AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #24021 Del Skrevet 26. februar 2016 Anonymkode: edf30...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #24022 Del Skrevet 26. februar 2016 30 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Shit,du ser fantastisk ut! Kult bilde også! Jeg fikk overhodet ikke nok sympati på snapchat, så da prøver jeg her. Jeg fryser foran vifteovnen på jobb, og jeg hater å fryse! Er skikkelig klar for plussgrader og vår! ..og så poster Pjokkeline et bilde av tynn genser og sol. Forskjell på folk! Ser proposjonene i fjeset mitt ble litt rare, men jeg tror det er vinkel og et mobilkamera som gjør som det sjøl vil, og ikke faktisk ei absurd laang nese. Men jeg er åpen for at jeg tar feil, og bare ikke har lagt merke til det før! Beautiful-filter? Eller er du så glatt i huden? Anonymkode: 2a4a5...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. februar 2016 #24023 Del Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beautiful-filter? Eller er du så glatt i huden? Anonymkode: 2a4a5...be0 Trur det er lyset/eksponeringa? Er 26, har to unger og har ikke sovet de siste to åra, så "glatt i huden" er nok ikke en helt korrekt beskrivelse, nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #24024 Del Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Trur det er lyset/eksponeringa? Er 26, har to unger og har ikke sovet de siste to åra, så "glatt i huden" er nok ikke en helt korrekt beskrivelse, nei Jo du er jo helt glatt uten en rynke eller spott i fjeset, derfor jeg spurte. Er så mange som har sånne at man lurer jo hvordan dere EGENTLIG ser ut Anonymkode: 2a4a5...be0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #24025 Del Skrevet 26. februar 2016 @Vena Cava @Pjokkeline og @kisskissbangbang: flotte damer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 26. februar 2016 #24026 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) 1 time siden, Pjokkeline skrev: H&M briller på plass baby! Its friyay! Pena! Guud, jeg savner våren nå. Her har det bare blitt kaldere Kos deg masse i solen, og bli litt tan for meg og 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Shit,du ser fantastisk ut! Kult bilde også! Jeg fikk overhodet ikke nok sympati på snapchat, så da prøver jeg her. Jeg fryser foran vifteovnen på jobb, og jeg hater å fryse! Er skikkelig klar for plussgrader og vår! ..og så poster Pjokkeline et bilde av tynn genser og sol. Forskjell på folk! Ser proposjonene i fjeset mitt ble litt rare, men jeg tror det er vinkel og et mobilkamera som gjør som det sjøl vil, og ikke faktisk ei absurd laang nese. Men jeg er åpen for at jeg tar feil, og bare ikke har lagt merke til det før! Du er en veldig klassisk skjønnhet KKBB. Veldig vakker. Får håpe at våren er rett rundt hjørne. Jeg går også rundt å fryser, men det er for varmt til å gå i vinterparkas. Det er på slike tider det er godt å ha en mann som kan varme oss Et tips til jobben: Du kan kjøpe sånne engangs-varmeinnlegg som du putter i skoen. Husker ikke hva de heter, men du kjøper de i friluftsbutikker. Endret 26. februar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 26. februar 2016 #24027 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Den Friday, February 26, 2016 at 11.23, Pjokkeline skrev: Helt nydelig! Den Friday, February 26, 2016 at 11.29, kisskissbangbang skrev: Shit,du ser fantastisk ut! Kult bilde også! Den Friday, February 26, 2016 at 11.37, O.G. skrev: Fin! Takk, takk og takk! Haha er ikke vant med sånne komplimenter ;P Dere ser utrolig bra ut selv! Endret 27. februar 2016 av Vena Cava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 26. februar 2016 #24028 Del Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Blaugrana skrev: Dere ser smashing ut jenter! God helg! I lige måde du Og god helg til deg. Ikke gjør noe jeg ville gjort, osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. februar 2016 #24029 Del Skrevet 26. februar 2016 37 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Pena! Guud, jeg savner våren nå. Her har det bare blitt kaldere Kos deg masse i solen, og bli litt tan for meg og Du er en veldig klassisk skjønnhet KKBB. Veldig vakker. Får håpe at våren er rett rundt hjørne. Jeg går også rundt å fryser, men det er for varmt til å gå i vinterparkas. Det er på slike tider det er godt å ha en mann som kan varme oss Et tips til jobben: Du kan kjøpe sånne engangs-varmeinnlegg som du putter i skoen. Husker ikke hva de heter, men du kjøper de i friluftsbutikker. Skulle helst hatt på meg vinterparkas både inne og ute, jeg. Er det kaldt ute fryser jeg uansett hva jeg har på meg. Som sagt hjalp det ikke engang å bli tjukk, og da er liksom løpet kjørt Skal sjekke ut sånne! Pleide å ha sånne som jeg knakk opp og holdt i hånda da jeg var lita, det var jo lurt. Gjenkjøp av dét, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 26. februar 2016 #24030 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) 5 timer siden, Pjokkeline skrev: H&M briller på plass baby! Its friyay! Den 25.2.2016 at 3.01, Vena Cava skrev: God natt folkens ☺ | 5 timer siden, kisskissbangbang skrev: Shit,du ser fantastisk ut! Kult bilde også! Jeg fikk overhodet ikke nok sympati på snapchat, så da prøver jeg her. Jeg fryser foran vifteovnen på jobb, og jeg hater å fryse! Er skikkelig klar for plussgrader og vår! ..og så poster Pjokkeline et bilde av tynn genser og sol. Forskjell på folk! Ser proposjonene i fjeset mitt ble litt rare, men jeg tror det er vinkel og et mobilkamera som gjør som det sjøl vil, og ikke faktisk ei absurd laang nese. Men jeg er åpen for at jeg tar feil, og bare ikke har lagt merke til det før! Så mange flotte jenter! Endret 26. februar 2016 av Fysikeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. februar 2016 #24031 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo du er jo helt glatt uten en rynke eller spott i fjeset, derfor jeg spurte. Er så mange som har sånne at man lurer jo hvordan dere EGENTLIG ser ut Anonymkode: 2a4a5...be0 Send meg en PM så tar vi en kaffe så du får se hvordan jeg EGENTLIG ser ut. Endret 26. februar 2016 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 26. februar 2016 #24032 Del Skrevet 26. februar 2016 30 minutter siden, Fysikeren skrev: Så mange flotte jenter! På tide at en grå kar bidrar litt her Du var da veldig grå da! Set bra ut, og absolutt ingen grå kar @ElizabethTaylor Skal prøve på det Nydelig vær i dag her nede på Sørlandet! @kisskissbangbang Der fikk du en god idé! Varmpute gele ting, de er deilige (og kjennes deilige) under foten. Ull tøy varmer også veldig godt ❤ Når du er hjemme, kan du i tillegg daffe rundt med store deilige sokke tøfler :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #24033 Del Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Fysikeren skrev: Så mange flotte jenter! På tide at en grå kar bidrar litt her Hvor gammel er du da? Anonymkode: 2a4a5...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 26. februar 2016 #24034 Del Skrevet 26. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du da? Anonymkode: 2a4a5...be0 Jeg har riktig alder på profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #24035 Del Skrevet 26. februar 2016 3 timer siden, Pjokkeline skrev: H&M briller på plass baby! Its friyay! Du er heit, tipper gutta snur seg når du kjører forbi 3 timer siden, kisskissbangbang skrev: Shit,du ser fantastisk ut! Kult bilde også! Jeg fikk overhodet ikke nok sympati på snapchat, så da prøver jeg her. Jeg fryser foran vifteovnen på jobb, og jeg hater å fryse! Er skikkelig klar for plussgrader og vår! ..og så poster Pjokkeline et bilde av tynn genser og sol. Forskjell på folk! Ser proposjonene i fjeset mitt ble litt rare, men jeg tror det er vinkel og et mobilkamera som gjør som det sjøl vil, og ikke faktisk ei absurd laang nese. Men jeg er åpen for at jeg tar feil, og bare ikke har lagt merke til det før! (Får ikke til å fjerne bildet i siteringen ) Du er en klassisk skjønnhet, ser veldig yndig og vakker ut der du sitter. Er så mange fine jenter her inne ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #24036 Del Skrevet 26. februar 2016 Anonymkode: edf30...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 26. februar 2016 #24037 Del Skrevet 26. februar 2016 Så mange pene mennesker som fins her inne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 26. februar 2016 #24038 Del Skrevet 26. februar 2016 Ok, en til... må bare dele dette bildet med denne nysgjerrige kattungen Syns dårlig på bildet, men den er så liten og søt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. februar 2016 #24039 Del Skrevet 26. februar 2016 Så fine dere er. Og pjokk: tror den katten tror du er mamman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #24040 Del Skrevet 26. februar 2016 8 timer siden, kisskissbangbang skrev: Shit,du ser fantastisk ut! Kult bilde også! Jeg fikk overhodet ikke nok sympati på snapchat, så da prøver jeg her. Jeg fryser foran vifteovnen på jobb, og jeg hater å fryse! Er skikkelig klar for plussgrader og vår! ..og så poster Pjokkeline et bilde av tynn genser og sol. Forskjell på folk! Ser proposjonene i fjeset mitt ble litt rare, men jeg tror det er vinkel og et mobilkamera som gjør som det sjøl vil, og ikke faktisk ei absurd laang nese. Men jeg er åpen for at jeg tar feil, og bare ikke har lagt merke til det før! Nå skal jeg skrive noe litt slemt, men som er ment som et kompliment til deg... Jeg skjønner ikke at du kan være sammen med Katten, har sett bilde av ham her inne og han er ikke akkurat noe fruktfat (har sikkert bra personlighet, men det er ikke akkurat det denne tråden handler om). Veldig pen Anonymkode: 06df4...442 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg