Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Nebel86 skrev:

Kjedet meg litt og lekte med redigering etter noen selfies :tunge1:
:ohmy: Ble litt større enn jeg hadde regnet med gitt!

Nå kommer jeg til å høres ut som en stalker samme hvordan jeg vrir og vender på det, men jeg husker du postet et bilde for lenge siden der du sitter i sengen eller noe slikt og ser inn i kameraet i speilet, og da kommenterte jeg at du er den mest sexy jenta jeg noen gang har sett!! Og det er du fremdeles :fnise: Jeg hadde gitt hva som helst for å se slik ut... Eller vært sammen med deg.

er jente altså, og en smule bifil. :sjenert: 

Anonymkode: 4015e...f05

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Å milde moses så pen du er, Nebel86! Og helt annerledes enn det mentale bildet jeg hadde av deg. 

Tusen takk! :smilyblomst: Hehe, vi har kanskje hatt våre uenigheter her om et emne, lett å danne seg et bilde utifra det noen ganger kanskje.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå kommer jeg til å høres ut som en stalker samme hvordan jeg vrir og vender på det, men jeg husker du postet et bilde for lenge siden der du sitter i sengen eller noe slikt og ser inn i kameraet i speilet, og da kommenterte jeg at du er den mest sexy jenta jeg noen gang har sett!! Og det er du fremdeles :fnise: Jeg hadde gitt hva som helst for å se slik ut... Eller vært sammen med deg.

er jente altså, og en smule bifil. :sjenert: 

Anonymkode: 4015e...f05

Wow, litt av et kompliment! Så utrolig hyggelig å høre! :) Ikke stalkerish, bare veldig kult! Takk! :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
42 minutter siden, Nebel86 skrev:

Tusen takk! :smilyblomst: Hehe, vi har kanskje hatt våre uenigheter her om et emne, lett å danne seg et bilde utifra det noen ganger kanskje.

Wow, litt av et kompliment! Så utrolig hyggelig å høre! :) Ikke stalkerish, bare veldig kult! Takk! :hjerte:

Nei, når jeg kjekler med folk på nett så prøver jeg å ikke danne meg et bilde av vedkommende siden det vil bli for enkelt og endimensjonalt, og det okke som urettferdig ovenfor den personen. Det var først når jeg så bildene av hunden og chinchillaen din at det dukket opp et bilde. Jeg forestilte meg deg som nordisk blond, lite sminke, ofte sett i friluftslivklær, og liten og nett i kroppsbygging. Ei tøff jente som er en av gutta, men ikke mandig i væremåte. Og med et hjerte for dyr (alltid en god egenskap) og utrolig vakre hender. 

O'hjelp - nå høres jeg ut som DEN stalkeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nebel86 skrev:

Kjedet meg litt og lekte med redigering etter noen selfies :tunge1:
12717551_10156630359980094_6127351654162:ohmy: Ble litt større enn jeg hadde regnet med gitt!

Hva betyr redigering? Fotballfrue-style?

Anonymkode: 7feb4...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

Nei, når jeg kjekler med folk på nett så prøver jeg å ikke danne meg et bilde av vedkommende siden det vil bli for enkelt og endimensjonalt, og det okke som urettferdig ovenfor den personen. Det var først når jeg så bildene av hunden og chinchillaen din at det dukket opp et bilde. Jeg forestilte meg deg som nordisk blond, lite sminke, ofte sett i friluftslivklær, og liten og nett i kroppsbygging. Ei tøff jente som er en av gutta, men ikke mandig i væremåte. Og med et hjerte for dyr (alltid en god egenskap) og utrolig vakre hender. 

O'hjelp - nå høres jeg ut som DEN stalkeren ;)

Sånn sett ja! Da er jeg med! :) Du har rett i noe hvertfall, pleier som regel å fly sminkeløs i skogen med bikkja, og er mer opptatt av friluftsliv enn det jeg er urban tror jeg, men moro å dra ut på byen en gang i blant også. Om jeg er så tøff vet jeg ikke helt, men veldig glad i dyr. Så tror du er en god menneskekjenner:) Haha, neida, ikke mye stalker! Har jo tross alt lagt ut bilde av kjæledyra mine og annet. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr redigering? Fotballfrue-style?

Anonymkode: 7feb4...3a6

Instagram-style ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig vakker Nebel! Jeg er såå nysgjerrig på hvordan du ser ut uten instagramfilter! Pretty please? :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Latterlig vakker Nebel! Jeg er såå nysgjerrig på hvordan du ser ut uten instagramfilter! Pretty please? :nigo:

Aww, tusen takk!
Vel, fant ikke det samme bildet uten, men samme "serie" hvertfall

Endret av Nebel86
Kan sende over på PM om du ikke rakk å se :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nebel86 skrev:

Aww, tusen takk!
Vel, fant ikke det samme bildet uten, men samme "serie" hvertfall :P

Veldig pen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Nebel86 skrev:

Aww, tusen takk!
Vel, fant ikke det samme bildet uten, men samme "serie" hvertfall

Neeei. Jeg fikk ikke sett jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Neeei. Jeg fikk ikke sett jo!

Står hun kan sende over på PM om du ikke rakk å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bailey skrev:

Står hun kan sende over på PM om du ikke rakk å se :)

Fått PM, og påfyll på girlcrush. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Fått PM, og påfyll på girlcrush. 

Altså, hvis du trenger en dose girlcrush så er det bare å se seg selv i speilet. Du er heit for faen! 

Hilsen hetro(?)fil kvinne ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Edain skrev:

Altså, hvis du trenger en dose girlcrush så er det bare å se seg selv i speilet. Du er heit for faen! 

Hilsen hetro(?)fil kvinne ;-) 

Aaah, KG! :rodmer: :blomst: Tusen takk, så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde vært morsomt om vi alle var så flinke til å tegne slik at vi kunne lagt ut bilder av de mentale bildene vi har av hverandre. (puh for en setning....:sprettoy:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, LucyLiu skrev:

Blir nok ikke liggende lenge :)

Søt 😊

Anonymkode: 268d3...a76

Fjernet bilde fra sitering.

-Saraby, mod.

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å ha annet brukernavn her før, og postet jo bilde da og. Men det er såpass lenge siden at jeg nesten kan kalles "nytt ansikt" igjen. Snappa på en kafe i Praha rett før jul, tviler på jeg har forandra meg utseendemessig etter det :)

meg.jpg.3b3ffbbdaeb62ce9c952ce029b5f2d99

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...