Electron Skrevet 8. februar 2014 #13441 Del Skrevet 8. februar 2014 Det er utrolig mange pene folk her inne på Kvinneguiden. Det er jo helt vanlige mennesker jo! Haha Kunne ikke vært mer enig. Mange attraktive, fine og søte jenter som snoker rundt på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. februar 2014 #13442 Del Skrevet 8. februar 2014 Derfor kommer jeg ikke til å legge ut bilde. Jeg tror jeg erindrer et heftig fint puppebilde av deg…………..eller tar jeg helt feil nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2014 #13443 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg tror jeg erindrer et heftig fint puppebilde av deg…………..eller tar jeg helt feil nå? Det ligger sikkert i tråden ennå, har ikke tenkt på det på lange tider. Takk for komplimenten forresten . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 8. februar 2014 #13444 Del Skrevet 8. februar 2014 Tror jeg mangler estetikkgenet. Neppe. Du er trolig vakker på din spesielle måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. februar 2014 #13445 Del Skrevet 8. februar 2014 Neppe. Du er trolig vakker på din spesielle måte. Truly not. Og jeg ser ikke poenget med at alle må være vakre heller. Det finnes alltid motstykker, sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 8. februar 2014 #13446 Del Skrevet 8. februar 2014 Feil Hva mener du er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 8. februar 2014 #13447 Del Skrevet 8. februar 2014 Pretty Nova Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 8. februar 2014 #13448 Del Skrevet 8. februar 2014 Truly not. Og jeg ser ikke poenget med at alle må være vakre heller. Det finnes alltid motstykker, sånn er det bare.ak Akkurat. Skjønnhet er subjektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2014 #13449 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Fordi man kjeder seg bittelitt en lørdag kveld... *poff* Endret 8. februar 2014 av Calavi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. februar 2014 #13450 Del Skrevet 8. februar 2014 Akkurat. Skjønnhet er subjektivt. Ja. Men så er det folk da, som absolutt MÅ fortelle andre at de er så fine og flotte og hva har du. Som ser "noe" i absolutt alle. Jeg skjønner det ikke og syns det virker falskt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Electron Skrevet 8. februar 2014 #13451 Del Skrevet 8. februar 2014 Fordi man kjeder seg bittelitt en lørdag kveld... Så fin komode du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 8. februar 2014 #13452 Del Skrevet 8. februar 2014 Pen du også! Bra du kjedet deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2014 #13453 Del Skrevet 8. februar 2014 Så fin komode du har! Den var faktisk ikke så fin altså. Ble kjørt på dynga for et par dager siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thai clinch Skrevet 8. februar 2014 #13454 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg tror jeg erindrer et heftig fint puppebilde av deg…………..eller tar jeg helt feil nå? Ble litt nysgjerrig nå...du husker ikke sånn ca hvor det ligger i denne lange tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 8. februar 2014 #13455 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja. Men så er det folk da, som absolutt MÅ fortelle andre at de er så fine og flotte og hva har du. Som ser "noe" i absolutt alle. Jeg skjønner det ikke og syns det virker falskt. Jeg skjønner faktisk hva du mener. Men man skal lære seg å skille mellom ærlige og falske tilbakemeldinger. Jeg er klassisk pen/vakker og med et særpreg som mange ojer over seg for. Jeg klager ikke på det, men jeg har hatt problemer med å finne menn siden jeg faller for de som er litt annerledes og ikke klassisk pene. Vel. White whine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Electron Skrevet 8. februar 2014 #13456 Del Skrevet 8. februar 2014 Den var faktisk ikke så fin altså. Ble kjørt på dynga for et par dager siden. Alt har sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. februar 2014 #13457 Del Skrevet 8. februar 2014 Ble litt nysgjerrig nå...du husker ikke sånn ca hvor det ligger i denne lange tråden Nei…, men du får lete deg igjennom:) (verdt tiden, arabella har fine pupper:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thai clinch Skrevet 8. februar 2014 #13458 Del Skrevet 8. februar 2014 Nei…, men du får lete deg igjennom:) (verdt tiden, arabella har fine pupper:)) Den var slem...men sikkert fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 8. februar 2014 #13459 Del Skrevet 8. februar 2014 Bare kommenterer for å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2014 #13460 Del Skrevet 8. februar 2014 Den var slem...men sikkert fortjent Du skal få litt hjelp. Bildet ligger ikke i denne tråden . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg