Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Blaugrana
2 timer siden, Silfen skrev:

Jeg er fremdeles ikke kommet over at Blaugrana syns så dårlig om seg selv. *rister på hodet*

Hehe.. hadde vi byttelånt øyne hadde du sett en helt annen fyr ;) 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Han er jo en hunk. Hadde gitt tåa mi for at han skulle blitt min. :laugh:

Anonymkode: 3eab7...319

Hehe.. og jeg hadde gitt tåa mi for å se ut som Colin Farrell! Der snakker vi hunk! 😁 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sprer lett beina for deg altså!! Dæven. 

Anonymkode: 407ab...ebf

Haha.. synd jeg lever i sølibat 😉

Endret av Blaugrana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leonardo
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som tvinger deg til å være her...

Tvangstankene mine. Dessuten kan det være greit å følge med i tilfelle noe interessant dukker opp og nå har jeg tråden under mine innlegg.

Men jeg kan oppsummere disse 1200 sidene for de som er nye i tråden:

1. En bruker legger ut et bilde av ulike årsaker. Spenning, bekreftelse, kjedsomhet eller hva har du. Kanskje et forsøk på å oppnå en 'connection' med sine nettvenner eller kanskje til og med en date? I det aller minste søker brukeren en eller annen form for reaksjon fra omverdenen.

2. Superlativene og plussene hagler inn fra andre brukere og brukerne konkurrerer i å overgå hverandre. Veldig koselig og trivelig.

3. Bildene blir som regel slettet i løpet av svært kort tid.

4. Etternølere kommer siden til tråden og sier: "Nei, jeg fikk ikke sett deg denne gang heller!"

5. Etter at anonym bruker funksjonen ble tillatt er det ikke kun superlativer og plusser som hagler, men også hets og ukvemsord, som igjen blir plusset. Ofte av usaklig natur og tydelig ment for å såre, da mange som poster her ofte er ganske pene.

Og slik fortsetter tråden fra dag til dag og side til side. Kort oppsummert.
:) 

Endret av Leonardo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

La egentlig ut dette bilde natt til søndag, men så fjerna jeg det like fort som jeg la det ut. Her er i hvert fall en sminkefri ET. 

Du er så vakker :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blaugrana skrev:

Hehe.. hadde vi byttelånt øyne hadde du sett en helt annen fyr ;) 

Det er godt mulig, men jeg lurer jo på hvilke omstendigheter som har gjort at du tenker slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, nå har alle med skumle hensikter lagt seg for kvelden og jeg kan legge ut bilde igjen!

Endret av Dwight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dwight skrev:

Sånn, nå har alle med skumle hensikter lagt seg for kvelden og jeg kan legge ut bilde igjen!

Håper ikke jeg fornærmer deg nå, for det er i hvert fall ikke meningen. Men, du minner litt om (ikke ligner på) hun kule i barne-TV... Margrethe. Jeg tror det har noe med et skøyeraktig blikk og smilet å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Polly Ester skrev:

Håper ikke jeg fornærmer deg nå, for det er i hvert fall ikke meningen. Men, du minner litt om (ikke ligner på) hun kule i barne-TV... Margrethe. Jeg tror det har noe med et skøyeraktig blikk og smilet å gjøre. 

Haha, hun med det store håret? Hun er jo kul hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Dwight skrev:

Haha, hun med det store håret? Hun er jo kul hun :)

Jeg husker ikke om hun har stort hår, men hun har tatovering rundt overarmen av "Streken" som er skikkelig kul.

Ja, hun er kjempekul. Morsom. Bildet av deg minner om henne. :) Godt du ikke ble fornærmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun er det. Sjelden at noen som er så pen er så snill også

Anonymkode: 6591c...ce2

Det er så vidt meg bekjent ingen korrelasjon mellom det å være pen og det å være slem. :) Jeg kjenner mange mennesker som er både pene og snille. Men takk for komplimentet :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Polly Ester skrev:

Du har helt rett! Det er det våkne rampete blikket, veldig likt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym2233
6 timer siden, Dwight skrev:

Så blid og skjønn! :) Fin fin! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, mini-mio skrev:

Du har helt rett! Det er det våkne rampete blikket, veldig likt

1 time siden, Pjokkeline skrev:

Så blid og skjønn! :) Fin fin! :blomst:

Takk dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

La egentlig ut dette bilde natt til søndag, men så fjerna jeg det like fort som jeg la det ut. Her er i hvert fall en sminkefri ET. 

Nei, søren! Var jeg som skrev at jeg trodde jeg visste hvem du var, men var bare det forrige bilde som lignet ikke dette + pluss at jeg fant henne på Facebook, og siden hun ikke har overleppe kan det umulig være deg! Men du er utrolig vakker og nydelig! (Nå endret iPhonen min "nydelig" til "udelikat" :fnise: )

Anonymkode: 4015e...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...