monja Skrevet 2. oktober 2005 #1361 Skrevet 2. oktober 2005 Håper Brage blir bedre snart. Kjedelig med syke barn! Håper du får en god mandag.
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #1362 Skrevet 3. oktober 2005 Hei på deg, hatt en fin helg? Er du hjemme med en syk Brage i dag eller kommet deg på jobb? Uansett - ha en fin dag.
Fibonacci Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1363 Skrevet 3. oktober 2005 Hei alle godjentene mine Brage er bedre nå, men han snufser og hoster litt. Han hadde ikke feber i helga, men har vært litt ekstra mammadalt og fått lov til å ligge i senga vår om natta. Natt til i går ble det så urolig, for han var potte tett i nesa og når han tok puppen i munnen ble det ikke så mye å puste gjennom, og han bare gråt og sutra. Dryppa morsmelk i nesa, og det hjalp. Har fortsatt ikke internett hjemme, pga dumme Telenor Men min kjære datanerd av en husbond hjalp meg så jeg kunne få sett fruene mine i helga! :kys_2: Kommer sterkere tilbake senere, når vi har fått orden på ADSL´en vår, nå må jeg jobbe litt! God mandag folkens!
Fibonacci Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1364 Skrevet 3. oktober 2005 Yesss!!! :-D Endelig internett hjemme! Har litt oppdatering å gjøre unna i de andre dagbøkene... Men må jo tilstå at uten nettilgang en hel helg har ganske mye blitt gjort i heimen som har blitt utsatt altfor lenge! Har begynt å pusse opp rommet til Brage, og har også fått limt inn masse bilder i albumet hans! Så aldri så galt at det ikke er godt for noe!
-TeddyToria- Skrevet 3. oktober 2005 #1365 Skrevet 3. oktober 2005 Så bra du er på nett igjen...og at dere har hatt en fin helg til tross for at Brage ikke har vært i storform! Høres koselig ut med oppussing av barnerom og pusling med album! Ha en fortsatt fin mandagskveld!
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #1366 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, kanskje det hadde vært greit å være uten internet en gang i blandt slik at man fikk gjort litt andre ting også
Fibonacci Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1367 Skrevet 3. oktober 2005 Heisann Orkideen og Heidi76! Så koselig at dere stikker innom ikveld! Har kost meg med 71 grader nord (jammen var de tøffe som hoppa i fallskjerm! Hadde ikke vært meg nei...) og bare slappa av i sofaen. Det er mye å gjøre på jobben nå, men jeg liker det godt, og jeg blir mer effektiv også når jeg har masse å gjøre. Uansett så jobber jeg jo 80 % og henter Brage kl. 3, så det blir ikke så lange dager! I dag hadde de vært på tur til en gymsal sammen med noen andre familiebarnehager, og hadde kost seg noe vannvittig! Brage hadde også en vannvittig bleie like før jeg henta ham, som gikk opp til øra, fullstendig klesskift måtte til, og posen med skittentøy var jo til å av... Magen hans er veldig rar for tida! Er det noe han har spist tro? :klø: Glemte å nevne at Brage har begynt å reise seg opp og stå uten støtte!! Flinke gutten min! Kanskje han prøver seg på noen skritt også etter hvert - spennende! Han er utrolig morsom og rar for tida. Og han skjønner ganske mye av det vi sier til ham! F.eks. hvis vi spør "Hvor er ballen din?" så begynner han å se seg rundt etter den! Snart tid for å finne senga nå... Småbarnsmødre med jobb trenger den søvnen de kan få...
Charmina Skrevet 3. oktober 2005 #1368 Skrevet 3. oktober 2005 Hadde nok vært mye man hadde fått tid til uten nett tilgang ja Men bra at du er her igjen da vennen! Og at Brage er blitt bedre. Her er også formen bedre selv om jeg hoster og harker ennå. Ellers ikke så mye nytt her hos oss! Misunner deg som får se fruene altså...................men jeg får trøste meg med at de kommer her også da etter hvert! HA en fin dag på jobb i morgen vennen min
Fibonacci Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1369 Skrevet 3. oktober 2005 Hei Charminavennen! Bare kom over her til meg så skal du få se fruene... :-D Anytime! Fint at du er bedre i halsen! Nå går det rette veien!
Charmina Skrevet 4. oktober 2005 #1370 Skrevet 4. oktober 2005 Hei snuppa! Kunne godt tatt meg en tur ja Håper du får en fin dag på jobben i dag! Her ser det jammen ut som om solen titter fram om ikke lenge! Det lover bra for han som er på fotball skole i dag og skal være ute i 5 timer! Selv har jeg ingen store planer for denne dagen men håper å få malt litt på loftet når dagbarnet er dratt hjem og mine egne unger sover søtt i kveld. Nå tror jeg jammen at jeg skal sette en brøddeig! Ha det på badet vennen min
Charmina Skrevet 4. oktober 2005 #1371 Skrevet 4. oktober 2005 Ps : så flink Brage er som kan reise seg uten støtte da! Blir sikkert ikke så lenge før han går da tenker jeg!
-TeddyToria- Skrevet 4. oktober 2005 #1372 Skrevet 4. oktober 2005 Åh, men nå er det sikkert ikke lenge til Brage kan gå!!!
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #1373 Skrevet 4. oktober 2005 Charmina og Orkideen: Ja, det blir spennende å se om han prøver seg på noen skritt snart! Nå er det visst min tur til å bli syk Hoster, nyser, snufser og har feber. Vondt i hodet og verker i kroppen. Håper mannen kommer hjem snart, for jeg er klar for å innta horisontalen og sove av meg basseluskene! Får håpe dette går fort over! Ha en god tirsdag jenter!
Glossy Skrevet 4. oktober 2005 #1374 Skrevet 4. oktober 2005 Huff huff Håper du ikke blir syk. Ikke noe gøy i det hele tatt. Jammen er det mange som er syke for tiden. Når første en får det så går det unna. Men håper du holder motet oppe på sofaen da, heldig med det at der er mye gøy på tv i kveld. Iallefall en liten trøst oppi det hele..... Masse god bedring vibber her i fra iallefall..... (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Klem fra meg!!!
Fibonacci Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #1375 Skrevet 5. oktober 2005 Takk for vibber, Glossy! Er hjemme fra jobb i dag. Feber og hele kroppen verker, snufser og hoster. Og i stad ringte de fra barnehagen og fortalte at Brage har kasta opp 2 ganger! Stakkars liten... Siden jeg er syk skulle hun se det litt an, han virka ikke dårlig ellers, men hvis det blir verre drar jeg opp og henter ham. Nå mangler det vel bare at mannen blir syk også...
Peony Skrevet 5. oktober 2005 #1376 Skrevet 5. oktober 2005 Uffameg! Bli frisk igjen snart! Vi liker ikke La Snufsiata!
Fru Biscuit Skrevet 5. oktober 2005 #1377 Skrevet 5. oktober 2005 Sender mange bli-frisk-vibber til dere begge to
Charmina Skrevet 5. oktober 2005 #1378 Skrevet 5. oktober 2005 GOD BEDRING til dere begge vennen min! Du får få mannen til å komme hjem og pleie dere begge Sender noen vibber jeg også (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Glossy Skrevet 5. oktober 2005 #1380 Skrevet 5. oktober 2005 MASSSSSSSE GOD BEDRING VENNEN!!!! Og ikke minst til Brage. Håper han og blir fort frisk! Enda flere bli frisk vibber fra meg....! ((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Fremhevede innlegg