sweety pie Skrevet 13. august 2015 #20501 Del Skrevet 13. august 2015 Mitt hår er tykt og krøllet hvis det får vokse. Kunne godt tenkt meg langt hår, men problemet er at det slettes ikke blir langt - det blir bare stort! Så jeg barberte bort alt, så meg i speilet og sa "prøv å krøll deg nå ditt møkkahår! Victory is mine!" Haha, hadde vært kult å sett deg med krøller da. Sikkert veldig kjekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 13. august 2015 #20502 Del Skrevet 13. august 2015 Haha, hadde vært kult å sett deg med krøller da. Sikkert veldig kjekk. Tro meg - det vil du bare ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. august 2015 #20503 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg hadde langt krøllete hår for noen år siden, jeg så latterlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 13. august 2015 #20504 Del Skrevet 13. august 2015 Tro meg - det vil du bare ikke Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 13. august 2015 #20505 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg hadde langt krøllete hår for noen år siden, jeg så latterlig ut Du kan jo rette håret hos frisøren, for litt lengre periode. Lurer i grunn om gutter gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. august 2015 #20506 Del Skrevet 13. august 2015 Tro meg - det vil du bare ikke Får du noe afro liknende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 13. august 2015 #20507 Del Skrevet 13. august 2015 Får du noe afro liknende? Hvis jeg bare lar det vokse blir det noe sånt til slutt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. august 2015 #20508 Del Skrevet 13. august 2015 Hvis jeg bare lar det vokse blir det noe sånt til slutt ja Hahaha jeg ser for meg at du hadde liknet på han i the 70s show om du lot det gro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. august 2015 #20509 Del Skrevet 13. august 2015 Mitt hår er tykt og krøllet hvis det får vokse. Kunne godt tenkt meg langt hår, men problemet er at det slettes ikke blir langt - det blir bare stort! Så jeg barberte bort alt, så meg i speilet og sa "prøv å krøll deg nå ditt møkkahår! Victory is mine!" Vel, har ikke det problemmet med at håret mitt blir større på grunn av krøllene, men vet at det krøller seg opp så det ikke ser ut som det har vokst mye. Også blir det naturligvis tynnere jo lengre jeg sparer det og tuppene blir flisete. Så veldig typiskt! *sukk-smiley* Men men, kanskje en dag kan jeg ha lykken med meg på "hår-veien"!? *nikke/håpefull-smiley* (smileyene vil ikke komme fram akkurat nå, derfor jeg skriver det på den måten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 13. august 2015 #20510 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg misunner virkelig håret ditt, jeg skulle gjort hva som helst for å kunne fått slikt langt hår Det er jo ikke som om det krever noen innsats. Er bare å gjøre absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. august 2015 #20511 Del Skrevet 13. august 2015 Det er jo ikke som om det krever noen innsats. Er bare å gjøre absolutt ingenting. Virkelig det du?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #20512 Del Skrevet 13. august 2015 #24graderselfie For et irriterende insekt! Trodde den krøp på telefonen min Irriterende insekt eller ikke, kjekk er du! Anonymous poster hash: db0c0...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 13. august 2015 #20513 Del Skrevet 13. august 2015 Virkelig det du?! Aye, jeg ser bare sånn ut fordi jeg sluttet å gå til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. august 2015 #20514 Del Skrevet 13. august 2015 Aye, jeg ser bare sånn ut fordi jeg sluttet å gå til frisøren. Da må du være et slags talent-under av noe slag(med tanke på håret ditt). For ikke alle kan gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 14. august 2015 #20515 Del Skrevet 14. august 2015 Bursdagsselfie. gamlis.jpg Deg har jeg sett på tv, bare endel større. Du er veldig fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 14. august 2015 #20516 Del Skrevet 14. august 2015 Da må du være et slags talent-under av noe slag(med tanke på håret ditt). For ikke alle kan gjøre det samme. Men det er jo ikke som om man kan trene håret lengre. Det kommer liksom av seg selv med tiden. Hjelper kanskje litt å roe ned på føning, farging og klipping, forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannerlig Skrevet 14. august 2015 #20517 Del Skrevet 14. august 2015 Som dette Oi, tuller ikke, men det er akkurat sånn jeg faktisk forestilte meg at du så ut:) Tøff og søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 14. august 2015 #20518 Del Skrevet 14. august 2015 Men det er jo ikke som om man kan trene håret lengre. Det kommer liksom av seg selv med tiden. Hjelper kanskje litt å roe ned på føning, farging og klipping, forsåvidt. Ja, ja... Om det hadde vært så enkelt, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 14. august 2015 #20519 Del Skrevet 14. august 2015 Ja, ja... Om det hadde vært så enkelt, du! Du får trøste deg med at jeg ustanselig får høre hvor stygt det er med menn med langt hår, og at det kommer et evig mas om klipping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 14. august 2015 #20520 Del Skrevet 14. august 2015 Du får trøste deg med at jeg ustanselig får høre hvor stygt det er med menn med langt hår, og at det kommer et evig mas om klipping. La meg se... Får du høre om det masse innpå KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg