Gå til innhold

La Traviatas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff vennen min håper jammen du kommer deg fort nå. Ikke noe kjekt å vite at du er syk!

Nå må du jammen ta vare på deg selv også.

Håper du får en fin helg whiskey stemme tiltross.

Tenker masse på deg sånn at du blir bra i en fei - du må jo komme deg i vaffelbesøk vettu!

Kjempegodbedringsklem :klem::klem::klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for hjelpen ang hvordan man legger inn bildene på sidene...............men si meg hvordan laster man inn nye bilder til dagboka nå? Prøvde isted men det kom ikke opp sånn som før. Da var det jo bare å laste ned. Skjønner mindre og mindre jeg :rodme:

HJELP :grine2: :grine2: :grine2:

Skrevet

Innom med en stor klem og ønske om en god helg til dere alle tre!

Brage er visst som meg han, et sovedyr.. :lol:

:klem:

Skrevet

Charmina og Orkisen: :klem:

Ja nå sover Brage igjen, og jeg sitter her og koser meg med en kaffekopp og KG :sjarmor:

Mannen driver og monterer flere barnesikringer på kjøkkenet, og ute er det grått og trist, men det regner i hvert fall ikke!

Har ingen planer for dagen! Har kjørt en klesvask (jada, jeg vet at jeg sa jeg ikke skulle gjøre noe husarbeid før jeg ble bedre, men det MÅTTE bare gjøres... :sjenert:)

Halsen min er litt bedre i dag forresten! :)

Etterpå skal jeg pusle litt mere med bilder hvis jeg orker, denne gangen er det bryllupsalbumet som står for tur... JA, det er over 2 år siden vi gifta oss, men jeg har fortsatt ikke fått limt inn bildene i albumet (dvs privatbilder og sånt, fotografbildene har vi heldigvis i album!)

Her er et av bildene!

gallery_4867_73_15441.jpg

Charmina: er det å legge til bilde som vedlegg du ikke får til?

Det kan hende det er for stort, prøv å forminske det litt og prøv på nytt! Eller send det over til meg så kan jeg gjøre det mindre! ;)

Er ikke helt sikker på om jeg skjønte hva du mente... :rodme:

Nåja. Ha en kjempefin helg dere! :vinke::kyss:

Skrevet

Hei og god helg! Håper du snart er frisk som en fisk!

Så fint bilde av deg og mannen! Menn er jo så kjekke i sjakett! Og kjolen din var veldig elegant. Koselig å sette inn gamle bilder, da - selv om det jo er litt jobb...

Skrevet

Takk Peony! :klem:

Kom ikke akkurat så langt med det albumet i dag... men i morgen er det atter en dag! :)

Nå driver dem og spiller fotball på TV´en, jeg er ikke så veldig opptatt av det, men mannen vil jo se det da!

Skal straks kose oss med biff og RØDVIN... :sjarmor:

Og hvis jeg skulle kjede meg etter det så har jeg lasta ned noen 4400-episoder jeg kan fordrive tida med! TV-slave jeg nei...? :sjenert:

Og så ble jeg ikke Lotto-millionær denne lørdagen heller.... *sukk*

Skrevet

Næh, så gøy å se deg og mannen som brudepar! Også er jeg enig med Peony her, sjakett er bærre lækkert :Nikke:

Fine dere var! Frisk bukett også! ;)

Nuddelig bilde av Brage i avataren din forresten :hjerte:

Nei, vi får kose oss begge med biff...rødvin må jeg naturlig nok holde meg unna!

:klem:

Skrevet

Ja, det forstår seg Orkideen! :klem:

Det var ingenting jeg savnet mer når jeg var gravid enn å ta et glass rødvin! :ler:

Naturligvis helt enig i at mannen min var stilig i sjakett! :Hehe:

Skrevet

Hei La Traviata! :vinke:

Så nydelige dere var som brudepar! :hjerter_rundt: Veldig artig å se. Kan trøste deg med at jeg er heller ikke 100% ferdig med bryllupsalbumet..og vi giftet oss også for litt over to år siden. :sjenert:

Håper du koser deg med vin og mann og at du blir fort bra i halsen din! :)

Skrevet

Soul: :klem: :klem: :klem:

Tusen takk for komplimentet! :rodme:

Mens jeg er så godt i gang kan jeg jo slenge med noen flere mimrebilder fra dagen vår den 30. august 2003... :sjarmor:

Skrevet

Og så et skikkelig kyssebilde på tampen! :kline::ler:

Skrevet

Å så fine dere var! Skikkelig søte, dere ser veldig forelsket ut! :-D (Elsker å se bilder og bryllupsbilder er jo noe av det bedre) ;)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Fine bryllupsbilder! Skjønner godt at du vil mimre litt! :bryllup::hjerte:

Takk for hilsen i min nye dagbok! :klem: Veldig kjekt å se at det er flere enn de vanlige som er innom og leser! Velkommen ut av skapet! :ler2:

God søndag!

Skrevet

Så morro å se bryllupsbildene dine!! :hoppe::danse: :enig_anim: :tommel:

Dere var kjempefine, koselig å ta frem bildene og mimre litt ikke sant? Søte gode minner. :hjerte:

Skrevet

Så koselig å komme inn og se hilsener fra Soul, Hulderjenta og Heidi76! :klem: :klem: :klem:

JA, det er gøy å mimre litt! Det var jo vår store dag, og vi koste oss så vannvittig. Det var litt anti-klimaks når det var over, men så dro vi på bryllupsreise til Italia noen uker etterpå, og det var kjempebra!

Så tok det ikke lang tid før Brage var på vei, og nå er han 1 år om 2 uker! :overrasket:

Som tiden flyr!!!

I dag har jeg sovet lenge, og etter at Brage ble lagt ned for formiddagsduppen sin spiste jeg og mannen en nydelig frokost med bløtkokte egg, toast og cappucino!

Så kastet mannen seg over SuDoku-oppgavene i avisen, og jeg snek meg inn hit for å sjekke ståa!

Tidligere i dag regna det som bare f***, men nå har det slått helt om, og sola skinner fra blå himmel! :briller:

Får ta oss en tur ut etterpå. På menyen i dag står raspeballer til middag og vafler og kaffe hos foreldrene mine etterpå!

Mamma må hjelpe meg med en strikkeoppskrift som jeg står helt fast på..... Hva skulle man gjort uten mødre! :ler:

God søndag til dere som stikker innom!

Jeg er forresten mye bedre i dag :)

Skrevet

Ja, det tror jeg det blir Heidi! :-D :klem:

Nå må jeg gå i dusjen! :dusje:

:ler: Måtte jo få brukt den nye dusjesmileyen! ;)

Skrevet

Nå har vi vært hos mamma og pappa og stappa oss med vafler, kaffe og masse annet godt, og beundret den nye plasmaskjermen faren min har kjøpt seg, og som han var sååå stolt av! :ler:

Bildet var jo veldig bra da, spesielt på DVD-filmer og digitale sendinger, men det blir nok en stund til noe sånt kommer inn i stua vår tror jeg (kosta jo nesten 40 tusen.... :overrasket:)

Vi har begynt å tenke litt på julefeiringen i år. Det blir sannsynligvis julaften hjemme hos oss, med enten 9 eller 13 gjester!

Foreldrene mine har flytta til en litt liten leilighet, mens vi har masse plass. Så det er jo naturlig at vi begynner å ta julaften hjemme hos oss framover, og det er jo lettere for Brages del også!

Begynner å glede meg litt ved tanken jeg! :)

Det blir sikkert en del styr, men vi skal jo ha pinnekjøtt til julemiddag, og det lager jo seg selv! Og mannen har allerede planlagt at han skal lage hjemmelaget is til dessert! :sikle:

Hehe, litt tidlig å planlegge jula nå kanskje... :sjenert:

Skal ha mensen i disse dager. I morgen, nærmere bestemt :tristbla:

Håper jeg slipper unna migrenen denne gangen. Hvis den kommer tror jeg at jeg tar medisinen min og lar være å amme den dagen og kanskje neste... Men skal ikke ta sorgene på forskudd heller!

Får komme meg i seng nå, skal tidlig opp i morgen og begynne en ny arbeidsuke!

Klem til alle som er innom :klem:

Skrevet

:overrasket: Dyr TV! Vi har også lyst på ny TV, men det blir nok ikke i den prisklassen, nei...

Så koselig (og voksent!) at dere skal begynne å feire jul hjemme! Gøy for Brage å begynne tidlig med den tradisjonen, tenker jeg.

Heeelt sikker på at tanten kommer, eller? :sjenert:

Skrevet

Heeelt sikker på at tanten kommer, eller?  :sjenert:

Joda, hun er nok rett rundt hjørnet, jeg har mensmurringer så det holder... :roll:

Natta var ikke spesielt bra... sov ikke så godt selv, og Brage våkna og hylte som en stukken gris. Måtte til slutt kapitulere og gi ham pupp.

Og så er det jo helt SVART ute!??

Skal det være sånn, eller har vi bomma på klokka her....? :overrasket:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...