Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Fysikeren skrev:

Kan du fjerne bildet i sitering?

Til mod:
Hvorfor kan dere ikke bare ordne slik at dette skjer automatisk når brukerne fjerner bildet selv?
Eventuelt gjøre det slik at det ikke blir med i utgangspunktet. Man skjønner jo uansett hvilket bilde det er snakk om basert på tid/brukerid som tas med i sitering. 

Det er allerede en mulighet som gjør at alle bildene fjernes automatisk. Gå inn der du finner alle valgene for din profil (på mobil trykker man bare på det lille avatarbildet øverst til høyre ). Gå på "mine vedlegg" og fjern bildet derfra. Voila!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, melly666 skrev:

Det er allerede en mulighet som gjør at alle bildene fjernes automatisk. Gå inn der du finner alle valgene for din profil (på mobil trykker man bare på det lille avatarbildet øverst til høyre ). Gå på "mine vedlegg" og fjern bildet derfra. Voila!

Takk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Bare for å lage litt bøll (og siden jeg sjeldent poster bilder av mitt "blide" åsyn) - her er mitt billedlige svar til mindre hyggelige AB-skrevne oppfordringer:

IMG_1601.thumb.JPG.8448fe2c164d59619d95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
20 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Her er jeg, og med det sier jeg god natt! :sovne:

Herre jemini ! Kjempe fin!! :hjerter:

Veldig flotte øyne du har :blush: Ha en riktig god natt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Bare for å lage litt bøll (og siden jeg sjeldent poster bilder av mitt "blide" åsyn) - her er mitt billedlige svar til mindre hyggelige AB-skrevne oppfordringer:

Helt perfekt killer blikk :fnise: Flott er du :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

IMG_1601.thumb.JPG.8448fe2c164d59619d95d

Heit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ashanti skrev:

Wow! Du var faktisk veldig kjekk. Rart å se hvordan brukere man har dannet seg et bilde av i hodet faktisk ser ut :hallo:

Tack :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
8 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Verdt ventingen på å se bilde av deg i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nesten helt sikker på at jeg så noen fra denne tråden på t-banen i går!! Husker ikke hvem, men personen så veldig kjent ut, og jeg tenkte med en gang på denne tråden. Utrolig pen dame i tyveårene et sted, mørkebrunt hår og skikkelig blå øyne. Hvem er du :P ??

Anonymkode: 4015e...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten helt sikker på at jeg så noen fra denne tråden på t-banen i går!! Husker ikke hvem, men personen så veldig kjent ut, og jeg tenkte med en gang på denne tråden. Utrolig pen dame i tyveårene et sted, mørkebrunt hår og skikkelig blå øyne. Hvem er du :P ??

Anonymkode: 4015e...f05

Hahaha høres litt ut som en stalker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cartman skrev:

Hahaha høres litt ut som en stalker :hjerte:

Når får vi se deg? Er nysgjerrig

Anonymkode: 2a4a5...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.