Gjest Sheelagh Skrevet 1. mars 2016 #24161 Del Skrevet 1. mars 2016 3 minutter siden, Cartman skrev: Haha Men jeg er enig med AB'en over her, jeg er også nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 1. mars 2016 #24162 Del Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Haha Men jeg er enig med AB'en over her, jeg er også nysgjerrig! Jeg kan sikkert poste en dag, men i min jobbsituasjon er det dumt. Har nok folk som søker meg opp på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #24163 Del Skrevet 1. mars 2016 2 minutter siden, Cartman skrev: Jeg kan sikkert poste en dag, men i min jobbsituasjon er det dumt. Har nok folk som søker meg opp på nettet. Please, vil se deg Anonymkode: 2a4a5...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 1. mars 2016 #24164 Del Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Please, vil se deg Anonymkode: 2a4a5...be0 Kanskje til høsten. Må bli ferdig med en del frem til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #24165 Del Skrevet 1. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Kanskje til høsten. Må bli ferdig med en del frem til sommeren. Venter i spenning Anonymkode: 2a4a5...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 1. mars 2016 #24166 Del Skrevet 1. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Venter i spenning Anonymkode: 2a4a5...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 1. mars 2016 #24167 Del Skrevet 1. mars 2016 15 minutter siden, Cartman skrev: Jeg kan sikkert poste en dag, men i min jobbsituasjon er det dumt. Har nok folk som søker meg opp på nettet. Aha, skjønner. Da er det bare å vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 1. mars 2016 #24168 Del Skrevet 1. mars 2016 20 timer siden, Mortem skrev: Nydelig farge på øynene! Tusen takk!! 20 timer siden, Tholmer skrev: Er det.. ekte pupiller? Ja.. 20 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Så pen du er Så herlig du er, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. mars 2016 #24169 Del Skrevet 1. mars 2016 @Pjokkeline og @kisskissbangbang: Takk, fininger! Heldigvis er jeg ikke like stygg i ansiktet som jeg er i kjeften Anyhooo .... Se! Jeg har vært i slåsskamp (også kjent som: Hvor i helvete kommer disse blåflekkene fra?): (Ingen skal i allefall beskylde meg for å kun legge ut snertne selfies av meg selv What you see, is what you get ... and then some) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. mars 2016 #24170 Del Skrevet 1. mars 2016 Passa egentlig ganske dårlig med ny KG-crush akkurat nå så gidder du å slette det bildet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. mars 2016 #24171 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Haha, uff @Lafemmemauvaisedet så ikke godt ut! Sikker på at du ikke har gitt deg selv en gedigen stor bamseklem i søvne? Endret 1. mars 2016 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 1. mars 2016 #24172 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) @Lafemmemauvaise ville sikkert teste ut den nye tanna på seg selv. Endret 1. mars 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 1. mars 2016 #24173 Del Skrevet 1. mars 2016 18 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: @Pjokkeline og @kisskissbangbang: Takk, fininger! Heldigvis er jeg ikke like stygg i ansiktet som jeg er i kjeften Anyhooo .... Se! Jeg har vært i slåsskamp (også kjent som: Hvor i helvete kommer disse blåflekkene fra?): (Ingen skal i allefall beskylde meg for å kun legge ut snertne selfies av meg selv What you see, is what you get ... and then some) Har du hatt en heftig sexrunde? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løkky Skrevet 1. mars 2016 #24174 Del Skrevet 1. mars 2016 23 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: @Pjokkeline og @kisskissbangbang: Takk, fininger! Heldigvis er jeg ikke like stygg i ansiktet som jeg er i kjeften Anyhooo .... Se! Jeg har vært i slåsskamp (også kjent som: Hvor i helvete kommer disse blåflekkene fra?): (Ingen skal i allefall beskylde meg for å kun legge ut snertne selfies av meg selv What you see, is what you get ... and then some) Herlige skapning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. mars 2016 #24175 Del Skrevet 1. mars 2016 @Pjokkeline, @kisskissbangbang, @gjestvest, @Arabella, @Løkky: Den lille pøbelen takker dere så meget. Beklageligvis kan jeg ikke si at blåflekkene oppstod etter kjødelig samkvem av heftig sort, ei heller selv-klemming og selv-biting. Blåflekkene oppstod som en konsekvens av et særdeles amatørmessig forsøk på american football-takling og min meget illusoriske tro på at jeg var sterkere enn kompisen min ... som bare er nesten to meter høy og omtrent 100 kg. Jeg behøver vel neppe utbrodere mengdene av alkohol som var innblandet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bailey Skrevet 1. mars 2016 #24176 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: @Pjokkeline og @kisskissbangbang: Takk, fininger! Heldigvis er jeg ikke like stygg i ansiktet som jeg er i kjeften Anyhooo .... Se! Jeg har vært i slåsskamp (også kjent som: Hvor i helvete kommer disse blåflekkene fra?): (Ingen skal i allefall beskylde meg for å kun legge ut snertne selfies av meg selv What you see, is what you get ... and then some) Du er hot! Selv med blåmerker og grimase. Endret 1. mars 2016 av bailey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. mars 2016 #24177 Del Skrevet 1. mars 2016 5 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: @Pjokkeline, @kisskissbangbang, @gjestvest, @Arabella, @Løkky: Den lille pøbelen takker dere så meget. Beklageligvis kan jeg ikke si at blåflekkene oppstod etter kjødelig samkvem av heftig sort, ei heller selv-klemming og selv-biting. Blåflekkene oppstod som en konsekvens av et særdeles amatørmessig forsøk på american football-takling og min meget illusoriske tro på at jeg var sterkere enn kompisen min ... som bare er nesten to meter høy og omtrent 100 kg. Jeg behøver vel neppe utbrodere mengdene av alkohol som var innblandet ... Hehe, nå smilte jeg godt her! Du er jo så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 2. mars 2016 #24178 Del Skrevet 2. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. mars 2016 #24179 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) 3 timer siden, FruPotter skrev: God morgen, fine FruPotter Endret 2. mars 2016 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thefrost Skrevet 2. mars 2016 #24180 Del Skrevet 2. mars 2016 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg