Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. september 2015 #21401 Del Skrevet 18. september 2015 Fint bilde Jacklost. Synes du har skikkelig pene øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 18. september 2015 #21402 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen god helg, Jacklost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 18. september 2015 #21403 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen image.jpg Fine du , både utenpå og inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. september 2015 #21404 Del Skrevet 18. september 2015 Fint bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. september 2015 #21405 Del Skrevet 18. september 2015 FREDAG med quiz og tacokveld! Og ja, jeg ser litt skalla ut på det bilde, men det er en del av sjarmen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 18. september 2015 #21406 Del Skrevet 18. september 2015 Fame, du har utrolig nydelig øyne. Meget pen jente, må jeg si. Heldig han fyren som har kapra deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. september 2015 #21407 Del Skrevet 18. september 2015 Fame, du har utrolig nydelig øyne. Meget pen jente, må jeg si. Heldig han fyren som har kapra deg Søta :* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. september 2015 #21408 Del Skrevet 18. september 2015 Fame, du har utrolig nydelig øyne. Meget pen jente, må jeg si. Heldig han fyren som har kapra deg Og et veldig vakkert smil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #21409 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Fint bilde Jacklost. Synes du har skikkelig pene øyne. Takk god helg, Jacklost! God helg Fine du , både utenpå og inni Du er alltid så god du Godjente, takk! Fint bilde Takk FREDAG med quiz og tacokveld! Og ja, jeg ser litt skalla ut på det bilde, men det er en del av sjarmen Du er så vakker! Endret 18. september 2015 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #21410 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen image.jpg Du var deil. Singel? Anonymous poster hash: f9e98...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #21411 Del Skrevet 18. september 2015 Du var deil. Singel? Anonymous poster hash: f9e98...fc6 Mener du virkelig det? Det er første gangen noe har sagt at jeg er deilig =) Jacklost er nok singel Om jeg visste at det komme til å bli mottatt så godt at jeg lastet opp bilder så hadde jeg gjort det for lenge siden, jeg var så paranoid over alt mulig som kunne skje basert på hva andre folk har opplevd før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #21412 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen image.jpg HeitAnonymous poster hash: 192ba...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #21413 Del Skrevet 18. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jurgy Skrevet 18. september 2015 #21414 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Du har samme utstråling som Severus Jack. Dere hadde vært et pent par Endret 18. september 2015 av jurgy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #21415 Del Skrevet 18. september 2015 Du har samme utstråling som Severus Jack. Dere hadde vært et pent par Å Gud du er ikke sann ;-) Anonymous poster hash: b458d...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #21416 Del Skrevet 18. september 2015 Du har samme utstråling som Severus Jack. Dere hadde vært et pent par Du er en snill og hyggelig fyr du jurgy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #21417 Del Skrevet 18. september 2015 Mener du virkelig det? Det er første gangen noe har sagt at jeg er deilig =) Jacklost er nok singel Om jeg visste at det komme til å bli mottatt så godt at jeg lastet opp bilder så hadde jeg gjort det for lenge siden, jeg var så paranoid over alt mulig som kunne skje basert på hva andre folk har opplevd før Det er nok jentene her inne som er mest utsatt. Jenter er jenter verst. Ellers er jo denne tråden utmerket for å få en selvtillittsboost. Anonymous poster hash: 7890d...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #21418 Del Skrevet 18. september 2015 Du har samme utstråling som Severus Jack. Dere hadde vært et pent par Oh God. Det er dette som er noe av det kleineste i denne tråden. Anonymous poster hash: 7890d...c00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #21419 Del Skrevet 18. september 2015 Hvis noen har skrevet noe sånt, er det garantert en AB... Når skal folk slutte å debattere om AB-ere, så lenge KG tillater folk å poste anonymt, så skjønner jeg ikke hvorfor flere klager på funksjonen, det er bare å slette brukerkontoen sin hvis enkelte funksjoner irriterer så mye at en må ødelegge flere tråder ved å ta opp den såkalte "AB-problematikken." Jeg er enig i at denne tråden forsures av enkelte AB-er som kun er ute etter å spre irritasjon (kan ikke moderatorer blokkere slike brukere som gjentatte ganger bryter reglene/ødelegger tråder, som f.eks. den AB-en som gir terningkast?), men her er det mange som poster med brukernavn som skriver like irriterende, nå er det for eksempel to tullinger som har avsporet tråden med idiotsnakk, som er ti ganger mer irriterende enn den AB-en som gir terningkast. Anonymous poster hash: e56ae...6ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #21420 Del Skrevet 18. september 2015 20150918_191244.jpg FREDAG med quiz og tacokveld! Og ja, jeg ser litt skalla ut på det bilde, men det er en del av sjarmen Utrolig pen og for et smil. Looking good Jacklost! Anonymous poster hash: 53573...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg