Gå til innhold

La Traviatas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dakar Brage :troest:

Masse ((((((((((bli frisk vibber))))))))) kommer Brages vei.

:klem:

Skrevet (endret)

Åååh, jeg er så sliten og trøtt og sulten i kveld!

Har vært i Oslo og truffet to venninner, spist tapas og gått på kino. Vi så "The constant gardener", den var kjempebra og veldig gripende med masse flott afrikansk natur og slemme legemiddelfimaer¨! :fy_fy:

Kjente at jeg ble så sulten utover kvelden, og kvalmen kom tilbake igjen, det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å hive meg over brødfjøla, og stakkars mannen som prøvde å føre en samtale med meg samtidig - det var jeg ikke helt i humør til!

Brage har sovet masse i hele dag, han har fortsatt rundt 40 i feber, og i morgen skal jeg ringe helsestasjonen og legen for å høre litt.

Hadde litt dårlig samvittighet for å dra fra ham i kveld, men før jeg skulle avgårde lå han og sov i fanget mitt kjempelenge, og jeg bare satt og strøk ham og roet ham ned når han ynket seg...

I morgen er det jeg som skal være hjemme med ham, har tatt med meg jobb hjem og skal få gjort litt i huset også.

Nightie night! :sove:

Endret av La Traviata
Skrevet

Sov god du.

Du er ikke noen hysterisk mor selv om du ringer legen i morgen.

Jeg hadde sikkert gjort det i dag jeg, siden han har hatt feber et par dager på forhånd også.

Lykke til da, og mange bli-frisk-:klem: til Brage

Skrevet

Hei Chiquita og Soul! :klem:

Brage er så godt som feberfri i dag! :-D

Han hadde 37,3, og er veldig kvikk og aktiv igjen, men hadde ikke noe særlig lyst på frokost, fikk i seg litt brød bare og drakk litt vann.

Men det er en helt annen gutt vi har i dag!

Mørkt og trist ute, skikkelig høstvær...

Og jeg var kvalm helt til jeg fikk i meg frokost, nå har jeg "bare" vondt i hodet... :roll:

God fredag til dere som er innom! :klem:

Skrevet

Så flott at Brage er nesten frisk igjen. :tommel:

Håper du blir kvitt hodepinen din også da. :troest:

Ha en fin helg vennen.

Skrevet

Så bra at Brage er feberfri! Gi dagen et par timer, så blir den nok lys og fin!

Skrevet

Kjempefint at Brage er bedre da! :) Kjedelig med hodepine...men kvalme er vel nesten enda verre. Håper du føler deg piggere utover dagen. :klem:

Ha en fin helg La Traviata!

Skrevet

Takk for det, Heidi76, Peony og Soul! :klem:

Føler meg bedre nå! Har spist opp resten av eplekaka fra bursdagen til Brage - nam nam! :sikle:

Nå har Brage sovna, og jeg sitter her ved PC´en med en kaffekopp og prøver å jobbe litt.

Driver og aligner masse sekvenser - kjempefestlig!! :hoho: :hoho:

Og så KG´er jeg litt innimellom...

Etterpå skal jeg gå over gulvene og rydde kjøkkenet, og kanskje lese mer i boka jeg holder på med - "Doppler" av Erlend Loe. Den er morsom! :ler:

Skrevet

Nå er tempen hans oppe i 40 igjen. skal en tur til legen og få undersøkt ham nå!

Skrevet

Hei Soul! :klem:

Takk for at du bryr deg!

Det gikk forsåvidt greit hos legen. Han har en eller annet virusinfeksjon fant de ut - og siden han har hatt grønnaktig avføring i dag gjettet legen på et magevirus. Ellers er det visst noe halsvirus som går, men Brage hoster jo ikke, og legen så ned i halsen og han var bare litt rød der. Han kjente på ham og lyttet på ham, så i ørene osv men det var ingenting unormalt der.

Så nå sover han igjen, han var jo kjempetrøtt etter legebesøket, og jeg venter mannen hjem om en halv time!

Håper han kommer seg i løpet av helga - jeg synes det er så trist å se ham sånn! Det skjærer i mammahjertet mitt... :grine:

Skrevet

Så bra at det var "bare" et virus. Men jeg vet hvor ille det er med syke barn. Blir så utrolig trist og bekymret hver gang Torstein er syk. Gi Brage paracet og masse drikke, og en god bedring :klem: fra oss.

:kose:

Skrevet

Takk monja, han drikker heldigvis mye, og ellers bare sløver han. Det er så rart å se ham sånn helt apatisk! :overrasket:

Vi ser det an i helga. Hvis han ikke blir bedre eller får andre symptomer (hoste etc.) skulle vi ta kontakt med legen igjen.

Han fikk Paracet og la seg kjempetidlig i kveld, og vi har spist deilige fylte pannekaker og kost oss med Nytt på Nytt!

Jeg har lyst på litt annen kos også... :humpe:;)

Skrevet

:klem: God bedring klem til Brage.

Håper han kommer seg i løpet av helga!

Skrevet

God bedring klem til Brage :klem:

Skrevet

Ble det noe kos på deg? :ler:

Det ble det på meg :rodme::sjarmor:

Fylte pannekaker? Hvordan lager du det?

Håper Brage er bedre idag. Og at dere får en fin lørdag såklabert.

:kose:

Skrevet
Ble det noe kos på deg? :ler:

Tja... :sjenert:

Jeg gikk og la meg og spurte mannen om han hadde lyst til å legge seg også, og joda, han skulle komme snart.

Men innen han kom så hadde jeg sovna! :sove:

Vi får ta det igjen i kveld! :sjarmor:

Brage hadde 37,6 i dag, så det går nok rette veien. Men han er ikke i noe særlig humør - bare sutrer. Matlysten er bedre, i stad spiste han masse grøt! :klappe:

Takk for hilsener, iingvild, Lille Ballerina og monja! :kose:

Og for et helgevær vi har! :sur:

Det bare regner og er surt og ekkelt. Skikkelig innevær! Mannen er avgårde nå og kjøper maling så vi kan få begynt å male rommet til Brage!

D.v.s. jeg skal ikke male da!

I morgen får vi kanskje besøk av Brages farmor og farfar hvis gutten er i bedre form. Da skal vi fortelle om den nye "bolla i ovnen"! :ler:

GOOOOD HELG til dere som stikker innom! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...