Charmina Skrevet 23. oktober 2005 #1621 Skrevet 23. oktober 2005 Snø Kjekt å lese at gutten har kost seg - og jeg regner med at du foreviget sjokoladefjeset Ha en god natt vennen
Peony Skrevet 24. oktober 2005 #1622 Skrevet 24. oktober 2005 Fikk ikke kommet innom her i går, så jeg må få komme med en litt sen gratulasjon: Gratulerer med 1-årsdagen, Brage!! Høres ut som om du hadde en kjempefin morgen med mammaen og pappaen din i går, med flotte gaver, og nye gastronomiske opplevelser! Gleder meg til å høre mer om selskapet ditt!
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #1623 Skrevet 24. oktober 2005 Hei La Traviata. Tenker du var sliten i går ja men en hel helg med bursdagsfeiring. Håper du har noen flere morsomme bilder av Brage du vil dele med oss. Han er så skjønn den gutten din. Ha en fin dag.
Fibonacci Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #1624 Skrevet 24. oktober 2005 Hei Charmina, Peony og Heidi! Det kommer flere bilder av bursdagsgutten! Men det var nok faren min som tok flest bilder i går! Og han videofilma masse også, bra det for vi fikk ikke tid til det i det hele tatt! Snøen la seg ikke Charmina, men ååh, så fascinert Brage var av det hvite som kom ned fra himmelen! I dag morges var det 5 minusgrader hos oss... Brrrr!! Hadde time hos fysioterapeuten på helsestasjonen kvart over 8, så klokka ble over 9 før vi var på plass i barnehagen og nærmere halv 10 før jeg var på jobb... Men jeg var veldig effektiv når jeg først kom i gang på labben! Var mer kvalm i dag morges, merka litt lite i helga så jeg ble litt bekymra, men det ser jo ut til at hormonene fortsatt herjer litt nå og da. Tenkte litt på tidlig UL i går, det hadde vært godt å bare få vite om alt er i orden. Har ikke hatt noen blødninger eller noe sånt, men føler meg til tider veldig lite gravid! Men jeg sammenligner jo hele tiden med forrige svangerskap, hvor jeg var såååå kvalm og dårlig, og bare lå rett ut og ikke orket NOE de første månedene! Er glad for at formen er bedre denne gangen, så lenge den lille spiren min har det bra. God mandag!
Mitzi Skrevet 24. oktober 2005 #1625 Skrevet 24. oktober 2005 Hei! Er det ikke underlig hvordan man bekymrer seg for den minste ting når man er gravid? Symtomene kom og gikk hos meg også, og til slutt måtte jeg bestille meg en UL for å få ro i sjela. Alt var jo bare fint - og nå er jeg kvalm som bare det! Orker ikke gjøre noe som helst, bare ligger og synes synd på meg selv... Men, grunnen til at jeg er innom er for å gratuler godgutten med 1-års dagen!!! Så stort! Gi ham en kjempeklem fra meg.
Soul Skrevet 24. oktober 2005 #1626 Skrevet 24. oktober 2005 Gratulerer med dagen til Brage på etterskudd! Var fem minus her også i dag..grøss. Blir like sjokkert over kulda hver høst/vinter jeg. Ha en fin dag videre La Traviata!
Lille Ballerina Skrevet 24. oktober 2005 #1627 Skrevet 24. oktober 2005 Innom og oppdaterer meg Kveldsklem til deg Herlig å lese om deg og gutten din. Han er virkelig nydelig!
-TeddyToria- Skrevet 25. oktober 2005 #1628 Skrevet 25. oktober 2005 Litt sent ute...men GRATULERER så MYE med 1 åringen BRAGE!!! Håper dere hadde en kjempefin dag på søndag alle sammen! Og ellers, hvordan er formen?
Fibonacci Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #1629 Skrevet 25. oktober 2005 Takk for hilsener, Mitzi, Soul og Lille Ballerina! For et snøkaos det var i dag! På vei til barnahge og jobb så jeg flere biler som hadde kjørt av veien, vi fikk på vinterdekkene i går så det gikk heldigvis bra å kjøre! Trodde ikke det skulle komme sååå store mengder! Men det holder seg nok ikke! Var ganske kvalm i dag, men etter lunsj ble det bedre.
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #1630 Skrevet 25. oktober 2005 Fikk bare litt sludd vi i morgentimene som heldigvis ikke har lagt seg. Skal skifte til vinterdekk i dag. Samme kaoset på østlandet hvert år når snøen kommer.
Gjest Madden Skrevet 26. oktober 2005 #1632 Skrevet 26. oktober 2005 Så flott at dere hadde sånn fin feiring!!! Er så kjekt å lese her inne...du skriver så flott om hverdagen din...føler nesten at jeg kjenner deg godt jeg etterhvert! Skjønner innmari godt følelsene dine ang. svake/sterke symptomer...men det gjør sikkert alle som har vært gravid! Tenker på deg! Godt å høre at du har det bra og at du fortsatt er kvalm!
Charmina Skrevet 26. oktober 2005 #1633 Skrevet 26. oktober 2005 Innom med en super klem til snuppeluppa mi! Hvordan har du det? Er snøen forsvunnet eller er det hvitt hos dere ennå? Her er det bare regn, men det er greit!For snø er liksom ikke min greie bortsett fra til jul da for da er det jo bare kos! Håper formen ikke er så værst , ta vare på deg selv! Kjempeklem fra Charmina
Fibonacci Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #1634 Skrevet 26. oktober 2005 Takk for hilsener, Heidi76, Lille Ballerina, Madden og Charmina! Snøen er i ferd med å smelte bort nå. Rene påskestemningen med blå himmel, sol som varmer og snø som renner og drypper. Måtte hente Brage i barnehagen i stad, for han hadde 39,4 i feber stakkar! Han var ikke spesielt varm i morges, men det kommer gjerne fort når det først kommer. Han er ikke forkjøla, og har ikke noe utslett, så jeg lurer veldig på hva det kan være. Kanskje den 4. barnesykdommen... Han var så slapp og trøtt, han sovna mens jeg kledde på ham! Stakkars liten, føler meg så hjelpeløs når han er sånn. Nå sover han, og jeg skal benytte sjansen til å få unna litt klesvask! Hadde kjempevondt i hodet i dag morges, men det er bedre nå. Ellers holder jeg kvalmen i sjakk med spising titt og ofte...
iingvild Skrevet 26. oktober 2005 #1635 Skrevet 26. oktober 2005 Hei, håper Brage blir kvikk igjen snart. Ikke moro å ha et sykt barn nei, men det går jo over. Stor klem!
Fibonacci Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #1636 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Takk for det, iingvild! Her kommer noen flere bilder fra bursdagen! Men det berømte sjokoladefjeset var det faren min som knipsa, så vi får nøye oss med disse så lenge: Med krone på hodet, venter på kake! Ballonger er fine å gnage på! Det er søsteren min som har strikka vesten han har på seg! Hun hadde også strikka en tykk, god genser til ham i bursdagsgave, og mamma hadde strikka en nydelig kofte! Andre ting han fikk i gave: H.C. Andersen eventyrbøker Sangbok Pekebøker Badebok Klær Babylego CD med Thorbjørn Egner-sanger Den CD´en er veldig populær forresten! Han står og danser til sangene! Endret 26. oktober 2005 av La Traviata
-TeddyToria- Skrevet 26. oktober 2005 #1637 Skrevet 26. oktober 2005 Alltid like koselig å titte innom her... Men det var jo kjedelig at lille Brage skulle bli så tufs da! Heldigvis går det ofte fort over igjen! Brage er jo bare en liten hjerteknuser - ingen tvil om det!!!
monja Skrevet 26. oktober 2005 #1638 Skrevet 26. oktober 2005 Huff da, håper Brage blir fort frisk igjen. Ikke gøy når febern melder seg Men du så herlige bilder av en alldeles nydelig gutt!!!! Svangerskaps"symptomene" var veldig opp og ned hos meg og, og jeg var knallnervøs hele tiden. Forstår godt at du tenker på tidlig UL. Men det går nok bra skal du se
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #1639 Skrevet 27. oktober 2005 Stor til Orkideen og Monja for godord om gullungen min! Han hadde 39,5 i feber i dag morges, og mannen er hjemme med ham i dag, så får jeg være hjemme i morgen. Han skulle egentlig på 1-års kontroll og få vaksine i dag, men det må utsettes! Sitter på jobb og lurer på hvordan gullet mitt har det...
Soul Skrevet 27. oktober 2005 #1640 Skrevet 27. oktober 2005 Så mange nydelige bilder av Brage! Han er rett og slett skikkelig skjønn (og sikkert enda godere i virkeligheten). :-D Fortsatt god bedring til lille Brage også håper jeg at du får en ålreit dag selvom godgutten er syk!
Fremhevede innlegg