Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #1421 Skrevet 10. oktober 2005 Pinnekjøtt er jeg også vant med på julaften men min kjære har tradisjon for kalkun. Pinnekjøtt er best så klart Vi hadde foreldrene mine på besøk i jula i fjord og det var veldig, veldig koselig å stelle istand til jul i eget hjem med familie på besøk. Gled deg! Håper migrenen holder seg langt vekke i dag.
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #1422 Skrevet 10. oktober 2005 Takk for det Heidi! Ikke fått mensen ennå... Ja, jeg gleder meg veldig til å feire jul hjemme hos oss selv! Er vel litt tidlig å planlegge så nøye, men jeg har begynt å tenke litt rundt det allerede! F.eks. hvem baker hva av julebakst? Mamma og tanta mi pleier å ta seg av berlinerkranser, sandkaker, mor monsen, krumkaker og sånt, mens mine spesialiteter er delfiakake og pepperkaker! Og skal vi ha julenisse? I så fall, hvem skal være nisse? Jaja, får jobbe litt her!
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #1423 Skrevet 10. oktober 2005 Er bare sååå trøtt i dag... Prøver å være effektiv og jobbe, men tenker bare på å sove...
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #1424 Skrevet 10. oktober 2005 Altså: 28 dager siden siste mens 14 dager siden tydelig EL-slim og EL-smerter Ingen tante... *prøve å ikke kjenne etter symptomer* Uansett litt tidlig å begynne å lure, men jeg klarer ikke å la være...
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #1425 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Har en test liggende, kanskje jeg tar den i morgen tidlig hvis ikke mensen kommer...? Egentlig tror jeg bare at kroppen min prøver å lure meg, men... Endret 10. oktober 2005 av La Traviata
-TeddyToria- Skrevet 10. oktober 2005 #1427 Skrevet 10. oktober 2005 Spennende lesing her nå... Tenk om...
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #1428 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Ja, tenk om... Den tanken spøker fælt i bakhodet mitt nå! Jaja. Foreløpig status: Forsinket tante og følgende "symtomer": Så trøtt at jeg nesten ikke klarer å holde øya oppe Mensmurringer (i natt var det veldig vondt) Støl og rar i sidene og lysken Litt ømme brystvorter Litt småkvalm i bølger Oppblåst og treg mage Noe svimmel Det var vel alt.. hvis man ikke regner med de svimlende tankene som tumler om plassen inni hodet mitt da... Endret 11. oktober 2005 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1429 Skrevet 11. oktober 2005 Negativ test i dag morges. Venter fortsatt på tanta...
Susanna Skrevet 11. oktober 2005 #1432 Skrevet 11. oktober 2005 Heia søta! Så spennende med testing da!! Er det ønsket dersom tanten viser seg å være borte i en hel del måneder? :rosasmil: Åååå, så spennende!! (håper det er greit jeg hopper litt i dagboken din, jeg greier bare ikke å la vær ) Har fulgt med deg de siste dagene, tror jeg har sjekket dagboken din 10 ganger bare i dag, i påvente av at du skulle skrive resultatet av testen! Så kjempe fine bryllupsbilder av deg og mannen forresten!! Ønsker deg en kjmpe fin dag snuppelupp!
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1433 Skrevet 11. oktober 2005 April, Peony og Susanna: JA, det er ønsket hvis det skulle vise seg å være tilfelle, nå har vi fått tenkt oss litt om, og vi VIL jo ha flere barn! Men testen var jo negativ, så det er nok bare mensen som ikke har kommet ordentlig i gang. Går på do og sjekker hele tida Er så trøtt om dagen! i går gikk jeg og la meg kjempetidlig, men likevel kunne jeg sovet i hele dag hvis jeg hadde hatt muligheten! Jeg er og blir et murmeldyr...
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1434 Skrevet 11. oktober 2005 Lurer litt på det med tester. Den gamle jeg hadde liggende var en Quick Response. Men jeg tror kanskje ClearBlue er mer sensitiv? Husker ikke dette her fra forrige gang... :klø: Uansett, hvis mensen ikke har kommet i morra drar jeg og kjøper noen CB tester!
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 #1435 Skrevet 11. oktober 2005 Lurer litt på det med tester. Den gamle jeg hadde liggende var en Quick Response. Men jeg tror kanskje ClearBlue er mer sensitiv? Husker ikke dette her fra forrige gang... :klø: Uansett, hvis mensen ikke har kommet i morra drar jeg og kjøper noen CB tester! ← CB skal visst være hakket mer sensitiv ja... Og av en eller annen grunn stoler jeg mer på de, enn på QR. Hadde en QR som ble positiv selv om det ikke var tilfelle tidligere - da ble jeg vel litt skeptisk ja! Men uansett - dette er rivende spennende!!!
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 #1436 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er og blir et murmeldyr... ← Oh yeah - that´s me!
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1437 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg stoler også mer på CB, men sist gang brukte jeg RFSU-test, som slo ut 1 dag før IKM. Men jeg ser det an foreløpig! Tror hele tida mensen kommer, men neida... I dag lå lønnsslippen min i posthylla! Så da er det på konto i morgen. Har bestilt meg frisørtime på torsdag! :-D Skal klippe og stripe håret. Det er så deilig å bli fin på håret! Og så skal jeg kjøpe meg nye støvletter og vinterkåpe. Har sett meg ut noen fine, og gått og venta på lønning lenge nå! Det lønner seg å bruke penger på seg selv før man betaler alle regningene, for etterpå er det jo så lite igjen...
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1438 Skrevet 11. oktober 2005 Er det bare innbilning, eller begynner bekkenet mitt å bli vondt igjen...??
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1439 Skrevet 11. oktober 2005 Du skal ikke kjøpe den testen i dag da??? Blir jo gråååådig nyskjerrig her nå da, mange symptomer på at det er andre ting på gang. Uansett, håper alt er bra med deg.
Moonchild Skrevet 11. oktober 2005 #1440 Skrevet 11. oktober 2005 Spennende! Håper ikke du får problemer med bekkenet så tidlig, hvis det viser seg at du er gravid, da.
Fremhevede innlegg