sebastianen Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ateist, dog ikke en fanatisk sådan, men kjeder meg innimellom innmari om lørdagskveldene. Vurderer å prøve ulike religioner og livssyn og leve de ut med full pupp og max guffe. Så kan jeg jo komme tilbake til dere og fortelle om det er så kjedelig som vi tror??? Jaaa, go Audry goooo, hvilken vil du prøve først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audry76 Skrevet 2. desember 2011 #82 Del Skrevet 2. desember 2011 Her har jeg noen religioner du kan prøve ut: 10 rare religioner Kom gjerne med oppdatering på hvordan det går! Tror Prince Phillip bevegelsen er den som umiddelbart frister. I disse Mette Marit doku-tider kan man kanskje vurdere en norsk variant??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 2. desember 2011 Her har jeg noen religioner du kan prøve ut: 10 rare religioner Kom gjerne med oppdatering på hvordan det går! Haha, bare å velge der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 2. desember 2011 #84 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ateist, dog ikke en fanatisk sådan, men kjeder meg innimellom innmari om lørdagskveldene. Vurderer å prøve ulike religioner og livssyn og leve de ut med full pupp og max guffe. Så kan jeg jo komme tilbake til dere og fortelle om det er så kjedelig som vi tror??? Ha ha, me den innstillingen kommer du aldri til å få merkelappen "religiøs fanatiker"! Hvis ikke du forandrer innstilling, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #85 Del Skrevet 2. desember 2011 Haha, bare å velge der. takk for at du ikke gidder å fortelle meg hva du mener er forskjell på en religiøs fanatiker og en vanlig religiøs Er det så vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. desember 2011 #86 Del Skrevet 2. desember 2011 Spaghettimonsteret fortjener flere tilhengere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #87 Del Skrevet 2. desember 2011 takk for at du ikke gidder å fortelle meg hva du mener er forskjell på en religiøs fanatiker og en vanlig religiøs Er det så vanskelig? Du er fanatisk når du risikerer det verdslige for det åndelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #88 Del Skrevet 2. desember 2011 Du er fanatisk når du risikerer det verdslige for det åndelige. forklar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2011 #89 Del Skrevet 2. desember 2011 Spaghettimonsteret fortjener flere tilhengere! Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #90 Del Skrevet 3. desember 2011 Spaghettimonsteret fortjener flere tilhengere! Når man kaller spaghettimonster-religionen en parodi på religion, kan man kanskje kalle vanlig religion en parodi på virkeligheten ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. desember 2011 #91 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg tror neppe det er kjedelig å være fanatiker. Som fanatiker er man jo brennende engasjert i det man tror på, og da kjeder man seg nok ikke. Like brennende som engasjementet til religionshatere er, og av denne tråden ser det ikke ut til at de kjeder seg heller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 3. desember 2011 #92 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg tror neppe det er kjedelig å være fanatiker. Som fanatiker er man jo brennende engasjert i det man tror på, og da kjeder man seg nok ikke. Like brennende som engasjementet til religionshatere er, og av denne tråden ser det ikke ut til at de kjeder seg heller..? Hei hei hei, denne tråden kan være artig uten at man er religionshater. Jeg hater verken religion eller religiøse, men jeg syntes fanatikere er skumle dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 3. desember 2011 #93 Del Skrevet 3. desember 2011 takk for at du ikke gidder å fortelle meg hva du mener er forskjell på en religiøs fanatiker og en vanlig religiøs Er det så vanskelig? Gah, snakk om gnagsår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 3. desember 2011 #94 Del Skrevet 3. desember 2011 ... men siden du er en slik ivrig arbeidende (utad) guds tjener rykker du oppover i hierarkiet selv om du har en hangar full av skjeletter i kjølevannet. Når du angrer og gjør bot og blir overivrig så er det bare det overivrige ytre resten av menigheten ser og de ser bror Peder som stadig blir mer religiøs og troende og nærere Gud. De ser ikke sporet av misbrukte gutter, ihjelbanket kone (gjerne i fylla) eller de 15 elskerinnene i 8 forskjellige sogn i bakgrunnen. I motsetning til xen min er mulla Taliban her langt mer bekymret for sin sjel enn min. Han tror jo at han til syvende og sist må stå til ansvar for alt han har gjort, mens jeg kan i teorien konvertere og angre i siste liten og få full syndeforlatelse. All synd forsvinner fordi jeg ikke visste bedre. Jeg liker den tilnærmingen bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 3. desember 2011 #95 Del Skrevet 3. desember 2011 Gah, snakk om gnagsår! Hva feiler det med deg da? stått opp med feil ben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. desember 2011 #96 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei hei hei, denne tråden kan være artig uten at man er religionshater. Jeg hater verken religion eller religiøse, men jeg syntes fanatikere er skumle dyr. Skråblikk og generaliseringer, Vampen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå