Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Mitt hår er tykt og krøllet hvis det får vokse. Kunne godt tenkt meg langt hår, men problemet er at det slettes ikke blir langt - det blir bare stort! Så jeg barberte bort alt, så meg i speilet og sa "prøv å krøll deg nå ditt møkkahår! Victory is mine!"

Haha, hadde vært kult å sett deg med krøller da. Sikkert veldig kjekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, hadde vært kult å sett deg med krøller da. Sikkert veldig kjekk.

Tro meg - det vil du bare ikke :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde langt krøllete hår for noen år siden, jeg så latterlig ut :skratte:

Du kan jo rette håret hos frisøren, for litt lengre periode. Lurer i grunn om gutter gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg bare lar det vokse blir det noe sånt til slutt ja :laugh:

Hahaha jeg ser for meg at du hadde liknet på han i the 70s show om du lot det gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Mitt hår er tykt og krøllet hvis det får vokse. Kunne godt tenkt meg langt hår, men problemet er at det slettes ikke blir langt - det blir bare stort! Så jeg barberte bort alt, så meg i speilet og sa "prøv å krøll deg nå ditt møkkahår! Victory is mine!"

Vel, har ikke det problemmet med at håret mitt blir større på grunn av krøllene, men vet at det krøller seg opp så det ikke ser ut som det har vokst mye. Også blir det naturligvis tynnere jo lengre jeg sparer det og tuppene blir flisete. :( Så veldig typiskt! *sukk-smiley* Men men, kanskje en dag kan jeg ha lykken med meg på "hår-veien"!? *nikke/håpefull-smiley* (smileyene vil ikke komme fram akkurat nå, derfor jeg skriver det på den måten) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner virkelig håret ditt, jeg skulle gjort hva som helst for å kunne fått slikt langt hår :)

Det er jo ikke som om det krever noen innsats. Er bare å gjøre absolutt ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#24graderselfie

For et irriterende insekt! Trodde den krøp på telefonen min :ler:

Irriterende insekt eller ikke, kjekk er du! :jepp:

Anonymous poster hash: db0c0...129

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Aye, jeg ser bare sånn ut fordi jeg sluttet å gå til frisøren. :P

Da må du være et slags talent-under av noe slag(med tanke på håret ditt). For ikke alle kan gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du være et slags talent-under av noe slag(med tanke på håret ditt). For ikke alle kan gjøre det samme.

Men det er jo ikke som om man kan trene håret lengre. :P Det kommer liksom av seg selv med tiden. Hjelper kanskje litt å roe ned på føning, farging og klipping, forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som dette

Oi, tuller ikke, men det er akkurat sånn jeg faktisk forestilte meg at du så ut:)

Tøff og søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Men det er jo ikke som om man kan trene håret lengre. :P Det kommer liksom av seg selv med tiden. Hjelper kanskje litt å roe ned på føning, farging og klipping, forsåvidt.

Ja, ja... Om det hadde vært så enkelt, du! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... Om det hadde vært så enkelt, du! :jolie:

Du får trøste deg med at jeg ustanselig får høre hvor stygt det er med menn med langt hår, og at det kommer et evig mas om klipping. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Du får trøste deg med at jeg ustanselig får høre hvor stygt det er med menn med langt hår, og at det kommer et evig mas om klipping. :P

La meg se... Får du høre om det masse innpå KG? ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...