Leanora Skrevet 11. oktober 2005 #1441 Skrevet 11. oktober 2005 ååå guuud, her var det spennende å være altså Jeg synes du skal få kjøpt den testen i dag jeg Tusen takk for hilsen i dagboka mi Og her stikker jeg GARANTERT innom i morgen!
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1442 Skrevet 11. oktober 2005 Hei hei Heidi76, Moonchild og Leanora! Hvorfor så jeg ikke innleggene deres før nå...? Mener jeg sjekket i stad også? :klø: Jeg prøvde faktisk å kjøpe noen CB-tester i dag, men det håpløse apoteket hadde bare Quick Respons tester! I morgen drar jeg på et annet apotek og satser på at de har det... Gubben mener forøvrig at jeg har PMS i dag, og at mensen derfor kommer om en uke (legg merke til at jeg kaller ham Gubben og ikke Mannen, for jeg er litt småirritert på ham...)! Han tror ikke så mye på det som jeg gjør, men så har ikke han kjent mine symptomer heller da! Jeg har i hvert fall vondt i bekkenet, det er sikkert. Hvis det varer tror jeg at fysioterapi må bli redningen. Nå må jeg sjekke middagen her!
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1443 Skrevet 11. oktober 2005 Dumme apoteket!!! Og han gubben din kan passe sine egne saker, ikke sant?
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1444 Skrevet 11. oktober 2005 Dumme apoteket!!! Og han gubben din kan passe sine egne saker, ikke sant? ← You got that right!! Er nok ikke helt i humør i dag nei... og det hjalp ikke akkurat at kjøkkenet så ut som en svinesti etter mannens middagslaging i går (og er det virkelig sååå vanskelig å gå ut med søpla?!?) Ikke misforstå meg, jeg mannen min og synes stort sett han er helt topp! Men her var det noen frustrasjoner som måtte ut... Økende ømhetstendenser i puppene, men ikke så trøtt som jeg var i går kveld. Skal strikke litt og se på Amy etterpå, og så tidlig i seng!
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1445 Skrevet 11. oktober 2005 Skjønner hva du mener. Elsker jo mannen over alt på jord men noen ganger trenger man å blåse ut litt frustrasjon. Merkelig at det er som regel når jeg har pms at han er mest irriterende. Kos deg med strikketøy og Amy i kveld.
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 #1446 Skrevet 11. oktober 2005 Fysjom! Dumme apotek 1...tenker det er der du har vært, for de selger bare QR! Hvorfor i huleste kan ikke alle bare selge det der er på markedet da? CB er jo SÅ vanlig liksom... Og jo takk, kjenner igjen gubbeirritasjoner fra tid til annen - har en her i hus også, som har ytterst vanskelig for å rydde etter seg når han har spist og laget mat...bare det å sette ting inn i oppvaskmaskinen er for avansert for han! Og det er null problem å se hvor i huset han har satt sine føtter, for han kler av seg gående, så klærne ligger som en sti rundt omkring! Han er pokker meg ikke sann altså! :grine2: Hmmm...kranglete bekken også sier du!? Dette er nær sagt FOR spennende!
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1447 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Orkisen: Jo, det var nok Apotek1 ja! Og akkurat nå husker jeg ikke om det finnes noe annet heromkring... :klø: Mannen er fullstendig tilgitt! Han sto og shina kjøkkenet fullstendig i stad, og etterpå skrubbet han badene våre! Fliiinke mannen! :kys_2: Stakkars Amy da... :cry: Synes av og til den serien blir litt for sentimental, men kunne ikke hjelpe for at jeg hadde en tåre på lur i øyekroken... Her er forresten den dressen jeg nesten er ferdig med til Brage: Endret 17. februar 2007 av Trille
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1448 Skrevet 11. oktober 2005 Bare at jeg strikker den med hvitt som bunnfarge og grått som "kuflekkfarge"!
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1449 Skrevet 12. oktober 2005 Dag 30... Trøtt i dag. Grått vær, alene på kontoret, litt kjedelig jobbing, blir mye sitting på kontorstolen med vondt bekken Men vi skal på babysvømming i ettermiddag! :-D Forrige uke var det høstferie, og i tillegg var vi syke! Men nå er det på´n igjen i bassenget!
Leanora Skrevet 12. oktober 2005 #1450 Skrevet 12. oktober 2005 Dumme dumme apotek Tålmodighet ja. Hva er det? Er noe jeg er dårlig på iallefall Her er det og grått og trist vær, Prøver å sitte her å skrive på en oppgave, men tankene vil liksom bare inn til KG... (Fy fy Leanora ) Jeg må prøve å holde ut en time til, så lurer jeg nok meg inn igjen i lunsjtider
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1451 Skrevet 12. oktober 2005 Søt dress du strikker til Brage. Skal du teste på nytt i dag eller???
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1452 Skrevet 12. oktober 2005 Skal kjøpe flere tester i dag, men tester ikke før i morgen tidlig! Når det viste negativt i går er det vel lurt å vente et par dager? Så får evt. HCG-nivå tid til å stige
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1453 Skrevet 12. oktober 2005 Åh ja, skal du holde oss på pinebenken??? Det liker vi ikke!!
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1454 Skrevet 12. oktober 2005 Tja... det kan jo hende at jeg ikke klarer å vente lenger og tester i kveld! Men først må jeg jo få tak i disse testene da... Prøver å finne ut på hvilket apotek de etter størst sannsynlighet har både CB og RFSU-tester...
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1455 Skrevet 12. oktober 2005 Fant det! Drar innom etter jobb. Så da blir det kanskje testing i kveld...
Leanora Skrevet 12. oktober 2005 #1456 Skrevet 12. oktober 2005 Fant det! Drar innom etter jobb. Så da blir det kanskje testing i kveld... ← håpe, håpe, håpe
Peony Skrevet 12. oktober 2005 #1457 Skrevet 12. oktober 2005 Kjempesøt dress! Så flink du er! Veldig spent på testen din, altså! Men jeg ville nok ventet til i morgen tidlig - ettersom hcg fordobles annenhver dag, og morgenurinen er best. Men håper litt at du tester i kveld, for jeg er så SPENT!
Nanella Skrevet 12. oktober 2005 #1458 Skrevet 12. oktober 2005 Hei hei! Innom og smugkikker litt jeg da- ja jeg vet det er lenge siden jeg har skrevet men er ikke så ivrig om dagen. Men så spennende da! Tenk om du skulle være gravid igjen!! Jeg må nok snike meg inn her en tur imorgen etter du har tatt testen ja. Håper du får resultatet du ønsker deg. Klem fra oss her i Siljeheimen
-TeddyToria- Skrevet 12. oktober 2005 #1459 Skrevet 12. oktober 2005 Ooooh, da blir det spennende i morgen... Tenker kanskje også at det kan være kjekt å vente, men på samme tid veeet jeg at det er nervepirrende! Skikkelig fin dress du strikker til Brage - og jeg kan tenke meg den er hakket finere i din versjon med omvendt farge!
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1460 Skrevet 12. oktober 2005 Hva skjer'a???? *vente vente vente*
Fremhevede innlegg