylig å frykte å legge ut når 2 brukere bak her i tråden begynte å diskutere hvordan man automatisk får bildene som lastes opp direkte på pcen med navn Med våre virkelige navn? Går det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. mars 2016 #24435 Del Skrevet 11. mars 2016 Dei fleste sidan jul er sletta, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 11. mars 2016 #24436 Del Skrevet 11. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fotballflue skrev: Med våre virkelige navn? Går det da? Vi alle vet at du heter Fotball Flue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. mars 2016 #24437 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, Fotballflue skrev: Med våre virkelige navn? Går det da? Håper ikke :O Lenge leve paranoia sier bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #24438 Del Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, Stjerner og planeter skrev: Dei fleste sidan jul er sletta, ja Når får vi se deg, igjen da? Du er nydelig deilig. Har drømt om rumpa di flere ganger Anonymkode: 1c993...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 11. mars 2016 #24439 Del Skrevet 11. mars 2016 5 minutter siden, Cartman skrev: Vi alle vet at du heter Fotball Flue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. mars 2016 #24440 Del Skrevet 11. mars 2016 8 minutter siden, Stjerner og planeter skrev: Dei fleste sidan jul er sletta, ja Nommin, kjære, savner du trynet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg