Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924
2 timer siden, Pjokkeline skrev:

Ok, en til... må bare dele dette bildet med denne nysgjerrige kattungen :fnise:  Syns dårlig på bildet, men den er så liten og søt!!!! 

Skal du adoptere katt? Så søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg skrive noe litt slemt, men som er ment som et kompliment til deg... Jeg skjønner ikke at du kan være sammen med Katten, har sett bilde av ham her inne og han er ikke akkurat noe fruktfat (har sikkert bra personlighet, men det er ikke akkurat det denne tråden handler om). Veldig pen :)

Anonymkode: 06df4...442

Jævlig unødvendig å skrive noe sånt?? Synes Katten ser dritkjekk ut jeg. Shut up

Anonymkode: 7a69d...474

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg skrive noe litt slemt, men som er ment som et kompliment til deg... Jeg skjønner ikke at du kan være sammen med Katten, har sett bilde av ham her inne og han er ikke akkurat noe fruktfat (har sikkert bra personlighet, men det er ikke akkurat det denne tråden handler om). Veldig pen :)

For en kjip ting å skrive til noen. Hvem tar det som et kompliment når noen skriver slemme ting om kjæresten deres? Dessuten er han en attraktiv mann, tviler på at fruktfat er det han går for uansett.

Anonymkode: 830fa...09e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jævlig unødvendig å skrive noe sånt?? Synes Katten ser dritkjekk ut jeg. Shut up

Folk har forskjellig smak. Lignet bare på slike menn som jeg pleier å friend zoone, men personlighet kan virkelig gjøre mye! Så han har sikkert en bra personlighet.

Skal ikke avspore mer, sa bare rett ut hva jeg mente, noe som ikke alltid er lurt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte må trykke andre ned for å si noe snilt om et annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Trur det er lyset/eksponeringa?

Er 26, har to unger og har ikke sovet de siste to åra, så "glatt i huden" er nok ikke en helt korrekt beskrivelse, nei :ler:

Du var pen! Hva jobber du om? Siden du sitter forran en vifte på jobb. :P 

Anonymkode: 33b87...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg skrive noe litt slemt, men som er ment som et kompliment til deg... 

:scorpis:

Endret av mini-mio
endret fordi jeg gadd ikke sitere hele det tåpelige innlegget
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden handler heller ikke om hvem som er penest. Denne tråden handler om hvordan hver bruker ser ut, som person. Synes at @kisskissbangbang og @Katten.2.0 er en flott match! De passer godt i sammen både med personlighet som med utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hva det gir deg å skrive sånt om mennesker du ikke kjenner? Jeg spør helt oppriktig, fordi dersom det er sånn som du legger det frem, at du ikke vet noe om han ut over hvordan han ser ut, så er jo faktisk det eneste du kan oppnå med dette å potensielt såre en person som aldri har gjort deg noen verdens ting. Jeg forstår ikke greia, så forklar gjerne. 

Når det er sagt; jeg synes han er verdens peneste mann. Han gir meg frysninger fordi han er så fordømt heit. I tillegg er han varm, morsom, omsorgsfull og smart, og jeg elsker ham veldig, veldig høyt. 

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Rett og slett ubegripelig at noen kan skrive sånt, og samtidig prøve å forsvare det med at det er ment som et kompliment... @kisskissbangbang Ikke bry deg om slike tullete kommentarer! :)

@ElizabethTaylor Nei, skal ikke det :) Er på besøk hos familien til samboeren min. Hans mor har noen katter (skogskatter?), hvor ene katten har fått 4søte små kattunger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler godt å høre at noen ikke synes kjæresten min er digg, altså. Alle kan ikke like alt. Men behovet for å si det helt uoppfordra forstår jeg ikke.  

Det gjelder for alle surmaga kommentarene som legges igjen her nå og da. Nehei, greit, du synes ikke xxx er fin..ogsåda?

Jeg skulle faktisk ønske noen kunne svart på det, hva de ønsker å oppnå. Er oppriktig nysgjerrig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leonardo
Den 22.2.2016 at 23.00, Leonardo skrev:

5. Etter at anonym bruker funksjonen ble tillatt er det ikke kun superlativer og plusser som hagler, men også hets og ukvemsord, som igjen blir plusset. Ofte av usaklig natur og tydelig ment for å såre, da mange som poster her ofte er ganske pene.

Og slik fortsetter tråden fra dag til dag og side til side. Kort oppsummert.
:) 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Skal du adoptere katt? Så søte!

Så fin du er uten sminke! 😍

Kan jeg få spørre hva slags renseprodukter du bruker? Og ansiktskrem og sånt :sjenert: 

(det var ikke dette innlegget jeg siterte..) 

Anonymkode: d7d50...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
10 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg tåler godt å høre at noen ikke synes kjæresten min er digg, altså. Alle kan ikke like alt. Men behovet for å si det helt uoppfordra forstår jeg ikke.  

Det gjelder for alle surmaga kommentarene som legges igjen her nå og da. Nehei, greit, du synes ikke xxx er fin..ogsåda?

Jeg skulle faktisk ønske noen kunne svart på det, hva de ønsker å oppnå. Er oppriktig nysgjerrig.

Jeg kan godt fortelle deg det.. De ønsker, om bare for i et bittelite sekund, å slippe å sitte der og føle at de er den mest mislykkede personen i hele verden. For kanskje hvis de i et lite øyeblikk klarer å trykke noen ned til sitt eget nivå av elendighet, så føler de seg litt bedre med seg selv. Dette er mennesker som er ulykkelige og misfornøyd med seg selv, og som får vondt i magen av å se bilder av slike som deg. 

Heldigvis vet jeg at du er såpass oppegående at dette er noe du hever deg langt over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trollkarlen
9 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Ser proposjonene i fjeset mitt ble litt rare, men jeg tror det er vinkel og et mobilkamera som gjør som det sjøl vil, og ikke faktisk ei absurd laang nese. Men jeg er åpen for at jeg tar feil, og bare ikke har lagt merke til det før! 

Dette er situasjon utenfor stedet du bor. Ingen tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årntli mange bra folk her, forresten! Så mye kjærleik i denne tråden, til tross for litt surmuling her og der. :kyss:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...