danbanan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #701 Del Skrevet 19. desember 2011 Litt av en liten selvtillitt "boost" å poste bilder her inne visst nok.. :gjeiper: Kanskje jeg ikke er klar over selv hvor "kjekk" jeg er og egentlig bare kan gå ut og kapre de damene jeg ønsker meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 19. desember 2011 #702 Del Skrevet 19. desember 2011 Danbanan my man, hva er oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #703 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Danbanan my man, hva er oppe? Oppe? Er ikke helt med deg nå? Ahh,mener whats up? Nja, ikke stort...sitter å spiser og titter litt her inne på kvinneguiden(som ser ut til å ha en del vakre kvinnelige brukere) Endret 19. desember 2011 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 19. desember 2011 #704 Del Skrevet 19. desember 2011 Ok, la bildene stå pysa. Drevet med frivillig arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mittlilleland Skrevet 19. desember 2011 #705 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Endret 20. desember 2011 av mittlilleland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #706 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Ok, la bildene stå pysa. Drevet med frivillig arbeid? Endret 19. desember 2011 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #707 Del Skrevet 19. desember 2011 Ok, la bildene stå pysa. Drevet med frivillig arbeid? Sorry, men det kan jeg ikke garantere;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. desember 2011 #708 Del Skrevet 19. desember 2011 Sorry, men det kan jeg ikke garantere;) Hehee, svaret ble endrer fort der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 19. desember 2011 #709 Del Skrevet 19. desember 2011 Hehee, svaret ble endrer fort der, ja. Fikk det akkurat ikke med meg, lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. desember 2011 #710 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Hvorfor lurer du på det? Håper ikke du tror du vet hvem jeg er? :gjeiper: Neida, ingen anelse hvem du er. Men du ser mye yngre ut på fargebildene enn på svart/hvitt bildene, så jeg er bare nysgjerrig jeg. På hvilke bilder som viser alderen din best Du ser litt skummel ut på svart/hvitt bildene og.... Endret 19. desember 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #711 Del Skrevet 19. desember 2011 Neida, ingen anelse hvem du er. Men du ser mye yngre ut på fargebildene enn på svart/hvitt bildene, så jeg er bare nysgjerrig jeg. På hvilke bilder som viser alderen din best Du ser litt skummel ut på svart/hvitt bildene og.... Jeg er samme modell som deg(hvis du er 83 modell), men blir ofte tatt for å være yngre faktisk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. desember 2011 #712 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg er samme modell som deg(hvis du er 83 modell), men blir ofte tatt for å være yngre faktisk;) hmm.. og jeg trodde du var eldre... Jeg er skikkelig dårlig på å bedømme alder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #713 Del Skrevet 19. desember 2011 hmm.. og jeg trodde du var eldre... Jeg er skikkelig dårlig på å bedømme alder.. Ok, ble du skuffa for at jeg ikke var eldre? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. desember 2011 #714 Del Skrevet 19. desember 2011 Neinei.. Selvfølgelig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 19. desember 2011 #715 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg kan ikke forstå at du kan ha dårlig selvtillit iallefall, danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #716 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg kan ikke forstå at du kan ha dårlig selvtillit iallefall, danbanan ...og jeg kan ikke forstå at mange omtrent perfekte kvinner sliter med dårlig selvtillitt, til tross for at dem får mere en nok oppmerksomhet fra menn;) Men er nok ikke så "kjekkas" som dere skal ha det til, for sjeldent jeg får særlig oppmerksomhet fra kvinner!Hender jeg blir sjekket opp på byen en sjelden gang, men thats it! Tror bildene lyver litt egentlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 19. desember 2011 #717 Del Skrevet 19. desember 2011 Danbanan har liten tiss, derfor ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 19. desember 2011 #718 Del Skrevet 19. desember 2011 Du er pen, også har du så fint spann med pinner i! Gracias Jeg er veldig glad i pinnespannet mitt, men det er dårlig med liv i det på denne årstiden. Håper på pinnedyr der til våren! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #719 Del Skrevet 19. desember 2011 Danbanan har liten tiss, derfor ^_^ Sprer du falske rykter nå da, trodde bedre om deg? :gjeiper: ..har helt normal tiss skal jeg si deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 19. desember 2011 #720 Del Skrevet 19. desember 2011 Sprer du falske rykter nå da, trodde bedre om deg? :gjeiper: ..har helt normal tiss skal jeg si deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg