AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg skal ha et møte med gruppa mi på jobben neste uke og tenkte å arrangere en høytidelig og morsom "julestafett". Bare for å ha det litt gøy før jul, og å gjøre noe annet enn å sitte og spise pepperkaker og drikke gløgg, liksom. Det jeg har tenkt ut så langt er å lage julelenker (til en viss lengde), drikke en julebrus så fort som mulig, spise 10 pepperkaker. Mere?? Noen kreative julesjeler her som kan hjelpe meg med andre morsomme stasjoner på en slik stafett?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Del Skrevet 1. desember 2011 Hehe, jeg mente selvfølgelig uhøytidelig julestafett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 1. desember 2011 #3 Del Skrevet 1. desember 2011 man kan gjøre mye med en klementin. F.eks skrelle lengst mulig remse (og trekke fra sekunder på stafetten med antall cm med klementinskallremse). Samme med seigmenn, om å gjøre å strekke en seigmann lengst uten at den revner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. desember 2011 #4 Del Skrevet 1. desember 2011 Ah, genialt Akkurat sånne forslag jeg var ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå