Fibonacci Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1521 Skrevet 14. oktober 2005 Heidi76 og April: Litt tidlig å si om jeg tror det er gutt eller jente ennå... Hva tror dere da? Lurer på når jeg skal fortelle det til foreldrene mine og svigers. Og resten av den nære familien! Klarte ikke å holde meg i stad når jeg SMS´et med kusina til mannen som venter tvillinger i januar. Hun er den første som har fått vite det, utenom dere da! Jeg har jo mest lyst til å rope det ut til hele verden!! Brage tok et lite skritt i går! Han slapp taket i bordkanten, tok et lite steg og tok tak i sofaen! og var veldig stolt av seg selv! han har også begynt med et annet kunststykke: å stå og klappe! Har nesten ikke sett ham klappe før, selv om vi har prøvd å lære ham det i evigheter. Og nå både står han rett og opp ned på gulvet OG klapper i hendene! For en tussete mamma jeg er som blir sååå ivrig av sånne ting! :grine2: God helg folkens!
Moonchild Skrevet 14. oktober 2005 #1522 Skrevet 14. oktober 2005 Så gøy! Gratulerer, gratulerer! Blir morsomt å følge med på deg fremover!
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2005 #1523 Skrevet 14. oktober 2005 Du hørest ut som en høyst NORMAL tussete mamma. Flinke Brage-gutten. Ikke lenge før han løper rundt i huset nå.
Charmina Skrevet 14. oktober 2005 #1524 Skrevet 14. oktober 2005 Bare innom med en til den vordende mammaen
Nanella Skrevet 14. oktober 2005 #1525 Skrevet 14. oktober 2005 Maren har også begynt å stå alene og klappe! Da er det nesten så hennes mor blir rørt til tårer så du er absolutt ikke alene om å være tussete mamma Og snart blir du tussete mamma til to! Jeg må bare smile jeg. Dette er gøy!
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 #1526 Skrevet 14. oktober 2005 Åhhhhhhhhhhhhhhhh! Du er GRAVID!!! Så fantastisk!!! (måtte litt tårer med her også ja... ) Nei, dra meg baklengs ned i fuglekassa - nå ble jeg helt satt ut, i positiv forstand altså...men dette var bare...
Susanna Skrevet 14. oktober 2005 #1527 Skrevet 14. oktober 2005 Åhhhhhhhhhhhhhhhh! Du er GRAVID!!! Så fantastisk!!! (måtte litt tårer med her også ja... ) Nei, dra meg baklengs ned i fuglekassa - nå ble jeg helt satt ut, i positiv forstand altså...men dette var bare... ← Signerer dette innlegget til Orkidèen jeg! Det sier vel igrunnen alt, for det er bare så fantastisk!!
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #1528 Skrevet 14. oktober 2005 Ville bare titte innom og si: Gratulerer så mye med spiren i magen! :-D
Fru Biscuit Skrevet 14. oktober 2005 #1529 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg skjønner at jeg har gått glipp av mye spenning her inne!!! Gratulerer så mye, La Traviata! Dette var ordentlig hyggelige nyheter Tenk at du har en bittebitte liten baby i magen! Heldig du For meg nærmer det seg IKM, men vi får se. Har ikke kjent noe særlig symptomer denne uka, selv om det var en del forrige uke. Gleder meg til å følge med deg videre!
Siam Skrevet 14. oktober 2005 #1530 Skrevet 14. oktober 2005 Gratulerer så mye!! Jeg får følge med på hvordan det er for deg å få barn såpass tett, for det er det vi har planer om enn så lenge. Håper du får et flott og ukomplisert svangerskap!
Fibonacci Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1531 Skrevet 14. oktober 2005 Hei og hopp Moonchild, Heidi76, Charmina, Silje, Orkideen, Susanna, Linck og fru Biscuit! Nå tok jeg akkurat en av de digitale CB-testene, og den viste så flott etter en liten stund Gravid! Det er noen inne i magen min! I stad var jeg og Brage innom hos mamma og pappa for å mate katten deres siden de bortreist i helga! Brage krabba etter den i turbofart og katta løp ut og var et h****** å få inn igjen! Den syntes nok B var litt voldsom! Lot være å tømme kattedoen siden jeg jo er gravid! Men det vet jo ikke foreldrene mine ennå! Mannen får være med i morgen og tømme doen så jeg slipper å utsette meg toksoplasmose. Og så har jeg kjøpt folat, og spist både frukt og grønt i dag. Gravid og flink. I kveld skal vi bare kose oss og slappe av. I morgen får vi besøk av en venninne som skal sitte barnevakt for Brage mens vi er på kino og ser Charlie og sjokoladefabrikken (endelig!) Vi spiser taco alle sammen her først, og så drar vi og ser film, og så overnatter hun til søndag og kanskje vi drar en tur til Drøbak sentrum eller et annet sted, det er jo meldt så fint vær! Setter stor pris på alle hilsenene dere har lagt igjen. Det varmer!
Gjest Madden Skrevet 14. oktober 2005 #1532 Skrevet 14. oktober 2005 Må bare gratulere her inne også! Har vært så sløv jeg siste dagene...ikke vært inne og sjekket noe...ser jo nå at det har vært ulidelig spennende de sist døgnene da med uregjerlige hender på do og tester som tuller! Herlig at det klaffet så flott da! Og så satser jeg på at det babystøvet du slengte ut i den andre boka kanskje kan lande i nærheten av meg?! God fra Madden
Fibonacci Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1533 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Å, det er da mer enn nok babystøv å ta av! Her kommer en dæsj til! Endret 14. oktober 2005 av La Traviata
Gjest Madden Skrevet 15. oktober 2005 #1535 Skrevet 15. oktober 2005 Tusen takk for at du er så god!!! Trengte en oppmuntring ja!!
monja Skrevet 15. oktober 2005 #1536 Skrevet 15. oktober 2005 Åh, det er tydelig at jeg ikke har vært her inne på noen dager! Gratulerer masse med baby i magen! Så herlig......
iingvild Skrevet 15. oktober 2005 #1537 Skrevet 15. oktober 2005 Hei! Gratulerer så masse med den store nyheten om den nye lille spiren. Stor lørdags
-TeddyToria- Skrevet 15. oktober 2005 #1538 Skrevet 15. oktober 2005 Lørdags- til gravide, lille du...
Fibonacci Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #1539 Skrevet 15. oktober 2005 Mrs. Potter, Madden, Monja, iingvild og Orkideen: I dag har jeg skikkelig hodepine Men jeg fikk massasje av mannen, og det hjalp litt! Kjenner meg litt kvalm også, men det hjelper å spise (hehe, burde vel passe meg så jeg ikke legger på meg for mye allerede!) Nå har jeg pusla rundt i huset og lekt husmor mens Brage sover. Rydda kjøkkenet og satt i gang klesvask, og håper jeg rekker å ta over gulvene før han våkner igjen (Sånn engangsvåtmopp er bare helt genialt!) Venninna vår kommer kl 5 og så skal vi spise taco før vi drar avgårde på kino! Nam-nam! Det føles fortsatt litt uvirkelig at jeg er gravid! Må minne meg selv på det liksom... men nå har jeg tatt 4 tester siden torsdag, og alle sier det samme! :grine2: God lørdag!
April Skrevet 15. oktober 2005 #1540 Skrevet 15. oktober 2005 Skjønner godt at det er uvirkelig ja!! Men gud, så moro det er Håper formen blir fin fremover. Hjelper nok å spise litt regelmessig, både for hodet og kvlamen sin del. Ha en kjempe koselig lørdagskveld, med taco og kino Klem
Fremhevede innlegg