Gjest TheBasics Skrevet 22. desember 2011 #921 Del Skrevet 22. desember 2011 Over en time, det burde vel holde lenge? Neei, jeg vil jo også se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. desember 2011 #922 Del Skrevet 22. desember 2011 Over en time, det burde vel holde lenge? Det holdt på ingen måte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 23. desember 2011 #923 Del Skrevet 23. desember 2011 Wo0oW Kjempepen Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 23. desember 2011 #924 Del Skrevet 23. desember 2011 Det er ikke ofte jeg drømmer om å være bundet til en totempæl, men dette er et av de tilfellene... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #925 Del Skrevet 26. desember 2011 uff, kjedelig at man skal være så kåt dagen etter fylla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2011 #926 Del Skrevet 26. desember 2011 uff, kjedelig at man skal være så kåt dagen etter fylla! om det var et forsøk på å få noen jenter til å legge ut bilde, så tror jeg du valgte feil strategi....... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #927 Del Skrevet 26. desember 2011 om det var et forsøk på å få noen jenter til å legge ut bilde, så tror jeg du valgte feil strategi....... haha var kanskje det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. desember 2011 #928 Del Skrevet 26. desember 2011 Hehe, skjønner... Jeg legger heller merke til det hvis sokkene er der jeg Men jeg har enda mindre lyst til å legge ut når jeg vet at SemperFi har et script som laster ned alle bilder som blir lagt ut her.. jeg vil ikke at mine bilder skal komme på avveie... Men du har jo sett magen min Jeg var jo faktisk den som la ut bilde først i den første (?) bildetråden hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2011 #929 Del Skrevet 26. desember 2011 hvordan vet du det? han sa det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. desember 2011 #930 Del Skrevet 26. desember 2011 han sa det selv.. ...men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2011 #931 Del Skrevet 26. desember 2011 ...men hvorfor? fordi da kan han se på alle bildene når han vil.. det virker som at han samler på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 26. desember 2011 #932 Del Skrevet 26. desember 2011 Var vel at alle slettet bildene med en gang, eller noe. Om det er sant at han har et slikt script eller ikke, vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 26. desember 2011 #933 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) fordi da kan han se på alle bildene når han vil.. det virker som at han samler på dem! Serveren sier at jeg har fått inn ny bilder, og sletter de etter 12 timer, kan velge å ta vare på de, meen det blitt for stalker ish. Så alle som tror at jeg tar vare på bildene kan slappe av, jeg tar ikke vare på bildene. Er bare at jeg går glipp av å se på folk, derfor jeg kodet enkelt skript. Edit: Har faktisk gått glipp av noen bilder for at jeg ikke har hatt tid til å se på de. Jada, mobiltelefon etc, ork sier jeg bare. Endret 26. desember 2011 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 26. desember 2011 #934 Del Skrevet 26. desember 2011 Oo Ok, det der er bare freaky, Semper. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 26. desember 2011 #935 Del Skrevet 26. desember 2011 Tatt deg så lang tid før du fant ut av at jeg er freaky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2011 #936 Del Skrevet 26. desember 2011 Oo Ok, det der er bare freaky, Semper. det er jo det jeg har prøvd å si på side opp og side ned her joooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 26. desember 2011 #937 Del Skrevet 26. desember 2011 Jepp, min mål er så skremme vekk alle kvinnene fra KG og gjøre det om til MG, manneguiden. Badabing, badabom! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2011 #938 Del Skrevet 26. desember 2011 Jepp, min mål er så skremme vekk alle kvinnene fra KG og gjøre det om til MG, manneguiden. Badabing, badabom! hohohoohoo...gode gamle minner!! Xen min døpte puppene mine nettopp det der serru! ( litt off topic, men det skal vel noe til at noen tørr å legge ut bilde nå, før vi får dette med å lagre bilder på en side litt lenger bak i tåden! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 26. desember 2011 #939 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Ja, huff. Jeg får se hvordan folk ser ut, så sletter jeg bildene. Eller nei! Jeg legger de ut på 4chan! Men det er dere som har blusset opp akkurat den biten, lol ... Endret 26. desember 2011 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. desember 2011 #940 Del Skrevet 26. desember 2011 hohohoohoo...gode gamle minner!! Xen min døpte puppene mine nettopp det der serru! Jeg håper det fulgte med en forsiktig tromming til de navnene der også. Ellers blir det bare sånn halvveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg