Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er veldig pen Fame.. Du ser liksom så varm og koselig ut :Hehe:

Og du Ery, du må være den eneste i verden

som faktisk er søt i sydvest :ler:

Tusen takk :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lister meg inn her igjen, jeg. Med et bilde tatt i begynnelsen av januar hvis noen skulle lure på hvorfor juledekorasjonene enda henger oppe. Men jeg ser ca. slik ut fortsatt (Jeg vet at det aldri er en selvfølge siden en Stueloff alltid er i forandring :tongue: ).

10389712_10204653278785840_7243571029606

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lister meg inn her igjen, jeg. Med et bilde tatt i begynnelsen av januar hvis noen skulle lure på hvorfor juledekorasjonene enda henger oppe. Men jeg ser ca. slik ut fortsatt (Jeg vet at det aldri er en selvfølge siden en Stueloff alltid er i forandring :tongue: ).

Vakre Stueloffen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10389712_10204653278785840_7243571029606

cruella??

Anonymous poster hash: 46c6d...379

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Så nydelig du er :hjerte: Og du har kjempe vakkert hår :)

Edit: Var det du som hadde malt deg slik du så ut som en avatar en gang? Jeg husker at jeg trodde du skulle se ut som hun fra x-men :Knegg: Du var ihvertfall den vakreste avataren jeg har sett :)

cruella??

Når skal folk lære seg å ikke sitere bilder?

Endret av Flynn Rider
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lister meg inn her igjen, jeg. Med et bilde tatt i begynnelsen av januar hvis noen skulle lure på hvorfor juledekorasjonene enda henger oppe. Men jeg ser ca. slik ut fortsatt (Jeg vet at det aldri er en selvfølge siden en Stueloff alltid er i forandring

Du er alltid like vakker. Er en fryd hver gang du legger ut bilde av deg :) du virker bare herlig, kreativ og super skjønn.

Anonymous poster hash: cdf78...276

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakre Stueloffen!

Takk, din skjønne rødtopp! :hug:

cruella??

Roger, er det deg?

Så nydelig du er :hjerte: Og du har kjempe vakkert hår :)

Edit: Var det du som hadde malt deg slik du så ut som en avatar en gang? Jeg husker at jeg trodde du skulle se ut som hun fra x-men :Knegg: Du var ihvertfall den vakreste avataren jeg har sett :)

Takk skal du ha! Jeg har ikke sett Avatar engang, så tror det må ha vært noen andre :klo:

Du er alltid like vakker. Er en fryd hver gang du legger ut bilde av deg :) du virker bare herlig, kreativ og super skjønn.

Anonymous poster hash: cdf78...276

Nå ble jeg glad! Tusen takk! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal folk lære seg at det ikke er noe problem å sitere bilder som er lasta opp på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Når skal folk lære seg at det ikke er noe problem å sitere bilder som er lasta opp på forumet?

Det er et problem fordi folk flest vil ikke at bildet av dem skal bli værende på forumet etter de har fjernet det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et problem fordi folk flest vil ikke at bildet av dem skal bli værende på forumet etter de har fjernet det

Laster man det opp til forumet, istedenfor en annen plass, forsvinner bildet fra sitatene også, når man velger å ta det ned selv.

Dette gjelder når man har lasta det opp andre steder også, men folk vil vel ikke fjerne bilder de har på photobucket eller facebook osv, så bilder som kommer derfra, burde man ikke sitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Laster man det opp til forumet, istedenfor en annen plass, forsvinner bildet fra sitatene også, når man velger å ta det ned selv.

Dette gjelder når man har lasta det opp andre steder også, men folk vil vel ikke fjerne bilder de har på photobucket eller facebook osv, så bilder som kommer derfra, burde man ikke sitere.

Så uansett om hele bildet vises i innlegget istedenfor bare en link så forsvinner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...