AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #21361 Del Skrevet 13. september 2015 Tidenes runketråd dette ... Og Jacklost: Jeg synes du passet best uten skjegg Betyr dette at du masserer kjønnsorganet ditt mens du ser på bildet av brukere her? Vil du si hvem du ser på når du masserer deg selv? Anonymous poster hash: 1b886...ca7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 13. september 2015 #21362 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Betyr dette at du masserer kjønnsorganet ditt mens du ser på bildet av brukere her? Vil du si hvem du ser på når du masserer deg selv? Anonymous poster hash: 1b886...ca7 Spøk er et ganske enkelt ord å stave, så hvis du ikke allerede vet hva det betyr så finner du det lett f.eks her: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=&bokmaal=+&ordbok=bokmaal. Edit: Og om jeg må si det selv, dårlig spøk er heller ikke så vanskelig å stave. Den skulle henspeile alle folk som skriver sånn "runketråd under oppseiling" whatever. Endret 13. september 2015 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. september 2015 #21363 Del Skrevet 13. september 2015 Ja jeg er jo rene guttungen Gullgutten mener du vel? Fine bilder forresten, begge bildene ser bra ut. Ser du har fått masse poeng i tillegg, det er da vel mye til stas med mye positivt respons som det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 13. september 2015 #21364 Del Skrevet 13. september 2015 Dette kommer til å vare veldig kort, men *bildetlink borte* er skogskvinnen Ardwinna i fri utfoldelse, helt på bærtur. Så flott! :) Hvor er bildet tatt? Ser ut som et veldig fint området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. september 2015 #21365 Del Skrevet 13. september 2015 Gullgutten mener du vel? Fine bilder forresten, begge bildene ser bra ut. Ser du har fått masse poeng i tillegg, det er da vel mye til stas med mye positivt respons som det her! Takk Sunflower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. september 2015 #21366 Del Skrevet 13. september 2015 Også fine bilder av honeyblossoms og Ardwinna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 13. september 2015 #21367 Del Skrevet 13. september 2015 Søt du er 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. september 2015 #21368 Del Skrevet 13. september 2015 Så flott! :) Hvor er bildet tatt? Ser ut som et veldig fint området Oppi skauen rett ved der jeg bor. Er ikke så veldig gira på å trene på treningssentre så jeg prøver å få litt mer sprett i kroppen ved å gå tur i skauen i bratt oppoverbakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. september 2015 #21369 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Oppi skauen rett ved der jeg bor. Er ikke så veldig gira på å trene på treningssentre så jeg prøver å få litt mer sprett i kroppen ved å gå tur i skauen i bratt oppoverbakke Og så får du nyte mer av naturen og utsikten rundt deg i tillegg, det vil du ikke oppleve så mye av innpå et treningssenter. Endret 13. september 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. september 2015 #21370 Del Skrevet 13. september 2015 Og så får du nyte mer av naturen og utsikten rundt deg i tillegg, det vil du ikke oppleve så mye av innpå et treningssenter. Og ikke minst endrer omgivelsene seg litt for hver gang og jeg kan velge musikken selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. september 2015 #21371 Del Skrevet 13. september 2015 Søt du er Også fine bilder av honeyblossoms og Ardwinna. Takk takk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. september 2015 #21372 Del Skrevet 13. september 2015 Og ikke minst endrer omgivelsene seg litt for hver gang og jeg kan velge musikken selv Sant det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 13. september 2015 #21373 Del Skrevet 13. september 2015 Oppi skauen rett ved der jeg bor. Er ikke så veldig gira på å trene på treningssentre så jeg prøver å få litt mer sprett i kroppen ved å gå tur i skauen i bratt oppoverbakke Kjempe deilig med sånne muligheter! Har selv marka rett ved, hadde senest søndagsturen der Så deilig og beroligende til sinns det er, med fri natur og omgivelser! Og godt for kroppen er det også, med ulendt terreng :D Spesielt nå om dagen, når en kan gå rundt og plukke blåbær samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2015 #21374 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Du er så fin Endret 13. september 2015 av jesuskristus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. september 2015 #21375 Del Skrevet 13. september 2015 Du er så fin Du er finere, jeg er sånn ugly but cute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. september 2015 #21376 Del Skrevet 13. september 2015 Du er finere, jeg er sånn ugly but cute Hvordan kan en være stygg men fortsatt søt? Er man søt så er man ikke stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. september 2015 #21377 Del Skrevet 13. september 2015 Hvordan kan en være stygg men fortsatt søt? Er man søt så er man ikke stygg. Det går helt fint å være begge deler. Stygg men søt, se på avataren min han er også stygg men søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. september 2015 #21378 Del Skrevet 13. september 2015 Det går helt fint å være begge deler. Stygg men søt, se på avataren min han er også stygg men søt Synes ingen av dere er stygge. Både du og Jasper Cillesen er to fine og søte mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 13. september 2015 #21379 Del Skrevet 13. september 2015 Severus, de menneskene som har fått deg til å tro at du er stygg, juger så det renner. Du er søt og har en million dollar smile. Jeg vil så gjerne at du skal tro det selv også. Se i speilet hver dag og si at du er søt, tilslutt vil du se at det faktisk er en søt jente som ser seg i speilet Smil til livet og livet vil smile til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 14. september 2015 #21380 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg er 18 da haha, men får ofte høre at jeg ser fryktelig mye yngre ut. Får håpe det holder seg til jeg blir eldre Tro meg, det er bare en fordel du har gående her. Hva synes du forresten om skjegg siden jeg tør spørre. Med vennlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg