kisskissbangbang Skrevet 1. februar 2016 #23241 Del Skrevet 1. februar 2016 5 timer siden, MinnisMus skrev: Veldig pene jenter! Og ET: Er skikkelig nysgjerrig på smilet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forest Skrevet 1. februar 2016 #23242 Del Skrevet 1. februar 2016 6 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Så utrolig pen Uten og høres for klisje ut, men du har skikkelig engleaktig hår! Hihi, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. februar 2016 #23243 Del Skrevet 1. februar 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Veldig pene jenter! Og ET: Er skikkelig nysgjerrig på smilet ditt! Det ryktes at @ElizabethTaylor postet smilebildet, hva med reprise for oss som gikk glipp av det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #23244 Del Skrevet 1. februar 2016 21 timer siden, ohdeergod skrev: Du lignet veldig på jente du har på "profilbildet" - stilig! Pen, og fin hud! Anonymkode: 06df4...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. februar 2016 #23245 Del Skrevet 1. februar 2016 13 timer siden, MinnisMus skrev: 8 timer siden, kisskissbangbang skrev: Veldig pene jenter! Og ET: Er skikkelig nysgjerrig på smilet ditt! 5 timer siden, mini-mio skrev: Det ryktes at @ElizabethTaylor postet smilebildet, hva med reprise for oss som gikk glipp av det! Kan kanskje legge ut et smile-bilde i kveld, hvis det blitt mer liv i tråden i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 1. februar 2016 #23246 Del Skrevet 1. februar 2016 Seriøst, hva skjer med at ALLE som poster her inne er sykt pene..? Er dette et hengested for "de vakre"? Og ja, det var utrolig kleint å skrive det. Men det er jo sant, da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. februar 2016 #23247 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) 15 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Seriøst, hva skjer med at ALLE som poster her inne er sykt pene..? Er dette et hengested for "de vakre"? Og ja, det var utrolig kleint å skrive det. Men det er jo sant, da. Det er ikke noe hokus pokus. De som er pene (og vet at de er det) poster velvillig, de som ikke skjønner at de ikke er pene poster velvillig, og vi som vet at vi ikke er noen skjermsparere lar være å poste. (Jada, jeg har selv postet tidligere. Jeg har faser hvor jeg føler jeg tilhører den første gruppen (kanskje egentlig den andre?), men så får man seg en liten virkelighetsorientering da - også poster man ikke på en stund. Plutselig er jeg tilbake i gruppe 1 (2?) og det kommer bilde av meg her også ) Endret 1. februar 2016 av incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. februar 2016 #23248 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) @mini-mio og @kisskissbangbang Siden jeg er så utrolig klein, har jeg satt sammen et smile-collage til dere. Fjerner det ganske fort, sånn at jeg ikke trenger å drite meg ut for lenge Tok litt tid å få skrapa sammen bildene, men alle disse er da fra i fjor, utenom det ene som er 3 år gammelt. Enjoy! Edit: Da blir det nok en stund til neste gang jeg poster. Begynner å ligne spamming fra min side👌 Endret 1. februar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. februar 2016 #23249 Del Skrevet 1. februar 2016 hahahahaha @ElizabethTaylor du er både ekstremt morsom og ekstremt pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #23250 Del Skrevet 1. februar 2016 11 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @mini-mio og @kisskissbangbang Siden jeg er så utrolig klein, har jeg satt sammen et smile-collage til dere. Fjerner det ganske fort, sånn at jeg ikke trenger å drite meg ut for lenge Tok litt tid å få skrapa sammen bildene, men alle disse er da fra i fjor, utenom det ene som er 3 år gammelt. Enjoy! Eneste som er kleint er når jenter som har nydelige smil prøver å fiske til seg komplimenter gjennom å si "jeg driter meg ut"...... Anonymkode: 85e38...be9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. februar 2016 #23251 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste som er kleint er når jenter som har nydelige smil prøver å fiske til seg komplimenter gjennom å si "jeg driter meg ut"...... Anonymkode: 85e38...be9 Ro deg ned da. @ElizabethTaylor er ydmykheten selv. Mange som er på fisketur her inne ja, men hun er ikke en av de. Endret 1. februar 2016 av incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #23252 Del Skrevet 1. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ro deg ned da. @ElizabethTaylor er ydmykeheten selv. Mange som er på fisketur her inne ja, men hun er ikke en av de. Hahahahahaha, hun er det ja............ Er vel få andre som skriver så mange fæle kommentarer om seg selv........ Anonymkode: 85e38...be9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. februar 2016 #23253 Del Skrevet 1. februar 2016 15 minutter siden, mini-mio skrev: hahahahaha @ElizabethTaylor du er både ekstremt morsom og ekstremt pen Tusen takk 14 minutter siden, Hummels2 skrev: Skulle likt å ramme inn det smilet der Perfekt Takk 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste som er kleint er når jenter som har nydelige smil prøver å fiske til seg komplimenter gjennom å si "jeg driter meg ut"...... Anonymkode: 85e38...be9 Tror du skal lese teksten en gang til. Jeg skriver jeg driter meg ut fordi jeg lagde et smile-collage, som faktisk er litt tragisk. Ikke fordi jeg smiler på bilde. 4 minutter siden, incognita skrev: Ro deg ned da. @ElizabethTaylor er ydmykeheten selv. Mange som er på fisketur her inne ja, men hun er ikke en av de. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bailey Skrevet 1. februar 2016 #23254 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) 24 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @mini-mio og @kisskissbangbang Siden jeg er så utrolig klein, har jeg satt sammen et smile-collage til dere. Fjerner det ganske fort, sånn at jeg ikke trenger å drite meg ut for lenge Tok litt tid å få skrapa sammen bildene, men alle disse er da fra i fjor, utenom det ene som er 3 år gammelt. Enjoy! Collage er kult da! Og du har et kjempepent smil Endret 1. februar 2016 av bailey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. februar 2016 #23255 Del Skrevet 1. februar 2016 SÅ nydelig når du smiler! For øvrig aldri sett en pen dame bli mindre pen med et smil og munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. februar 2016 #23256 Del Skrevet 1. februar 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: SÅ nydelig når du smiler! For øvrig aldri sett en pen dame bli mindre pen med et smil og munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. februar 2016 #23257 Del Skrevet 1. februar 2016 Du har et særs sjarmerende smil ET. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. februar 2016 #23258 Del Skrevet 1. februar 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste som er kleint er når jenter som har nydelige smil prøver å fiske til seg komplimenter gjennom å si "jeg driter meg ut"...... Anonymkode: 85e38...be9 Rimelig tydelig hvorfor hun er misfornøyd med eget smil. Veldig pirkete da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. februar 2016 #23259 Del Skrevet 1. februar 2016 42 minutter siden, bailey skrev: Collage er kult da! Og du har et kjempepent smil Takk Bailey ❤ Håper du legger ut et snart, skikkelig nysgjerrig på deg! 35 minutter siden, kisskissbangbang skrev: SÅ nydelig når du smiler! For øvrig aldri sett en pen dame bli mindre pen med et smil og munnen Tusen takk 😊 Tror faktisk ikke jeg har sett deg smile med tenner og alt før, men pen er du absolutt! 13 minutter siden, Silfen skrev: Du har et særs sjarmerende smil ET. Takk det samme, Silfen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. februar 2016 #23260 Del Skrevet 1. februar 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg