Rime Skrevet 22. desember 2011 #901 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) .. Endret 23. desember 2011 av Rime 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 22. desember 2011 #902 Del Skrevet 22. desember 2011 meg som indianer:) Det er ikke ofte jeg drømmer om å være bundet til en totempæl, men dette er et av de tilfellene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fin_bil Skrevet 22. desember 2011 #903 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Inatt ser jeg slik ut: Wo0oW Kjempepen Endret 22. desember 2011 av Lady Graceaga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #904 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Et par bilder til av meg; Endret 22. desember 2011 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fin_bil Skrevet 22. desember 2011 #905 Del Skrevet 22. desember 2011 Et par bilder til av meg; det er jo bare vakre mennesker her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2011 #906 Del Skrevet 22. desember 2011 Et par bilder til av meg; du imponerer igjen du!! ikke bruker du sokker i sandaler, også har du tilåmed ankelsokker når du bruker shorts! du har virkelig skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #907 Del Skrevet 22. desember 2011 du imponerer igjen du!! ikke bruker du sokker i sandaler, også har du tilåmed ankelsokker når du bruker shorts! du har virkelig skjønt det haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. desember 2011 #908 Del Skrevet 22. desember 2011 du imponerer igjen du!! ikke bruker du sokker i sandaler, også har du tilåmed ankelsokker når du bruker shorts! du har virkelig skjønt det Skikkelig harde krav på sokkebruken har jeg skjønt. Sokker kan være en dealbreaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2011 #909 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Skikkelig harde krav på sokkebruken har jeg skjønt. Sokker kan være en dealbreaker? hehe, nejda, det er jo ikke livsviktig akkuratt! men når en mann først går uten sokker i sandaler eller ankelsokker til shorts, så legger jeg lett merke til det! da blir jeg ganske glad, når jeg ser det noen flere som vil slenge ut bilder da? mynona? jeg er sååå nyskjerrig på hvordan du ser ut!! om utseende ditt matcher personligheten din (som jeg kjenner til), så er du virkelig et vakkert menneske utenpå! Endret 22. desember 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denduvet Skrevet 22. desember 2011 #910 Del Skrevet 22. desember 2011 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. desember 2011 #911 Del Skrevet 22. desember 2011 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. desember 2011 #912 Del Skrevet 22. desember 2011 hehe, nejda, det er jo ikke livsviktig akkuratt! men når en mann først går uten sokker i sandaler eller ankelsokker til shorts, så legger jeg lett merke til det! da blir jeg ganske glad, når jeg ser det noen flere som vil slenge ut bilder da? mynona? jeg er sååå nyskjerrig på hvordan du ser ut!! om utseende ditt matcher personligheten din (som jeg kjenner til), så er du virkelig et vakkert menneske utenpå! Hehe, skjønner... Jeg legger heller merke til det hvis sokkene er der jeg Men jeg har enda mindre lyst til å legge ut når jeg vet at SemperFi har et script som laster ned alle bilder som blir lagt ut her.. jeg vil ikke at mine bilder skal komme på avveie... Men du har jo sett magen min Jeg var jo faktisk den som la ut bilde først i den første (?) bildetråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2011 #913 Del Skrevet 22. desember 2011 Hehe, skjønner... Jeg legger heller merke til det hvis sokkene er der jeg Men jeg har enda mindre lyst til å legge ut når jeg vet at SemperFi har et script som laster ned alle bilder som blir lagt ut her.. jeg vil ikke at mine bilder skal komme på avveie... Men du har jo sett magen min Jeg var jo faktisk den som la ut bilde først i den første (?) bildetråden ja, jeg synes også det er dålig gjort men det var jo bra at han faktisk sa det da, så vi slipper å legge ut flere bilder... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 22. desember 2011 #914 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvis man ikke vil at bilder skal komme på avveie, bør man heller aldri legge de ut på internett. Hvis de først havner på nettet så har man jo ingen kontroll lenger, så det kom nok ikke som en overraskelse at bilder herfra blir lastet ned og lagret.. Det er derfor jeg ikke legger ut noe som identifiserer meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2011 #915 Del Skrevet 22. desember 2011 ja, det er jo sant det...facebukken får jo kontroll over alle bildene som blir lagt ut... men jeg synes det virker mer creepy når en enkelt privatperson samler på bildene fra et forum... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 22. desember 2011 #916 Del Skrevet 22. desember 2011 Hehe, skjønner... Jeg legger heller merke til det hvis sokkene er der jeg Men jeg har enda mindre lyst til å legge ut når jeg vet at SemperFi har et script som laster ned alle bilder som blir lagt ut her.. jeg vil ikke at mine bilder skal komme på avveie... Men du har jo sett magen min Jeg var jo faktisk den som la ut bilde først i den første (?) bildetråden Seriøst? Creeepy! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. desember 2011 #917 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg og synes det er creepy at en privatperson samler inn alle bildene.. Vet jo at ting som blir lagt på internett er allemannseie, men det er vel nettopp derfor så mange fjerner bildene så fort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 22. desember 2011 #918 Del Skrevet 22. desember 2011 ja, det er jo sant det...facebukken får jo kontroll over alle bildene som blir lagt ut... men jeg synes det virker mer creepy når en enkelt privatperson samler på bildene fra et forum... Jeg synes det er mye skumlere at Facebook har rettighet til å gjøre hva de vil med bilder, slik jeg har forstått det. Det tror jeg ikke folk tenker over når de legger bilder ut på Facebooksiden sin, hvem vet hvor de havner til slutt? At en enkeltperson her laster ned bilder og ser på de er nå en ting, hvis vedkommende velger å gjøre noe ulovlig med bildene, så er jo det straffbart. Hvis Facebook vil bruke bildene til sine 1 milliard brukere, eller hvor mange de har, så har de faktisk rettighetene til dem, eller? Jeg har ikke Facebook, jeg er litt usikker på akkurat det der, men jeg mener at de har rett til bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2011 #919 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg synes det er mye skumlere at Facebook har rettighet til å gjøre hva de vil med bilder, slik jeg har forstått det. Det tror jeg ikke folk tenker over når de legger bilder ut på Facebooksiden sin, hvem vet hvor de havner til slutt? At en enkeltperson her laster ned bilder og ser på de er nå en ting, hvis vedkommende velger å gjøre noe ulovlig med bildene, så er jo det straffbart. Hvis Facebook vil bruke bildene til sine 1 milliard brukere, eller hvor mange de har, så har de faktisk rettighetene til dem, eller? Jeg har ikke Facebook, jeg er litt usikker på akkurat det der, men jeg mener at de har rett til bilder. okey bra det er lov å mene forskjellige ting her til lands! hvis ikke hadde det vært et enda kjedeligere sted å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 22. desember 2011 #920 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg synes det er mye skumlere at Facebook har rettighet til å gjøre hva de vil med bilder, slik jeg har forstått det. Det har de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg