Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Silfen skrev:

På samsung er bjutifilter iallfall standard. Så man må hive det over på auto om man ikke vil bli bjutifisert.

Ja fant ut dette jeg også, så her måtte jeg skru av hele beautiful filteret. Så jo så ung og glatt ut med det der filteret. trodde først at det var kamera som var så bra og at jeg så slik ut i virkeligheten. Men sannheten traff meg gitt da jeg oppdaget dette beautiful filteret :P Valgte å skru det av så ikke folk skulle tro jeg var den smellvakre med glatt hud, og så senere møte på meg og få sannheten slengt i ansiktet. Må være flaut å redigere seg til det ugjenkjennelige nesten for så å vite at alle de du kjenner vet at du ser helt ulik ut 

Anonymkode: 2a4a5...be0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Blaugrana skrev:

Hehe.. ja, hvor skal jeg begynne...? Kan jo ta 10 kjappe bare i ansiktet. Skulle jeg tatt hele meg så hadde jeg kunne lagt på et par nuller. 

1. Håret

Det vokser utover! Rett ut! Ser ut som en påskekylling på hue hvis jeg ikke bruker voks. Jeg får det aldri ordentlig på sidene ovenfor ørene (kun når jeg er helt nyklipt), og da blir hele hodefasongen helt feil. Blir så rund, og ikke ovalt/firkantet som jeg ønsker. Hårfestet er for høyt, selv om jeg ikke har mistet noe hår (enda).

2. Øyenbrynene

Hårene vokser ikke tett nok, det er kilometer (føles slik) mellom hvert hårstrå så det blir ikke tette og markerte bryn som jeg vil ha. Bare spredt dun!

3. Nesa

Den er for stor og bred!

4. Tennene 

Jeg har en brist på den ene fortanna (ser det ikke på bildet) etter jeg tråkket på en fotball da jeg var 8 år og gikk rett i asfalten med tenna først, så det er et felt som er mørkere enn resten av tenna. Og jeg har også satt på en liten bit ettersom litt av tanna knakk.

5. Leppene

Jeg er gutt og har altfor store lepper. Synes ikke så godt når jeg smiler, men holder jeg munnen igjen ser du det tydelig. Leppene er heller ikke helt symmetriske. På den ene siden så går de ikke sammen der de skal.

6. Skjegget

Jeg har ujevn skjeggvekst så det vokser ikke tett og jevnt overalt! Enkelte steder vokser det ikke i det hele tatt! Stor frustrasjon for jeg liker å ha 3-dagers skjegg og har lyst til å spare til skikkelig skjegg. Men det kan jeg bare glemme!

7. Kviser

Når det dukke opp en kvise så tar det evigheter før den blir borte og jeg er rød i laaaang tid. Og da til neste kvise kommer så det betyr at jeg alltid har et rødt merke i ansiktet et eller annet sted. 

8. Svarte hudormer

De elsker visst den store nesa mi og har teppebombet den.

9. Arr

Jeg har en tynn stripe under underleppa hvor det ikke vokser skjegg fordi jeg måtte sy etter å ha ramlet ned fra en stol en gang.

10. Skjev i ansiktet

Jeg er ørlite grann skjev fra nesa og til til munnviken (akkurat som om man har fått slag og musklene er lammet) så med et bilde fra rett vinkel blir det veldig tydelig.

Nå er ikke alt dette like lett å se på bildet, men jeg ser det hver dag og er klar over alle disse tingene, og mange, mange flere som plager meg i større og mindre grad.

MEN, jeg prøver å tenke positivt på disse tingene da. Jeg er jo glad for at jeg i det hele tatt har hår, øyenbryn, nese, lepper osv. Alternativet kunne vært så mye verre, og alle disse såkalte "feilene" gjør meg jo unik og til den jeg er. 

Jeg får avslutte med noe positivt og det er at jeg alltid har vært fornøyd med at jeg har brune øyne da ;-) 

Dette må være tull altså, du er jo en av de virkelige kjekke mennene ;) 

Anonymkode: 2a4a5...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Blaugrana skrev:

Hehe.. ja, hvor skal jeg begynne...? Kan jo ta 10 kjappe bare i ansiktet. Skulle jeg tatt hele meg så hadde jeg kunne lagt på et par nuller. 

1. Håret

Det vokser utover! Rett ut! Ser ut som en påskekylling på hue hvis jeg ikke bruker voks. Jeg får det aldri ordentlig på sidene ovenfor ørene (kun når jeg er helt nyklipt), og da blir hele hodefasongen helt feil. Blir så rund, og ikke ovalt/firkantet som jeg ønsker. Hårfestet er for høyt, selv om jeg ikke har mistet noe hår (enda).

2. Øyenbrynene

Hårene vokser ikke tett nok, det er kilometer (føles slik) mellom hvert hårstrå så det blir ikke tette og markerte bryn som jeg vil ha. Bare spredt dun!

3. Nesa

Den er for stor og bred!

4. Tennene 

Jeg har en brist på den ene fortanna (ser det ikke på bildet) etter jeg tråkket på en fotball da jeg var 8 år og gikk rett i asfalten med tenna først, så det er et felt som er mørkere enn resten av tenna. Og jeg har også satt på en liten bit ettersom litt av tanna knakk.

5. Leppene

Jeg er gutt og har altfor store lepper. Synes ikke så godt når jeg smiler, men holder jeg munnen igjen ser du det tydelig. Leppene er heller ikke helt symmetriske. På den ene siden så går de ikke sammen der de skal.

6. Skjegget

Jeg har ujevn skjeggvekst så det vokser ikke tett og jevnt overalt! Enkelte steder vokser det ikke i det hele tatt! Stor frustrasjon for jeg liker å ha 3-dagers skjegg og har lyst til å spare til skikkelig skjegg. Men det kan jeg bare glemme!

7. Kviser

Når det dukke opp en kvise så tar det evigheter før den blir borte og jeg er rød i laaaang tid. Og da til neste kvise kommer så det betyr at jeg alltid har et rødt merke i ansiktet et eller annet sted. 

8. Svarte hudormer

De elsker visst den store nesa mi og har teppebombet den.

9. Arr

Jeg har en tynn stripe under underleppa hvor det ikke vokser skjegg fordi jeg måtte sy etter å ha ramlet ned fra en stol en gang.

10. Skjev i ansiktet

Jeg er ørlite grann skjev fra nesa og til til munnviken (akkurat som om man har fått slag og musklene er lammet) så med et bilde fra rett vinkel blir det veldig tydelig.

Nå er ikke alt dette like lett å se på bildet, men jeg ser det hver dag og er klar over alle disse tingene, og mange, mange flere som plager meg i større og mindre grad.

MEN, jeg prøver å tenke positivt på disse tingene da. Jeg er jo glad for at jeg i det hele tatt har hår, øyenbryn, nese, lepper osv. Alternativet kunne vært så mye verre, og alle disse såkalte "feilene" gjør meg jo unik og til den jeg er. 

Jeg får avslutte med noe positivt og det er at jeg alltid har vært fornøyd med at jeg har brune øyne da ;-) 

Seriøst mann, jeg hadde pult deg på sekundet. Du ser RÅBRA ut. 

Anonymkode: a7af2...535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst mann, jeg hadde pult deg på sekundet. Du ser RÅBRA ut. 

Anonymkode: a7af2...535

Trodde bare det var vi menn som tenkte slik. Kjekt å høre at vi ikke er "alene".

Og til han som ramset opp alle tingene han ikke var fornøyd med....jeg hadde antakeligvis gjort det samme (om jeg hadde vært dame da).  

 

Anonymkode: 4ee4f...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blaugrana skrev:

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger :)

Måtte vi alle bli flinkere til å akseptere og være fornøyd med den vi er :)

Fått mange PM'er?:D 

Anonymkode: d7d50...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blaugrana
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått mange PM'er?:D 

Anonymkode: d7d50...bb1

Hehe... Nei, dårlig med det 😔😉😂  Har ikke fått noen bortsett fra svar på en PM jeg har sendt til en bruker her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt synes jeg det er langt mer attraktivt med personer som er fornøyd med eget utseendet uavhengig av hvordan de ser ut, fremfor de som klarer å finne feil med alt og ingenting til tross for at det ikke er mye å sette fingeren på.

Utseende er ikke alt, og ingen bryr seg om at hårene i øyenbrynene kunne vokst tettere, at man har et lite arr i pannen eller whatever.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Blaugrana skrev:

Hehe.. ja, hvor skal jeg begynne...? Kan jo ta 10 kjappe bare i ansiktet. Skulle jeg tatt hele meg så hadde jeg kunne lagt på et par nuller. 

1. Håret

Det vokser utover! Rett ut! Ser ut som en påskekylling på hue hvis jeg ikke bruker voks. Jeg får det aldri ordentlig på sidene ovenfor ørene (kun når jeg er helt nyklipt), og da blir hele hodefasongen helt feil. Blir så rund, og ikke ovalt/firkantet som jeg ønsker. Hårfestet er for høyt, selv om jeg ikke har mistet noe hår (enda).

2. Øyenbrynene

Hårene vokser ikke tett nok, det er kilometer (føles slik) mellom hvert hårstrå så det blir ikke tette og markerte bryn som jeg vil ha. Bare spredt dun!

3. Nesa

Den er for stor og bred!

4. Tennene 

Jeg har en brist på den ene fortanna (ser det ikke på bildet) etter jeg tråkket på en fotball da jeg var 8 år og gikk rett i asfalten med tenna først, så det er et felt som er mørkere enn resten av tenna. Og jeg har også satt på en liten bit ettersom litt av tanna knakk.

5. Leppene

Jeg er gutt og har altfor store lepper. Synes ikke så godt når jeg smiler, men holder jeg munnen igjen ser du det tydelig. Leppene er heller ikke helt symmetriske. På den ene siden så går de ikke sammen der de skal.

6. Skjegget

Jeg har ujevn skjeggvekst så det vokser ikke tett og jevnt overalt! Enkelte steder vokser det ikke i det hele tatt! Stor frustrasjon for jeg liker å ha 3-dagers skjegg og har lyst til å spare til skikkelig skjegg. Men det kan jeg bare glemme!

7. Kviser

Når det dukke opp en kvise så tar det evigheter før den blir borte og jeg er rød i laaaang tid. Og da til neste kvise kommer så det betyr at jeg alltid har et rødt merke i ansiktet et eller annet sted. 

8. Svarte hudormer

De elsker visst den store nesa mi og har teppebombet den.

9. Arr

Jeg har en tynn stripe under underleppa hvor det ikke vokser skjegg fordi jeg måtte sy etter å ha ramlet ned fra en stol en gang.

10. Skjev i ansiktet

Jeg er ørlite grann skjev fra nesa og til til munnviken (akkurat som om man har fått slag og musklene er lammet) så med et bilde fra rett vinkel blir det veldig tydelig.

Nå er ikke alt dette like lett å se på bildet, men jeg ser det hver dag og er klar over alle disse tingene, og mange, mange flere som plager meg i større og mindre grad.

MEN, jeg prøver å tenke positivt på disse tingene da. Jeg er jo glad for at jeg i det hele tatt har hår, øyenbryn, nese, lepper osv. Alternativet kunne vært så mye verre, og alle disse såkalte "feilene" gjør meg jo unik og til den jeg er. 

Jeg får avslutte med noe positivt og det er at jeg alltid har vært fornøyd med at jeg har brune øyne da ;-) 

Og du var hvor gammel sa du? 15?

Anonymkode: 7feb4...3a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blaugrana
34 minutter siden, Ferny skrev:

Generelt synes jeg det er langt mer attraktivt med personer som er fornøyd med eget utseendet uavhengig av hvordan de ser ut, fremfor de som klarer å finne feil med alt og ingenting til tross for at det ikke er mye å sette fingeren på.

Utseende er ikke alt, og ingen bryr seg om at hårene i øyenbrynene kunne vokst tettere, at man har et lite arr i pannen eller whatever.

Helt enig med deg at det er mer attraktivt med personer som er fornøyd med eget utseende avhengig av hvordan de ser ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blaugrana
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du var hvor gammel sa du? 15?

Anonymkode: 7feb4...3a6

34, men tenker som en 15 åring på disse tingene ja. Fullt klar over det, men prøver å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
9 timer siden, Severus skrev:

tumblr_o1q9jsFj6f1sks8qho1_540.jpg

Hæppi sjølfie fredag, har nesten ikke sovet denne uka. Bryr meg ikke hvor fæl jeg ser ut.

Du ser ikke fæl ut, di tøvsjur! Jeg blir alltid i godt humør av bildene dine og det litt småskjelmske smilet ditt :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Du ser ikke fæl ut, di tøvsjur! Jeg blir alltid i godt humør av bildene dine og det litt småskjelmske smilet ditt :klem1:

Jeg kan smile ordentlig, men er veldig misfornøyd med tennene mine. For noen år siden sa ei i tråden her at jeg burde ta tannbleking fordi de var stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
17 timer siden, Severus skrev:

 

Hæppi sjølfie fredag, har nesten ikke sovet denne uka. Bryr meg ikke hvor fæl jeg ser ut.

Søt jente med et nydelig smil 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist
10 timer siden, Severus skrev:

Jeg kan smile ordentlig, men er veldig misfornøyd med tennene mine. For noen år siden sa ei i tråden her at jeg burde ta tannbleking fordi de var stygge.

Herlighet! Du har flotte tenner, så sånt der tøvprat skal du ikke høre på. Tennene dine er rette og pene, har passe lengde, og fargen er det ingen feil med. Hva skal jeg si da, som tross alt mangler ei fortann?!? Nei, bare smil du lille hjertet mitt!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Herlighet! Du har flotte tenner, så sånt der tøvprat skal du ikke høre på. Tennene dine er rette og pene, har passe lengde, og fargen er det ingen feil med. Hva skal jeg si da, som tross alt mangler ei fortann?!? Nei, bare smil du lille hjertet mitt!!! 

Jeg har en del av tanna som er misfarget etter tannreguleringen jeg hadde som tenåring. Ikke noe folk bryr seg om tror jeg, men jeg ser den hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
8 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har en del av tanna som er misfarget etter tannreguleringen jeg hadde som tenåring. Ikke noe folk bryr seg om tror jeg, men jeg ser den hele tiden.

Forstår. Vi har dessverre en lei tendens til å se flere feil i vårt eget utseende, enn det vi finner hos andre. Men av og til er det disse små lytene som er krydderet som piffer opp og gir mersmak. 

Og siden denne tråden handler om hvordan folk ser ut: Her er jeg og bestekompisen min. Han har skjev nese og jeg mangler ei fortann :tongue::

01a402199cb94e931b0763527e164338061d0d10

Endret av Zeitgeist
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har en del av tanna som er misfarget etter tannreguleringen jeg hadde som tenåring. Ikke noe folk bryr seg om tror jeg, men jeg ser den hele tiden.

Synes du har fine tenner jeg :) Som andre har sagt, man ser gjerne "feilene" på seg selv, men ikke andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...