Fysikeren Skrevet 18. februar 2016 #23741 Del Skrevet 18. februar 2016 57 minutter siden, Librarian skrev: Jeg pleide å ha annet brukernavn her før, og postet jo bilde da og. Men det er såpass lenge siden at jeg nesten kan kalles "nytt ansikt" igjen. Snappa på en kafe i Praha rett før jul, tviler på jeg har forandra meg utseendemessig etter det Meget pen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 18. februar 2016 #23742 Del Skrevet 18. februar 2016 Synes jeg kjenner igjen begge de to siste. Har nok vært for mye på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bailey Skrevet 18. februar 2016 #23743 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) 1 time siden, Librarian skrev: Jeg pleide å ha annet brukernavn her før, og postet jo bilde da og. Men det er såpass lenge siden at jeg nesten kan kalles "nytt ansikt" igjen. Snappa på en kafe i Praha rett før jul, tviler på jeg har forandra meg utseendemessig etter det Åh, hvem er du igjen? Jeg vet jo jeg har sett deg tidligere under ditt forrige nick, men hva det er husker jeg jo ikke. Tenker så det knaker... Edit: I do remember! Ikke helt på egenhånd da, bloggen din hadde kanskje en liten finger med i spillet Koselig å se deg her inne igjen Endret 18. februar 2016 av bailey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 18. februar 2016 #23744 Del Skrevet 18. februar 2016 5 timer siden, kisskissbangbang skrev: 3 timer siden, kisskissbangbang skrev: Fått PM, og påfyll på girlcrush. Aww! Hadde det vært mulig å flyttet inn i en tråd så hadde jeg gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #23745 Del Skrevet 19. februar 2016 9 timer siden, LucyLiu skrev: Blir nok ikke liggende lenge Så skjønn og for noen øyne. Har du gått sykepleie på Hioa? Anonymkode: d14d2...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. februar 2016 #23746 Del Skrevet 19. februar 2016 Tråden er ryddet for identifisering. -Saraby, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. februar 2016 #23747 Del Skrevet 19. februar 2016 11 timer siden, Surikatta skrev: Det hadde vært morsomt om vi alle var så flinke til å tegne slik at vi kunne lagt ut bilder av de mentale bildene vi har av hverandre. (puh for en setning....) Det var en her inne som gjorde det! Men husker ikke hva overskriften var så får ikke lett etter den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LucyLiu Skrevet 19. februar 2016 #23748 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk Til de to andre AB; jeg har ikke studert det, men har vært innom høyskolen. Send gjerne en PM hvis du tror du kjenner meg, og ja, jeg har vært her før, inntil flere ganger. Men går til tider lei og sletter meg. Endret 19. februar 2016 av LucyLiu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatta Skrevet 19. februar 2016 #23749 Del Skrevet 19. februar 2016 4 minutter siden, Brimi skrev: Det var en her inne som gjorde det! Men husker ikke hva overskriften var så får ikke lett etter den Så kult! Hehe, jeg tror vi tar grundig feil av hverandre. De vi liker overromantiserer vi og de vi ikke liker plasserer vi i en mindre utseendesmessig heldig bås tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 19. februar 2016 #23750 Del Skrevet 19. februar 2016 8 minutter siden, Brimi skrev: Det var en her inne som gjorde det! Men husker ikke hva overskriften var så får ikke lett etter den Mener du den tråden mini-mio laget? Hvis det var den så var det jo mest tegninger som passet til brukernavna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 19. februar 2016 #23751 Del Skrevet 19. februar 2016 9 timer siden, Fysikeren skrev: Meget pen. Tusen takk 9 timer siden, hog skrev: Synes jeg kjenner igjen begge de to siste. Har nok vært for mye på KG 9 timer siden, bailey skrev: Edit: I do remember! Ikke helt på egenhånd da, bloggen din hadde kanskje en liten finger med i spillet Koselig å se deg her inne igjen Haha, takk Prøver jo ikke akkurat å skjule det, men følte jeg trengte forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LucyLiu Skrevet 19. februar 2016 #23752 Del Skrevet 19. februar 2016 3 minutter siden, Librarian skrev: Tusen takk Haha, takk Prøver jo ikke akkurat å skjule det, men følte jeg trengte forandring. Så fin du er, stemmer det at du var aktiv i 2013? Eller blander jeg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 19. februar 2016 #23753 Del Skrevet 19. februar 2016 Takk! Jeg var nok ganske aktiv i 2013 ja @LucyLiu! Etter det og, men så dabba det ut. Klarer ikke å huske helt når, for selv om jeg ikke posta særlig en periode så var jeg jo fortsatt her hver dag og leste (særlig dramatrådene ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. februar 2016 #23754 Del Skrevet 19. februar 2016 4 timer siden, Sunflower-Delight skrev: Mener du den tråden mini-mio laget? Hvis det var den så var det jo mest tegninger som passet til brukernavna. Ja, det var nok den Da husket jeg feil da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 19. februar 2016 #23755 Del Skrevet 19. februar 2016 6 timer siden, Brimi skrev: Ja, det var nok den Da husket jeg feil da Den er grei. Men kunne nok ha vært gøy med en lignende tråd der flere kan tegne hvordan de ser for seg brukere innpå her mentalt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 19. februar 2016 #23756 Del Skrevet 19. februar 2016 Den 17.2.2016 at 0.49, Nebel86 skrev: Oh, stop it you! Hehe, neida! Takk! :D Nå gjorde jeg meg "litt" til da. Nå er det ikke meningen at det skal bli sånn klisje-opplegg her, men det du har lagt ut her får meg til å tenke Hollywood-utseende, vanvittig pen! Mye bra folk her virker det som! Takk Mye pene folk her ja! 23 timer siden, LucyLiu skrev: Blir nok ikke liggende lenge Rakk å se det før det ble fjernet, men fikk ikke kommentert. Du har skikkelig vakre øyne, og et søtt ansikt!😁 22 timer siden, Librarian skrev: Pen og søt jente. Du ser skikkelig snill ut! 😄 Savner fredagsselfiene. Har folk slutta med det?👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 19. februar 2016 #23757 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Fredagsselfie med sløvt blikk Endret 20. februar 2016 av Fotballflue 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 19. februar 2016 #23758 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Lenge siden sist nå. Hello Endret 20. februar 2016 av The Silence 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 19. februar 2016 #23759 Del Skrevet 19. februar 2016 3 minutter siden, Fotballflue skrev: Fredagsselfie med sløvt blikk Se hu a! Pen jente Her var du faktisk sykt lik ei på studiet mitt. 3 minutter siden, The Silence skrev: Lenge siden sist nå. Hello Wow! For ei dame. Skikkelig flott og fargerik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 19. februar 2016 #23760 Del Skrevet 19. februar 2016 3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Se hu a! Pen jente Her var du faktisk sykt lik ei på studiet mitt. Takk for det nææ, artig! Jeg tror jeg er en annen person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg