Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1461 Skrevet 12. oktober 2005 Utålmodige, jenter? Beklager å måtte skuffe dere, men jeg venter til i morgen. Ser liksom ikke for meg at den skal slå ut for fullt i kveld når den var negativ i går morges! Har kjøpt 2 CB-tester (vanlige, vurderte de digitale, men de var så uvante). Ganske ømme pupper i kveld! Og "støl" i magen. Ingen tegn til tanta, ikke noe annet enn fargeløs utflod! Og fryktelig sliten og vondt i ryggen. Har vært en lang dag. Først jobb, så en handletur, så henting i barnehagen, en rask tur hjem for å få i oss litt mat, så kjøre til babysvømminga (plukke opp mannen på veien) og være en halvtime i bassenget, Brage helt turbo i garderoben og krabba i retning dusjene hele tida, så innom foreldrene mine som drar til Bergen i morgen for å besøke broren min og familien hans med en gave til hver av niesene mine, så hjem og mate og legge Brage, og deretter en enkel middag (posesuppe) og fotball på TV (som jeg ikke gidder å se på). Puh! Liten sjanse for at jeg får gjort noe mer i kveld! Skal slenge meg på sofaen etterpå og bare hvile ryggen og bekkenet. Lover å oppdatere når jeg har testa i morgen assa! Det er så artig at dere "heier" på meg! Jeg er spent selv såklart... blir nok litt skuffa hvis den er negativ, for nå har jeg innstlit meg på det. Rart det der! Tudelu!
Susanna Skrevet 12. oktober 2005 #1462 Skrevet 12. oktober 2005 puh...for en dag da! Blir jo svett bare av å lese om dagen din jeg!! Åååå, det er så spennende med den testingen!! Det hadde vært så koselig om det er en liten baby inne magen din..! Dersom det viser seg at den er negativ i morgen også, så skjønner jeg godt om du blir skuffet, men kanskje det da bare er på tide å begynne prøvingen for alvor!? (selv om jeg synes det er litt rart om det ikke er noen baby der inne.. Du har jo så utrolig med symptomer jooo!! *håpehåpe* ) Bare pass på å få hvilt deg masse nå da du! Må passe på deg selv også! Kommer selvfølgelig innom hos deg i morgen for å sjekke hvordan det står til!! Natta vennen!! (ps. har du fått sett den 3. episoden av fruene?? Åååå, det er så spennende fortiden!! )
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1463 Skrevet 12. oktober 2005 Nå skjedde det nettopp noe rart. Jeg gikk på do. Og så var det liksom som om armen min bare begynte å leve av seg selv. Den tok tak i en test og så bare testet jeg. Men jeg ble ikke akkurat noe klokere av det! :klø: ClearBlue er ikke sånn som jeg husker den! Den vannrette streken var dobbelt prikkete. Og så kom det fram noen prikker der den vannrette skal være. Noen få bare. Skyggestrek sikkert... Makan til dårlig viljestyrke, jeg SA jo at jeg skulle vente til i morgen! Og nå har jeg kasta bort en test allerede! Har en til da. Den kommer nok i bruk fortere enn planlagt den også
Peony Skrevet 12. oktober 2005 #1464 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg vet ikke hva den testen betyr, men jeg er veldig spent altså!
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1465 Skrevet 12. oktober 2005 Ja, neimen om jeg vet jeg heller Peony! Vi posta visst likt, Susanna! Holder på å laste ned fruene nå..
Susanna Skrevet 12. oktober 2005 #1466 Skrevet 12. oktober 2005 Du altså!! Måtte skratte høyt av den lite dresserte hånden din altså!! Hmm.. ja jeg vet de har forandret på testene sine.. Men en skyggestrek?? I det vinduet som skal vise strek for positiv test? Jeg har prøvd den digitale (3 pk. , faktisk billigere enn en 2 pk. med de vanlige CB, og kjempe enkle å bruke ) Jeg heier videre jeg!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1467 Skrevet 12. oktober 2005 :klø: Nei, ble ikke så veldig mye klokere av den testen... Du får ta en ny i morgen tidlig.
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1468 Skrevet 12. oktober 2005 Ja, vet ikke om det kan kalles skyggestrek, det var tre tydelige prikker loddrett etter hverandre over den vannrette streken i testvinduet (ikke kontrollvinduet). De var blå. Men siden jeg ikke vet hvordan det skal se ut, så er jeg jo like langt! Nå går jeg og legger meg i protest!!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1469 Skrevet 12. oktober 2005 Natti natt og sov godt. Har en sterk følelse av at det er noe på gang her ja.
Susanna Skrevet 12. oktober 2005 #1470 Skrevet 12. oktober 2005 Har en sterk følelse av at det er noe på gang her ja. ← Jeg også!!
-TeddyToria- Skrevet 12. oktober 2005 #1471 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Noen ganger så tester man så positivt at den vannrette linjen blir prikkete, fordi fargestoffene tas av den loddrette (positive) streken. Det skal altså bli et kryss, både i det store og de lille vinduet... Her er min CB-test fra i sommer: Det synes kanskje ikke så godt, men linjene var mer stiplet enn hele... Tror jeg er like gira som armen din jeg! Endret 12. oktober 2005 av Orkidéen
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #1472 Skrevet 13. oktober 2005 Dag 32 Brage våkna kl 3 i natt og hylgrein, men roa seg ganske fort. Kanskje han drømte noe? Men jeg er sååå trøtt i dag (som vanlig!)... Det kan hende det er noe på gang, Peony, Heidi76, Susanna og Orkideen! Men det kan faktisk hende det fortsatt er litt for tidlig å teste. Det er fortsatt ikke 14 dager siden den gangen vi "glemte" oss, så da tester jeg på nytt på fredag eller lørdag (må ikke bruke opp den andre testen med en gang...). Så fin testen din var Orkideen! Takk for forklaringen. Ble både den vannrette og loddrette stripa stiplet? Jeg kunne ikke se noe om det i bruksanvisningen... :klø: Ellers så er jeg litt sur på svigerfamilien som ikke kommer i Brages 1-årsdag! De bor 1,5 time unna. Det er vel ikke sååå langt??? Søsteren min kommer jo helt fra Trondheim den helga... Svigers er på ferie og kommer ikke hjem før søndag kveld den 23., så de er vel "tilgitt". Men tante, onkel, fetter og kusine kunne vel tatt en tur vel...? Men det passa visst ikke...
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #1473 Skrevet 13. oktober 2005 Hva, skal du ikke teste i dag alikvel!!!! Du må jo skjønne at vi holder på å dø av nyskjerrighet her!!!! Håper du får en fin dag.
Susanna Skrevet 13. oktober 2005 #1474 Skrevet 13. oktober 2005 ikke teste i dag??! Ja vi døøøør av nyskjerrighet Så kjipt med svigers da.. Skjønner godt at du ble skuffet jeg.. Det hadde jeg også blitt ja! Men resten av svigerfamilien kunne godt ha tatt seg en tur ja! Uff, det er så kjedelig at du er så plaget med bekkenet, skjønner deg kjempe godt.. Det er helt forferdelig!! Sender over verdens største knipe i din retning! Håper dagen din ikke blir så verst!!
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #1475 Skrevet 13. oktober 2005 Takk takk heidi76 og Susanna! Bekkenet mitt er ikke så verst i dag! Ennå da får jeg vel si... Ja, dere får smøre dere med tålmodighet, for jeg tester nok ikke før i morgen tidlig (men den testearmen min er jo kjent for å gjøre uventede ting Ha en fin dag dere!
Susanna Skrevet 13. oktober 2005 #1476 Skrevet 13. oktober 2005 Ja, dere får smøre dere med tålmodighet, for jeg tester nok ikke før i morgen tidlig (men den testearmen min er jo kjent for å gjøre uventede ting ← Jaja, okay da, jeg skal ikke mase mere.. Men så staser jeg derrimot på at den testearmen din slår til igjen!!
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #1477 Skrevet 13. oktober 2005 Ha, hvis den testarmen lever sitt eget liv så tipper jeg at vi får ett resultat i kveld jeg!
Leanora Skrevet 13. oktober 2005 #1478 Skrevet 13. oktober 2005 Den testen i går kveld hørtes mistenkelig ut du Skjønner godt at du blir skuffet hvis den ikke nå er positiv. Men vente til i morra Det var denne tålmodigheten da Skjønner godt at du ble lei deg mht til Brage sin 1-års dag. Det er jo liksom en svær milepæl det å feire den første bursdagen Har du planlagt noe til den store dagen da? Da vår kar ble 1 år fikk han spise sjokoladekake for første gang, og det var et herlig syn å se på Det var vel ikke èn plass i en meters omkrets det ikke var kake eller krem Håper dere får en koselig dag selv om de ikke kommer Og så må jeg smøre meg me tålmodighet til i morra tidlig??? Elller??
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #1479 Skrevet 13. oktober 2005 Nå trodde jeg mensen hadde kommet, men når jeg gikk for å sjekke så var det ingenting... Blir helt sprø av dette snart Ingen mens, og negative eller rare tester, føler at jeg befinner meg i et slags ingenmannsland... Puppene er veldig ømme, men ellers er det ikke så mye symptomer å snakke om. Men i natt våkna jeg av Brage og følte meg veldig kvalm. Nesten så jeg måtte spy Koselig at dere følger med, Susanna, Heidi76 og Leanora!
Charmina Skrevet 13. oktober 2005 #1480 Skrevet 13. oktober 2005 Neimen vennen min, hva er det jeg leser????????????????? Her er jeg vekke fra nettet noen dager også går du og kanskje har en liten baby i magen????? Nå dør jeg snart av spenning, og venter spent på videre oppdateringer! Sender over en diger og et smell på kinnet! Tenker masse på deg
Fremhevede innlegg