Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Sheelagh
3 minutter siden, Cartman skrev:

Eric+cartman_7f6dfb_4948812.jpg

Haha :fnise: Men jeg er enig med AB'en over her, jeg er også nysgjerrig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman
1 minutt siden, Sheelagh skrev:

Haha :fnise: Men jeg er enig med AB'en over her, jeg er også nysgjerrig! 

Jeg kan sikkert poste en dag, men i min jobbsituasjon er det dumt. Har nok folk som søker meg opp på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cartman skrev:

Jeg kan sikkert poste en dag, men i min jobbsituasjon er det dumt. Har nok folk som søker meg opp på nettet.

Please, vil se deg :laugh:

Anonymkode: 2a4a5...be0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Please, vil se deg :laugh:

Kanskje til høsten. Må bli ferdig med en del frem til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

Kanskje til høsten. Må bli ferdig med en del frem til sommeren.

Venter i spenning :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sheelagh
15 minutter siden, Cartman skrev:

Aha, skjønner. Da er det bare å vente i spenning :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Mortem skrev:

Nydelig farge på øynene! :hjerter:

:blomst: Tusen takk!!

20 timer siden, Tholmer skrev:

Er det.. ekte pupiller?

Ja.. :fnise:

20 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Så pen du er:hjerter:

Så herlig du er, tusen takk! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

@Pjokkeline og @kisskissbangbang: Takk, fininger! Heldigvis er jeg ikke like stygg i ansiktet som jeg er i kjeften :laugh:

Anyhooo .... Se! Jeg har vært i slåsskamp (også kjent som: Hvor i helvete kommer disse blåflekkene fra?):01c599c9ae5f23e7371490d69452263e8a5d524d

(Ingen skal i allefall beskylde meg for å kun legge ut snertne selfies av meg selv :tongue:What you see, is what you get ... and then some)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passa egentlig ganske dårlig med ny KG-crush akkurat nå så gidder du å slette det bildet? :nigo:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

@Pjokkeline og @kisskissbangbang: Takk, fininger! Heldigvis er jeg ikke like stygg i ansiktet som jeg er i kjeften :laugh:

Anyhooo .... Se! Jeg har vært i slåsskamp (også kjent som: Hvor i helvete kommer disse blåflekkene fra?):01c599c9ae5f23e7371490d69452263e8a5d524d

(Ingen skal i allefall beskylde meg for å kun legge ut snertne selfies av meg selv :tongue:What you see, is what you get ... and then some)

Har du hatt en heftig sexrunde? ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løkky
23 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Anyhooo .... Se! Jeg har vært i slåsskamp (også kjent som: Hvor i helvete kommer disse blåflekkene fra?):

Herlige skapning!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

@Pjokkeline, @kisskissbangbang, @gjestvest@Arabella, @Løkky: Den lille pøbelen takker dere så meget. Beklageligvis kan jeg ikke si at blåflekkene oppstod etter kjødelig samkvem av heftig sort, ei heller selv-klemming og selv-biting. Blåflekkene oppstod som en konsekvens av et særdeles amatørmessig forsøk på american football-takling og min meget illusoriske tro på at jeg var sterkere enn kompisen min ... som bare er nesten to meter høy og omtrent 100 kg. Jeg behøver vel neppe utbrodere mengdene av alkohol som var innblandet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

Anyhooo .... Se! Jeg har vært i slåsskamp (også kjent som: Hvor i helvete kommer disse blåflekkene fra?):

Du er hot! Selv med blåmerker og grimase.

Endret av bailey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym2233
5 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

@Pjokkeline, @kisskissbangbang, @gjestvest@Arabella, @Løkky: Den lille pøbelen takker dere så meget. Beklageligvis kan jeg ikke si at blåflekkene oppstod etter kjødelig samkvem av heftig sort, ei heller selv-klemming og selv-biting. Blåflekkene oppstod som en konsekvens av et særdeles amatørmessig forsøk på american football-takling og min meget illusoriske tro på at jeg var sterkere enn kompisen min ... som bare er nesten to meter høy og omtrent 100 kg. Jeg behøver vel neppe utbrodere mengdene av alkohol som var innblandet ...

Hehe, nå smilte jeg godt her! Du er jo så søt! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
3 timer siden, FruPotter skrev:

:fart2:

God morgen, fine FruPotter :blomst:

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.