Gå til innhold

La Traviatas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tuuusen takk for god bedrings-hilsener alle sammen! :klem::kyss:

Det går bedre med Brage, han har ikke kasta opp siden i morges, men vært litt løs i magen og ganske sutrete egentlig.

Feberen min har gått ned, men jeg har også kasta opp, er kvalm og orker ikke spise noenting. Ugh... :kvalm:

Mannen stuller og steller med oss begge! Han er bare så skjønn :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har over 38 i feber igjen... :sur:

Følte meg litt bedre nå i kveld, når hodepinen lettet litt, men nå får jeg kaste inn håndkleet og finne senga... :sove:

Skrevet

Stakkar vennen da!!! :klem::klem::klem::klem:

Du må bli frisk igjen snart vet du...ikke no kjekt å være syk!!

Godt at mannen er frisk fortsatt da så kan han pleie sine søte små!!! :Nikke:

Litt TLC gjør underverker vet du!! ;)

Håper du får en fin torsdag tross alt vennen!

:kys_2: fra Madden

Skrevet

Håper du nå ligger godt under dyna og sover og bruker all energi på bare å bli frisk!

Skrevet

Takk for hilsener, Madden og Peony! :klem:

Joda, jeg har ligget under dyna til nå, og pleiet meg selv. Har fortsatt feber, og har begynt å hoste mere synes jeg.

Men matlysten er bittelittegrann bedre! :)

Tusler vel ned til senga mi igjen nå som en liten frokost er fortært...

Jeg har forresten startet en fødselshistorie-tråd inne på gravid-diskusjonssidene! For å få samlet alle fødselsrapporter på ett sted. Oppfordrer alle dere som har en historie liggende om å legge den inn der! :tommelsmil:

Skrevet

Næmmen, er du også blitt syk da vennen! :(

Offa... :troest:

God bedring til deg også da, ikke noe kjekt å hangle nei. Må bli helt friske begge to nå, gullene! ;)

Supert initiativ ang. den fødselshistorie-tråden!!! :tommelsmil:

Skrevet (endret)

Takk for det, Orkideen og April! :)

Er bedre nå i kveld, feberen har gått tilbake men jeg hoster og harker og bli andpusten for INGENTING.

Satser på å dra på jobb i morra, men muligens ta en kortere dag hvis det blir for slitsomt.

Kan jobbe litt hjemmefra også, så det er ingen krise!

Nå begynner straks The 4400, og så venter både Frustrerte fruer og LOST-episoder her på PC´en! :danse:

Endret av La Traviata
Skrevet (endret)

Her kommer noen nye bilder! :)

Sååå stor er Brage:

gallery_4867_34_34531.jpg

Endret av La Traviata
Skrevet

Her er han ute og går tur med bilen sin!

gallery_4867_34_58655.jpg

Skrevet

For en liten hjerteknuser. Han er bare så skjønn han der gutten din!!!

Ikke bra at du ikke er blitt bedre. Håper virkelig du kommer deg litt fort. Håper å se deg igjen før det har gått en uke. Men hvis ikke - kos deg masse denne uken og bli frisk!!!

:klem:

Skrevet

Nydelige bilder av godgutten vennen!

Men hvordan fikk du lagt de inn sånn på siden? :klø: Jeg har visst glemt ut det meste jeg!! Må du da legge det inn i albumet først eller?

Håper du kommer deg fort nå og ikke blir syk så lenge! Det er jo bare så kjedelig!

Ha en god natt vennen min og fortsatt god bedring :klem:

Skrevet (endret)

Glossy og Charmina: :klem:

Charmina, jeg legger bildene inn i galleriet først. Så høyreklikker jeg på bildet når det vises i stort format og velger Properties. Så kopierer jeg url´en og limer den inn i innlegget mitt ved hjelp av img-taggen. Får ikke vist noe eksempel her for forumet bare "arresterer" meg når jeg prøver... :roll:

Dette er visst bare lov å gjøre i dagbøker og ikke i vanlige innlegg...

God natt til dere også! :klem:

Endret av La Traviata
Skrevet

Nå må jeg frem med :fy_fy: og være streng altså...Ikke noe jobb og stress før du er frisk igjen vennen!!! Det lønner seg aldri hverken for deg eller jobben!! Du har best av å være i ro til du er frisk igjen!!! :Nikke:

Håper du føler deg litt bedre over helga igjen da vennen! Ikke noe kjekt å være syk!

Så skjønne bilder av Brage du har lagt inn da!!! Han er bare nyyyydelig!!:hjerter_rundt: og så stor som han har blitt da!!! Lang flott fyr! :)

Jeg har lastet ned Lost og fruene jeg også..så nå har jeg mye digg til i kveld!! Gleder meg!!! Har the 4400 startet igjen med sesong 3? har jeg ikke fått med meg altså..jeg har akkurat avsluttet sesong 2...uansett.. Riktig god helg snuppa!!

Masse :klem::klem::klem::klem: fra Madden

Skrevet

Hei på deg, håper formen er bedre i dag. Syns du skal holde deg hjemme så blir du helt sikkert frisk og fin til en ny uke på mandag! Håper Brage er bedre i dag også. For noen herlige bilder av han, en skikkelig sjarmerende liten gutt som stolt går rundt med bilen sin. :)

Ha en fin dag og en riktig god helg.

:kose:

Skrevet

Brage er så søøøt! :)

Håper du er fornuftig og holder sengen i dag sånn at ikke hele helgen og neste arbeidsuke blir ødelagt! :fy_fy:

Skrevet

Åh, dere har helt rett jenter, jeg burde ha holdt meg hjemme!

Men nå skal jeg bare sende over noe til sjefen min, og så er det rett hjem og i seng (må stoppe og kjøpe noe halstabletter på veien, for halsen er helt kaktus og jeg har en skikkelig whiskey-stemme!).

Får ta helga til hjelp og prøve å bli bra...

Brage er ikke helt på topp han heller. Han er ikke syk, men griner veldig lett, og er mer trøtt enn vanlig. Natta var urolig også, han våkna 2-3 ganger...

Uansett, godt med helg, vi skal på vafler og kaffe til mine foreldre på søndag ettermiddag, og det blir koselig (forutsatt at vi er friske da).

God helg folkens! :vinke:

Skrevet

Hjemme nå, har ligget og hørt på hørespill og sløva :)

Det var mye mer slitsomt å være på jobb enn jeg trodde. Selv sjefen min kommenterte at jeg ikke virka helt i form...

Men jeg fikk gjort det jeg kom for.

Repsils er kjøpt inn, og jeg har fortsatt noen timer igjen før Brage skal hentes i barnehagen. Sove litt nå tror jeg :sove:

Skrevet

En nybadet, deilig velduftende og veldig trøtt Brage er lagt i senga si :hjerter_rundt:

Han er så trøtt for tiden! I barnehagen i dag sov han 4 timer i strekk! :overrasket:

Han er vel ikke helt kvitt forkjølelsen, snørra renner dagen lang og nåde den som prøver å tørke det bort!

Det hjalp utrolig godt å sove litt tidligere i dag. Føler meg bedre, men har lovet meg selv å ta det rolig i helga selv om støvsugeren, vaskemoppen og klesvasken roooper på meg!

Mannen ordner noe godt til oss nå, og så skal vi kose oss med Nytt på Nytt og Skavlan, og kanskje en DVD-film? Hvis jeg ikke sovner først :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...