Gå til innhold

Singel i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje vi burde laget en egen Kino-tråd i stedet for bare å ha trådkapret denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente jo at du skulle gjøre det. Ditt nick er jo kjent. Folk vil trykke seg inn på tråden osv.

Skrevet

Argh .. eller la vær ... men ok, we'll try.

• 3 måneder senere...
Skrevet

hva skjer med single i Bergen, møtes de eller er det bare prat? Se på kino er jo kjekt, men ikke så lett å bli kjent om man ikke møtes før og etter..

Skrevet

What the fudge, disser du kinoturene våre? Forøvrig har man stort sett mast etterpå. Ikke at vi har vært på kino så mange ganger, hehe.

Skrevet

please ikke spis meg så du hadde slukt noen KGere, skummelt!

Skrevet

Jeg er troendes til litt av hvert.

Skrevet

Enda større grunn til å spise litt.

Skrevet

shit, tror det er best jeg hopper i sleden og flyr avgårde

Skrevet

hva skjer med single i Bergen, møtes de eller er det bare prat? Se på kino er jo kjekt, men ikke så lett å bli kjent om man ikke møtes før og etter..

Dårlig å disse noe du ikke har vært med på.

Har vært litt lite av det i det siste ja. Men en av de som var med hver gang har flytta, jeg har sett fotball, jobbet og hatt eksamener. Og de andre har tydeligvis bare slacket!

Skrevet

ja ikke alltid så lett å få tid til alt. Var det en som var med på alt og så flytta og da rakna neste alt, ikke bra...

er du en som ser alt av fotball?

Skrevet

Har ikke TM flytta?

Jeg ser ikke alt av fotball.

Skrevet

de er sikkert bare på juleferie

kjenner en som ser på absolutt alt av fotball utenom damefotball da. Holder med em og vm for meg

Skrevet

CL har ofte høyere kvalitet enn EM og VM.

Skrevet

CL har ofte høyere kvalitet enn EM og VM.

Ja vet, men for det

Har denne TM levert inn flyttemelding eller har Stilfen slukt´n rått og brutalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...