Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Librarian skrev:

Med nesa sånn ligna du litt på Kylie Minogue :fnise: På en bra måte!

:ler: Det tror jeg ikke du skal si til henne! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Joda! Med instagramfilter, og edderkoppvipper fordi jeg ikke gidda å legge ny mascara i morres og gikk på jobb med gårsdagens. :nigo: Den fineste selfien jeg fikk til i dag, så værsågo'. 

Man må jo bare digge at du er så lite selvhøytidelig. Pen er du i hvert fall uansett! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Joda! Med instagramfilter, og edderkoppvipper fordi jeg ikke gidda å legge ny mascara i morres og gikk på jobb med gårsdagens. :nigo: Den fineste selfien jeg fikk til i dag, så værsågo'. IMG_20160220_210248.thumb.jpg.b4222f0877

Ser håret i nesa

Anonymkode: 30df5...a2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ser håret i nesa

Ja, vurderte å tenge en liten prikk over for å spare sarte sjeler, men konkluderte med at a) de fleste ikke zoomer inn for å sjekke sånt og b) de fleste tåler å se at andre har hår der de sjøl har hår.

Hvis du zoomer skikkelig godt inn så er det mulig du kan se at jeg ikke har nappa bryna mine siden advent også. :blomst:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ja, vurderte å tenge en liten prikk over for å spare sarte sjeler, men konkluderte med at a) de fleste ikke zoomer inn for å sjekke sånt og b) de fleste tåler å se at andre har hår der de sjøl har hår.

Hvis du zoomer skikkelig godt inn så er det mulig du kan se at jeg ikke har nappa bryna mine siden advent også. :blomst:

Trenger ikke zoome for å se det, var det første jeg så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke zoome for å se det, var det første jeg så

Godt øye! Ha en fin kveld videre! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, baremei skrev:

12736065_10208709684327476_1522230904_n.jpg

Så fin! Veldig pene farger, alltid ønska meg brune øyne og olivenhud :snurt: Ser ikke nesehårene dine heller, og det er et kjempepluss!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
Den 18.2.2016 at 22.46, Librarian skrev:

Jeg pleide å ha annet brukernavn her før, og postet jo bilde da og. Men det er såpass lenge siden at jeg nesten kan kalles "nytt ansikt" igjen. Snappa på en kafe i Praha rett før jul, tviler på jeg har forandra meg utseendemessig etter det :)

For et flott smil på ei flott jente! :-) Vet bildet er i svart hvitt, men får følelsen av at du er en veldig god og varm person :-)

Den 19.2.2016 at 21.43, Teriyaki skrev:

God helg :) Her ttilbringes den på hytta med mann, barn og bikkje .

Du hadde fine lepper/munn :rodme:

Den 19.2.2016 at 21.51, dronningvinter skrev:

Meg + litt snapchattekst. Hei, KG!

Strålende! :)

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Joda! Med instagramfilter, og edderkoppvipper fordi jeg ikke gidda å legge ny mascara i morres og gikk på jobb med gårsdagens. :nigo: Den fineste selfien jeg fikk til i dag, så værsågo'. 

Hoho, søta! :blomst:

35 minutter siden, baremei skrev:

Så nydelig og skjønn :blomst:

Cookien ser fristende ut, men vil ikke havne på legevakten igjen som igår, og hjem igjen med sprøyte i hver rumpe :ler:

Kjenner jeg har gått glipp av mange siden sist ja :P

Nysgjerrig på @Nebel86 jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremei
4 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Så fin! Veldig pene farger, alltid ønska meg brune øyne og olivenhud :snurt: Ser ikke nesehårene dine heller, og det er et kjempepluss!

Tusen takk! Synes nesehårene dine var lekre jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, bailey skrev:

Man må jo bare digge at du er så lite selvhøytidelig. Pen er du i hvert fall uansett! :) 

Oh, denne gikk jeg glipp av. Tusen takk. :) Kan ikke være særlig sjølhøytidelig om en skal legge ut bilder på KG :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Gårsdagens? Hvordan får du mascaraen til å se bra ut så lenge? 

Endret av LucyLiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose:  :dagens-rose:  Anonymous embassy hacker cyber Harvard 1984 spy nuclear assassination

Anonymkode: edf30...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...