FitnessIna Skrevet 13. februar 2015 #17841 Del Skrevet 13. februar 2015 Kult hår. Thankyoou Nydelig Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. februar 2015 #17842 Del Skrevet 13. februar 2015 Du er veldig pen Fame.. Du ser liksom så varm og koselig ut Og du Ery, du må være den eneste i verden som faktisk er søt i sydvest Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. februar 2015 #17843 Del Skrevet 13. februar 2015 Thankyoou Takk! Livet er sykt bra, helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 13. februar 2015 #17844 Del Skrevet 13. februar 2015 Guten aften. Mitt siste på en stund, don't worry Hello pretty 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 13. februar 2015 #17845 Del Skrevet 13. februar 2015 (': Kjempe fin, og knall hår ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 13. februar 2015 #17846 Del Skrevet 13. februar 2015 He he siste fra meg på ei stund Enig med Arabella, veldig skjønn med smilehullene 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. februar 2015 #17847 Del Skrevet 13. februar 2015 Enig med Arabella, veldig skjønn med smilehullene 😊😊 Tusen takk til begge koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 14. februar 2015 #17848 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg lister meg inn her igjen, jeg. Med et bilde tatt i begynnelsen av januar hvis noen skulle lure på hvorfor juledekorasjonene enda henger oppe. Men jeg ser ca. slik ut fortsatt (Jeg vet at det aldri er en selvfølge siden en Stueloff alltid er i forandring ). 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 14. februar 2015 #17849 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg lister meg inn her igjen, jeg. Med et bilde tatt i begynnelsen av januar hvis noen skulle lure på hvorfor juledekorasjonene enda henger oppe. Men jeg ser ca. slik ut fortsatt (Jeg vet at det aldri er en selvfølge siden en Stueloff alltid er i forandring ). Vakre Stueloffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #17850 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg lister meg inn her igjen, jeg. Med et bilde tatt i begynnelsen av januar hvis noen skulle lure på hvorfor juledekorasjonene enda henger oppe. Men jeg ser ca. slik ut fortsatt (Jeg vet at det aldri er en selvfølge siden en Stueloff alltid er i forandring ). cruella?? Anonymous poster hash: 46c6d...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. februar 2015 #17851 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Jeg lister meg inn her igjen, jeg. Med et bilde tatt i begynnelsen av januar hvis noen skulle lure på hvorfor juledekorasjonene enda henger oppe. Men jeg ser ca. slik ut fortsatt (Jeg vet at det aldri er en selvfølge siden en Stueloff alltid er i forandring ). Så nydelig du er Og du har kjempe vakkert hår Edit: Var det du som hadde malt deg slik du så ut som en avatar en gang? Jeg husker at jeg trodde du skulle se ut som hun fra x-men Du var ihvertfall den vakreste avataren jeg har sett cruella?? Anonymous poster hash: 46c6d...379 Når skal folk lære seg å ikke sitere bilder? Endret 14. februar 2015 av Flynn Rider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #17852 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg lister meg inn her igjen, jeg. Med et bilde tatt i begynnelsen av januar hvis noen skulle lure på hvorfor juledekorasjonene enda henger oppe. Men jeg ser ca. slik ut fortsatt (Jeg vet at det aldri er en selvfølge siden en Stueloff alltid er i forandring Du er alltid like vakker. Er en fryd hver gang du legger ut bilde av deg du virker bare herlig, kreativ og super skjønn. Anonymous poster hash: cdf78...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #17853 Del Skrevet 14. februar 2015 Thankyoou Takk! Kettlebells! Anonymous poster hash: 45f56...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 14. februar 2015 #17854 Del Skrevet 14. februar 2015 Vakre Stueloffen! Takk, din skjønne rødtopp! cruella?? Anonymous poster hash: 46c6d...379 Roger, er det deg? Så nydelig du er Og du har kjempe vakkert hår Edit: Var det du som hadde malt deg slik du så ut som en avatar en gang? Jeg husker at jeg trodde du skulle se ut som hun fra x-men Du var ihvertfall den vakreste avataren jeg har sett Når skal folk lære seg å ikke sitere bilder? Takk skal du ha! Jeg har ikke sett Avatar engang, så tror det må ha vært noen andre Du er alltid like vakker. Er en fryd hver gang du legger ut bilde av deg du virker bare herlig, kreativ og super skjønn.Anonymous poster hash: cdf78...276 Nå ble jeg glad! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 14. februar 2015 #17855 Del Skrevet 14. februar 2015 Du ser ut som en luring Stueloff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 14. februar 2015 #17856 Del Skrevet 14. februar 2015 Når skal folk lære seg å ikke sitere bilder? Når skal folk lære seg at det ikke er noe problem å sitere bilder som er lasta opp på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. februar 2015 #17857 Del Skrevet 14. februar 2015 Når skal folk lære seg at det ikke er noe problem å sitere bilder som er lasta opp på forumet? Det er et problem fordi folk flest vil ikke at bildet av dem skal bli værende på forumet etter de har fjernet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. februar 2015 #17858 Del Skrevet 14. februar 2015 Det er et problem fordi folk flest vil ikke at bildet av dem skal bli værende på forumet etter de har fjernet detLaster man det opp til forumet, istedenfor en annen plass, forsvinner bildet fra sitatene også, når man velger å ta det ned selv.Dette gjelder når man har lasta det opp andre steder også, men folk vil vel ikke fjerne bilder de har på photobucket eller facebook osv, så bilder som kommer derfra, burde man ikke sitere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 14. februar 2015 #17859 Del Skrevet 14. februar 2015 Du er så søt og naturlig, med fine smilehull Når skal du bidra med bilde? Jeg har PM, btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. februar 2015 #17860 Del Skrevet 14. februar 2015 Laster man det opp til forumet, istedenfor en annen plass, forsvinner bildet fra sitatene også, når man velger å ta det ned selv. Dette gjelder når man har lasta det opp andre steder også, men folk vil vel ikke fjerne bilder de har på photobucket eller facebook osv, så bilder som kommer derfra, burde man ikke sitere. Så uansett om hele bildet vises i innlegget istedenfor bare en link så forsvinner det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg